کمپرسور باد فندکی شیلدر مدل SH2B

معرفی محصولShielder SH2B Cigar Lighter Air Compressor داشتن یک کمپرسور فندکی ایده هوشمندانه‌ای برای خودروی شما است. تنظیم باد توسط […]

معرفی محصولShielder SH2B Cigar Lighter Air Compressor
داشتن یک کمپرسور فندکی ایده هوشمندانه‌ای برای خودروی شما است. تنظیم باد توسط این وسیله سبب بهبود وضعیت ترمزگیری و نیز بهبود مصرف سوخت خودروی شخصی‌ شما خواهد شد . این مساله حتی در عمر لاستیک خودروی شما نیز تاثیرگذار است. شرکت شیلدر کمپرسور فندکی را با کیفیت بسیار مناسبی تولید و عرضه کرده است.« کمپرسور فندکی شیلدر مدل SH2B » قابلیت اتصال به جای فندکی خودرو و یا اتصال به سرباطری خودرو ( در صورتی که جای فندکی خراب است و یا … ) را دارد تا با قدرت ، دمندگی باد در داخل تایر خودور را انجام دهد. وجود دو عدد سیلندر فلزی مستحکم و با دوام در کمپرسور هوای شیلدر قدرت و سرعت خروجی باد را دوچندان نموده است. همچنین توسط گیج (درجه) نشان دهنده روی این دستگاه می‌توان مقدار باد داخل تایر را با دقت بررسی و تنظیم نمود. کاربرد دیگر این کمپرسور فندکی وجود لامپ ال ای دی (LED) کم مصرف و پرنور جهت استفاده به عنوان چراغ قوه و نوردهی در محیط‌ها و یا زمان‌های کم نور استفاده شود. با استفاده از کمپرسور هوای فندکی اکتیو، در مقایسه با تلمبه‌های هوا (که با فشار دست یا پا کار میکنند) دیگر نیازی به استفاده از انرژی زیاد جهت باد کردن لاستیک خودرو و دیگر اجسام مشابه از قبیل توپ، تیوب و … ندارید. کمپرسور فندکی شیلدر دارای مجموعه نازل‌های مختلفی جهت کاربردهای گوناگون از قبیل باد کردن تایر خودرو، باد کردن تایر موتور سیکلت و یا دوچرخه، باد کرن انواح توپ و … می باشد. این کمپرسور فندکی همچنین دارای دسته جهت راحتی در جابجایی و نیز دارای کیف برزنتی مقاومی جهت نگهداری و جابجایی راحت تر برای کاربران است. از دیگر ویژه‌گی‌های  این کمپرسور شیلنگ فنری از جنس پلی‌یورتان ضد ساییدگی هست. طول این شلنگ 3متر است تا در زمان کار با این دستگاه نیاز به جابجایی پی در پی آن نباشد.

نقد و بررسی تخصصیShielder SH2B Cigar Lighter Air Compressor

کمپرسور باد فندکی چیست؟

 

کمپرسور یا متراکم‌کننده عموما برای فشردن سیالات به کار رفته و و با اسم عامیانه پمپ شناخته می‌شوند. عموما از کمپرسور‌ها برای فشرده کردن گازها استفاده می‌شود. در حقیقت کمپرسورها وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی حجم بالایی از سیال را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آن را فشرده نموده و خارج می‌سازند. کمپرسور که به نام پمپ باد فندکی هم شناخته می شود، یکی از لوازم و ابزار پرکاربرد در هر اتومبیل است. پمپ باد فندکی حجم و وزن کمی دارد، بنابراین قابلیت حمل راحتی داشته و به دلیل اینکه از طریق اتصال به درگاه فندکی خودرو کار می کند، برای تعمیرات سرپایی مناسب است.

کمپرسور باد فندکی شیلدر مدل SH2B

کمپرسورها برای باد کردن چرخ ماشین، دوچرخه، توپ های ورزشی، قایق ها، تخت های بادی و هرگونه وسایل بادی که نیاز به نیرویی بیش‌تری از نیروی انسان دارد، مانند انواع وسایل تفریحی بادی،کاربرد فراوان دارند. زمانی که در سفر هستید و لاستیک ماشین شما پنچر می‌شود و تا رسیدن به تعمیرگاه و آپاراتی فاصله زیادی دارید یک کمپرسور به کار می آید، چرا که می توان باد لاستیک را تنظیم کرد تا زمانی که به جای مناسب برای تعمیر اساسی برسید. امروزه یک دستگاه کمپرسور فقط یک پمپ باد نیست. قابلیت هایی به این دستگاه‌ها افزوده شده اند که آن ها را کاربردی تر از قبل می کنند. این قابلیت‌ها شامل قابلیت استفاده از برق شهر و درگاه فندکی خودرو، دارا بودن چراغ LED برای استفاده به عنوان چراغ قوه می‌شود. محصول فوق یک دستگاه کمپرسور باد فندکی مدل SH2B بوده که دارای دو سیلندر است. شلنگ موجود در این دستگاه از جنس پلی یورتان بوده که ضد ساییدگی بوده و باد را با فشار قوی‌تری پخش می‌کند. خوب است بدانید که این دستگاه دارای یک کیف از جنس برزنتی بوده که می‌توانید برای نگه‌داری از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است از اقلام همراه این کالا می‌توان به یک شلنگ فنری، یک رابط بین فندک و باتری و سه عدد نازل مخصوص اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این کمپرسور باد می‌توان به توان 280 وات و ولتاژ ورودی 12 ولت و فشارسنج آن اشاره کرد. کمپرسور باد فندکی شیلدر مدل SH2B دارای ابعاد 5.24 × 5.9 × 5.20 سانتی‌متر و وزن 5200 گرم است.

کاربرد کمپرسور

کمپرسورهای مناسب برای اتومبیل سواری دارای سیلندر و دینام بوده و مدل های دو سیلندر قابلیت استفاده برای خودروهای نیمه سنگین و باری مانند نیسان و وانت، مینی بوس، ون و… را داشته و علاوه بر قدرت بالا، سرعت کار بالایی هم دارند و از نظر زمانی بسیار به صرفه می باشد. « کمپرسور فندکی شیلدر مدل SH2B » قابلیت اتصال به جای فندکی خودرو و یا اتصال به سرباطری خودرو ( در صورتی که جای فندکی خراب است و یا … ) را دارد تا با قدرت ، دمندگی باد در داخل تایر خودور را انجام دهد.

و سخن آخر

پمپ‌های باد فندکی یا کمپرسور‌ها به دلیل سهولت استفاده و حجم و وزن مناسب خود چنین نامی را دارند. به لطف ظاهر کوچک خود توانسته اند تا در دل خریداران جا بگیرند و به سرعت نیازهای آنان را برطرف کنند. اگر به دنبال یک کمپرسور باد فندکی با ابعاد و حجم مناسب هستید، محصول فوق می‌تواند یک انتخاب و خرید ایده‌آل باشد.

نگاه کلی


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط