کمپرسور باد فندکی گالان مدل 6233

معرفی محصولGalan 6233 Air Compressors محصولی که مشاهده می‌کنید، کمپرسور باد فندکی «گالان» (Galan) نام دارد که تحت عنوان مدل […]

معرفی محصولGalan 6233 Air Compressors

محصولی که مشاهده می‌کنید، کمپرسور باد فندکی «گالان» (Galan) نام دارد که تحت عنوان مدل «6233» به بازار عرضه شده است. منبع تغذیه‌ی این کمپرسور از طریق فندکی خودروست و با وجود شلنگ باد 75سانتی‌متری، در تمام فضای داخلی خودرو می‌توان از آن استفاده کرد. کمپرسور باد گالان توانایی تولید فشار هوایی برابر با 150 PSI را دارد که توسط گیج فشار نمایش داده می‌شود. این محصول دارای 3 عدد نازل مختلف است و از آن می‌توان علاوه‌بر تمیزکاری فضای داخلی خودرو، برای بادکردن توپ، تایر خودرو، موتوسیکلت و دوچرخه استفاده کرد. این محصول فاقد چرخ و دستگیره بوده و طول کابل اتصال به فندکی خودروی آن 3 متر است. کمپرسور باد گالان محصولی بسیار پرکاربرد است که در تمامی خودروها می‌توان از آن بهره برد. فناوری این کمپرسور از نوع تک‌سیلندر است و دبی هوای خروجی آن به 30 لیتر بر دقیقه می‌رسد.

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • کارایی

    ۳

  • ارزش خرید

    ۳

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت قابل‌قبول
نقد و بررسی تخصصیGalan 6233 Air Compressors

به همراه داشتن کمپرسور باد فندکی در خودرو می‌تواند قوت‌قلبی برای شما باشد؛ زیرا اگر در مسیر، دچار کم‌بادی لاستیک یا پنچری شوید، شما را تا رسیدن به یک تعمیرگاه یاری می‌کند. محصولی که مشاهده می‌کنید، از ابعاد و وزن بسیار مناسبی برخوردار است و به‌راحتی در صندوق عقب خودروی شما قرار می‌گیرد.

کالا های مرتبط