کمپرسور باد خودرو مای کار مدل AC782

معرفی محصولMyCar AC782 Car Air Compressor دستگاه فوق یکی از کمپرسورهای تولیدی شرکت «مای کار» (MyCar) است که تحت‌عنوان مدل […]

معرفی محصولMyCar AC782 Car Air Compressor

دستگاه فوق یکی از کمپرسورهای تولیدی شرکت «مای کار» (MyCar) است که تحت‌عنوان مدل «AC782» به بازار عرضه می‌شود. این کمپرسور برای خودرو طراحی شده است و از آن می‌توان علاوه‌بر بادکردن تایر خودرو برای بادکردن توپ‌، قایق بادی و… استفاده کرد. این کمپرسور خودرو انرژی موردنیاز خود را از باتری تامین می‌کند و برای این منظور دارای گیره و کابل اتصال به سری باتری خودروست. این کمپرسور مخزن نگهداری هوا ندارد؛ اما با کمک دو سیلندری که دارد، می‌تواند هوا را در حد موردنیاز فشرده ساخته و به‌صورت مستمر تولید کند. شاید تصور کنید با اتصال دستگاه به باتری که در بخش جلویی خودرو قرار دارد، نتوانید تایرهای عقبی خودرو را به‌راحتی باد کنید؛ اما این‌چنین نیست. شرکت مای کار کابل برقی 3 متری برای این دستگاه در نظر گرفته است و به همراه آن یک شلنگ فنری عرضه می‌کند تا کاربر حتی در فاصله‌ای دورتر از خودرو نیز بتواند از کمپرسور استفاده کند. این محصول دارای 3 نازل است تا کاربر بتواند انواع تایر و توپ را با آن باد کند.

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • کارایی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۳

نقاط قوت

  • ابعاد مناسب
نقد و بررسی تخصصیMyCar AC782 Car Air Compressor

کم‌شدن باد لاستیک یا پنچری تایر ممکن است برای هر وسیله‌ی نقلیه‌ای اتفاق بیفتد و در صورتی که نسبت به آن بی‌توجه باشید و خودرو مسافت زیادی را طی کند، ممکن است به رینگ‌ها آسیب وارد شود. یکی از راهکارهای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی، استفاده از کمپرسور باد است. این کمپرسورها می‌توانند تا رسیدن خودرو به یک تعمیرگاه، تایرها را چندین‌بار باد کنند تا آسیبی به رینگ وارد نشود؛ علاوه‌براین می‌توان از چنین دستگاه‌هایی برای بادکردن تایر دوچرخه و موتور و انواع توپ و قایق بادی استفاده کرد.

کمپرسور باد خودرو مای کار مدل AC782

تامین انرژی

این دستگاه انرژی موردنیاز خود را از برق 12ولت باتری خودرو تامین می‌کند و برای این منظور دارای گیره‌ی سری باتری است. این گیره‌ها دارای رنگ قرمز و مشکی هستند تا کاربر به‌راحتی بتواند آن‌ها را به باتری متصل کند. طول کابل برق متصل به گیره‌ها حدود 3 متر است که به کاربر امکان می‌دهد کمپرسور را پس از اتصال به باتری خودرو در فاصله‌ای دورتر از باتری قرار دهد.

این محصول دو سیلندر دارد که با کمک آن‌ها می‌تواند هوا را فشرده کرده و جریانی مستمر و پرفشار را در اختیار کاربر قرار دهد. حداکثر فشار هوای خروجی از این کمپرسور 150 پی اس آی بوده و قادر است در مدت‌زمان یک دقیقه 65 لیتر هوای پرفشار تولید کند.

شرکت مای کار برای این محصول یک شلنگ ثابت و یک شلنگ فنری در نظر گرفته است. طول شلنگ ثابت متصل به دستگاه حدود 27 سانتی‌متر بوده و شلنگ فنری آن طولی بیش از 2 متر دارد. این دو شلنگ با کمک رابطی فلزی به یکدیگر متصل می‌شوند.

روی شلنگ فنری این کمپرسور یک گیج فشار قرار دارد که کاربر می‌تواند با کمک آن از فشار هوا آگاه شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، از این دستگاه می‌توان برای بادکردن تایر موتور سیکلت و دوچرخه نیز استفاده کرد. توپ‌های بازی و قایق بادی نیز توسط این دستگاه باد می‌شوند. ازآنجایی‌که برای بادکردن این وسایل نیاز به نازل‌های مختلف است، شرکت مای کار سه سری نازل به همراه این کمپرسور عرضه کرده است.

 

سه نازل این دستگاه درون یک قوطی پلاستیکی قرار دارند. برای حمل راحت‌تر این قوطی، محلی روی دستگاه تعبیه شده است که کاربر می‌تواند آن را روی دستگاه قرار دهد.

این دستگاه ابعاد و وزن بسیار مناسبی دارد و حمل آن بسیار آسان است. از سوی دیگر قراردادن آن در خودرو فضای زیادی اشغال نخواهد کرد. به‌همراه این محصول یک کیف پارچه‌ای عرضه می‌شود که کاربر می‌تواند دستگاه و لوازم جانبی کمپرسور را درون آن قرار دهد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط