کمپرسور باد فندکی میری مدل M-2016

معرفی محصولMiray M-2016 Cigar Lighter Air Compressor کمپرسور باد فندکی فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت چینی «میری» (Miray) است […]

معرفی محصولMiray M-2016 Cigar Lighter Air Compressor

کمپرسور باد فندکی فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت چینی «میری» (Miray) است که برای خودروهای سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول طراحی مناسبی دارد و نگهداری از آن در خودرو فضای زیادی اشغال نمی‌کند. انرژی این دستگاه از برق 12ولت فندکی خودرو تامین می‌شود و برای اینکه کاربر بتواند نازل کمپرسور را به هر چهار لاستیک خودرو برساند، می‌تواند از کابل برق 2.8متری آن استفاده کند. طول بلند این کابل کوتاه‌بودن طول شلنگ آن را جبران کرده است. حداکثر فشار تولیدی این دستگاه 260 پی اس آی است که برای بادکردن تایر یک خودروی سواری کافی است. وجود فشارسنج روی دستگاه نیز کاربر را از میزان فشار هوا مطلع می‌سازد. از این محصول می‌توان علاوه‌بر بادکردن تایر خودرو برای بادکردن توپ، قایق بادی و حتی لاستیک دوچرخه یا موتور استفاده کرد؛ البته باید این موضوع را مدنظر قرار داد که فرد باید از نازلی مناسب برای موارد فوق استفاده کند. شرکت میری به همراه این محصول، سه سری نازل نیز عرضه کرده است.

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • کارایی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۴

نقاط قوت

  • طراحی مناسب
نقد و بررسی تخصصیMiray M-2016 Cigar Lighter Air Compressor

کمپرسورهای فندکی خودرو از ابزارهای کارراه‌اندازی هستند که در برخی مواقع مانند رفتن به سفر و پیک‌نیک بسیار مفید خواهند بود. این دستگاه‌های کوچک توان خروجی بالایی ندارند و نمی‌توان از آن‌ها توقع داشت که در زمانی کوتاه، هوایی پرفشار با دبی بالا تولید کنند. این دستگاه‌ها با کمک برق خودرو می‌توانند در مواقعی که باد لاستیک کم شده یا لاستیک پنچر است، هوای فشرده با دبی کم تولید کنند. با این روش، لاستیک هوای موردنیاز را برای ادامه‌ی حرکت خودرو خواهد داشت و در صورت پنچری، فرد می‌تواند عمل بادکردن لاستیک را چندین بار تا رسیدن به تعمیرگاه انجام دهد.

کمپرسور باد فندکی میری مدل M-2016

محصول فوق برای تامین انرژی تنها یک روش دارد و آن هم استفاده از فندکی خودرو است. در این روش برق مورد نیاز دستگاه تامین می‌شود اما شاید وجود یک تبدیل برای تامین برق از باتری خودرو به‌صورت مستقیم، مکملی مناسب در کنار برق فندکی خودرو باشد. ولتاژ مناسب برای این کمپرسور 12 ولت است و نباید آن را به خودروهایی با ولتاژخروجی 24 ولت متصل کرد.

 

طول کابل برقی که برای این محصول در نظر گرفته شده حدود 2.8 متر است. این طول بسیار معقول بوده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا دستگاه را پس از اتصال به فندکی خودرو به خارج از اتاق خودرو و در کنار تایرها منتقل کند.

 

حداکثر فشار باد تولیدی این دستگاه 260 پی اس آی است که نسبت به دستگاه‌های هم‌رده‌ی این محصول مقداری زیاد محسوب می‌شود. البته این عدد را خود شرکت تولید کننده اعلام کرده است.

 

شرکت چینی «میری» (Miray) عدد قابل استنادی برای دبی خروجی هوای این محصول عرضه نکرده است. برای ملموس شدن میزان دبی خروجی آن می‌توان زمانی که برای باد کردن یک تایر مورد نیاز است را در نظر گرفت. این کمپرسور باد فندکی قادر است در زمانی حدود 5 دقیقه یک تایر سایز کوچک خودرو را باد کند.

 

شلنگی که روی این کمپرسور قرار گرفته طول زیادی ندارد و شاید این یکی از نقاط ضعف این دستگاه باشد؛ اما با وجود کابل برق بلندی که دستگاه دارد کاربر برای باد کردن تایرها با مشکلی مواجه نخواهد شد. این شلنگ 50 سانتی‌متری به‌خوبی دور دستگاه پیچیده می‌شود.

 

این دستگاه طراحی مناسبی دارد و فضای کمی را اشغال می‌کند؛ از این‌رو کاربر می‌تواند آن را در خودرو به همراه داشته باشد. این محصول دارای نازل‌های اضافه بوده که با کمک آن‌ها کاربر می‌تواند برخی از توپ‌ها و قایق‌های بادی را در هنگام پیک‌نیک باد کند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط