کمپرسور باد فندکی اینهل مدل CC-AC 35/10 12V

معرفی محصولEinhell CC-AC 35/10 12V Cigar Lighter Air Compressor شرکت «اینهل»  (Einhell)از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزار صنعتی بوده که کمپرسور باد […]

معرفی محصولEinhell CC-AC 35/10 12V Cigar Lighter Air Compressor

شرکت «اینهل»  (Einhell)از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزار صنعتی بوده که کمپرسور باد فندکی مدل «CC-AC 35/10 12V» را به‌ بازار عرضه کرده است. این محصول به شما کمک می‌کند تا بتوانید از فشار هوای 145PSI  در تمامی نقاط خودروی خود استفاده کنید؛ این امر به‌علت وجود شلنگ 150سانتی‌متری باد و کابل برق 2.9متری است. با استفاده از باد حاصل از این کمپرسور می‌توانید جهت نظافت خودرو و همچنین بادکردن انواع توپ، تایر موتورسیکلت، تایر دوچرخه و تایر خودرو از چهار نازل ارائه‌شده به‌همراه محصول استفاده کنید. فشارسنج موجود روی دستگاه نیز در حین کار، فشار هوای خروجی از کمپرسور را به ‌شما نشان می‌دهد که از 0 تا 10 بار درجه‌بندی شده است. CC-AC 35/10 12V دارای فناوری پیشرفته بوده و کار با آن بسیار ساده است. این محصول دارای یک خروجی هوا با دبی 35 لیتر بر دقیقه بوده و همچنین دارای دکمه‌ی روشن و خاموش است که باعث می‌شود به محض اتصال به فندکی خودرو، دستگاه بی‌درنگ روشن نشود و هر زمان که کاربر بخواهد، می‌تواند آن را روشن و خاموش کند. این محصول انتخابی مناسب جهت استفاده از فشار هوای مناسب در نقاط مختلف خودروی شماست.

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • کارایی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۴

نقاط قوت

  • 4 نازل خروجی
  • کابل 2.9 متری
  • ابعاد مناسب
نقد و بررسی تخصصیEinhell CC-AC 35/10 12V Cigar Lighter Air Compressor

کم‌بادشدن یا پنچرشدن تایر خودرو یکی از معضلاتی است که ممکن است گریبان‌گیر هر راننده‌ای شود. برای مقابله با این مشکل، روش‌هایی مانند تعویض لاستیک وجود دارد که انجام آن زمان‌بر و دشوار است و ممکن است فرد در شرایطی نباشد که بتواند چنین کاری انجام دهد. برای مقابله با چنین وضعیتی، محصول فوق گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. این کمپرسور انرژی موردنیاز خود را از خروجی فندکی خودرو تامین می‌کند. شرکت «اینهل» این محصول را با ابعاد و وزن قابل‌قبولی تولید کرده است و با توجه به نوع طراحی‌اش، کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را در صندوق عقب خودرو جای دهند.

کمپرسور باد فندکی اینهل مدل CC-AC 35/10 12V

ابعاد و وزن

 

 

از آنجایی که این دستگاه برای خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابعاد و وزن آن اهمیت زیادی دارد. حمل این کمپرسور فضای زیادی از خودروی کاربر را اشغال نخواهد کرد چراکه ابعادی برابر 16 × 9 × 13 سانتی‌متر دارد. وزن این محصول نیز کمی بیشتر از 2 کیلوگرم است. شرکت اینهل برای جابه‌جایی راحت‌تر این کمپرسور باد فندکی، دسته‌ای فلزی روی آن قرار داده است. بخش زیرین کمپرسور نیز دارای لاستیک‌های جاذب ضربه و لرزش است.

تامین انرژی

 

 

این کمپرسور انرژی مورد نیاز خود را از برق 12 ولت خودرو تامین می‌کند. برای این منظور یک کابل برق 2.9 متری به دستگاه متصل بوده که با اتصال آن به بخش فندکی خودرو می‌توانید از برق 12 ولتی برای روشن شدن دستگاه استفاده کنید. طول بلند این کابل برق موجب شده تا کاربر بتواند دستگاه را پس از اتصال به فندکی به خارج از خودرو منتقل کرده و در کنار تایرها قرار دهد.

شلنگ باد

 

 

شلنگ باد این کمپرسور از لایه‌ی خارجی مقاومی برخوردار است. این لایه‌ی بافته شده مانع از پارگی و سوراخ شدت شلنگ در اثر حرکت و سایش آن روی زمین می‌شود. طول این شلنگ 150 سانتی‌متر بوده که موجب شده کاربر با راحتی بیشتری از دستگاه استفاده کند.

فشار هوای تولیدی

 

 

معمولا فشار باد لاستیک‌های خودرو مقداری بین 30 تا 35 پی اس آی است. با کمک این کمپرسور به راحتی می‌توانید فشار باد تایرها را به این مقدار برسانید. حداکثر فشار هوای تولیدی این محصول 145 پی اس آی است. برای باد کردن بهتر و دقیق‌تر تایرها می‌توانید از فشارسنج کمپرسور استفاده کنید. این فشارسنج دامنه‌ی فشاری بین 0 تا 10 بار را اندازه‌گیری می‌کند.

دبی هوای خروجی

 

 

دبی هوای خروجی نیز مانند فشار هوای تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار است. این دستگاه قادر است در مدت زمان 1 دقیقه، 35 لیتر هوای فشرده تولید کند. این مقدار دبی هوای خروجی برای یک کمپرسور تک سیلندر میزانی بسیار مناسب محسوب می‌شود.

نازل‌های مختلف

 

 

از این کمپرسور می‌توان علاوه‌بر باد کردن تایر خودرو برای باد کردن بسیاری از تایرهای موتور، تایرهای دوچرخه، قایق‌های بادی و برخی توپ‌ها استفاده کرد. برای این منظور 4 نازل باد به همراه دستگاه عرضه می‌شود.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط