بهترین مدل های فرکننده مو ایمن، بدون آسیب و باکیفیت ✌مناسب هر نوع مویی

بهترین مدل های فرکننده مو ایمن ، بدون آسیب و باکیفیت

  • 13 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

✎ این روزها، چه کسی مدل های امواج ساحلی را نمی خواهد؟ این سبک بسیار متنوع ظاهر هر فردی را از خسته‌کننده به زیبا و جذاب تبدیل می‌کند، بنابراین شما می‌توانید در محل کار یا برای یک موقعیت خاص، مدل موی خود را آرایش کنید. بهترین بخش در مورد فرهای شل و جذاب این است که اکنون به لطف برخی از فر کننده های باورنکردنی موجود در بازار، دستیابی به آنها از همیشه آسان تر است.✌

اگر به صورت آنلاین نگاهی انداخته باشید، ممکن است از همه محصولات موجود سردرگم شوید. خوشبختانه، ما لیستی از بهترین فر کننده های مو را از نظر سبک، قیمت و عملکرد کلی گردآوری کرده‌ایم. هرگز انتخاب به این آسانی یا سرگرم کننده نبوده است.

پیشنهاد:
بیگودی (حالت دهنده) در مقابل فر کننده مو: تفاوت چیست؟

نکاتی که باید هنگام خرید فر کننده در نظر بگیرید

خرید یک فر کننده به اندازه انتخاب اولین ابزاری که در هر سایت ارائه می شود ساده نیست. در حالی که همه محصولات موجود در این لیست شگفت انگیز هستند، اما ممکن است همه آنها مناسب نوع موهای شما نباشند.

در ابتدا، ممکن است بخواهید برای خود بودجه تعیین کنید. قیمت این ابزارها از 50 هزار تا چند ملیون تومان متغیر است، بنابراین دانستن اینکه چقدر مایل به خرج هستید می تواند تعیین کند که کدام فر کننده را انتخاب کنید.

با این حال، بسیار مهم است که فر کننده را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. خرید یک محصول ارزان ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما اگر مجبور شوید هر 6 ماه یک بار آن را تعویض کنید، ممکن است احساس متفاوتی داشته باشید.

شما همچنین می خواهید طول موهای خود را در نظر بگیرید. برخی از ابزارها با در نظر گرفتن موهای کوتاه یا بلند طراحی می شوند. بر این اساس محصول خود را انتخاب کنید.

اینکه شما معمولاً دوست دارید فرهای خود را داشته باشید، به شما نشان می دهد که کدام سایز میله، اندازه و شکل را باید انتخاب کنید. بسته به روز، فرهای بلند و شل، حلقه های تنگ یا هر دو را ترجیح می دهید؟ اگر تنوع را دوست دارید، یک فر کننده  دارای میله قابل تعویض ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

نحوه فر کردن مو با استفاده از فر کننده

اگر در دنیای فر کردن موها تازه وارد هستید یا نمی دانید چگونه موهای خود را فر کنید، در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کند هر بار نتایج خیره کننده ای داشته باشید.

فر کننده مو

در صورت امکان، موهای خود را قبل از فر کردن، حالت دهید. هر زمان که حرارت را به موهای خود می زنید، آن ها را خشک نگه دارید.

فر کردن موهایی که از قبل خشک نشده اند، تارهای شما را بیشتر مستعد آسیب می کند، اما حالت دادن عمیق موهایتان از قبل تضمین می کند که موهای شما به اندازه کافی هیدراته شده است تا در برابر گرما مقاومت کند.

علاوه بر این، موهای هیدراته کمتر احتمال دارد وز شوند!

محافظ حرارتی یک گزینه نیست – یک امر ضروری است. یک محافظ حرارتی خوب بر پایه سیلیکون، مانعی بین موهای شما و پیچش مستقیم میله فر کننده ایجاد می کند.

به این ترتیب، موهای شما دچار دوشاخگی نمی شوند، حالت فر خود را از دست نمی دهند یا خشک و سرخ نمی شوند.

پیشنهاد:
بهترین مدل های سشوار برس دار (چرخشی) یونی Ionic: ابزار عالی خود را انتخاب کنید

از تنظیم حرارت صحیح استفاده کنید. در بسیاری از مواقع، افراد معتقدند که هر چه حرارت بیشتر باشد، نتیجه موثرتر است.

این درست نیست و می تواند موهای شما را برای همیشه آسیب وارد کند تا زمان رشد دوباره. موهای ضخیم و موهای نازک برابر نیستند، و هر فردی باید قبل از اعمال این تنظیمات، تنظیمات گرمایشی را آزمایش کند.

از انتهای پایین طیف شروع کنید و فقط در صورت لزوم به سمت بالا حرکت کنید. سلامت موهای خود را فدای یک نتیجه زیبا نکنید!

اگر موهای کوتاهی دارید – بیاموزید که چگونه موهای کوتاه را با فر کننده فر کنید

در حالی که هنگام خرید فر کننده مو باید موارد زیادی را در نظر بگیرید و درک کنید، اما همه چیز در مورد شناخت موهای شما و نیازهای خاص موهای شما است. مطمئن شوید که به نوع فر مورد نظر خود توجه داشته باشید و در عین حال ایمنی را به عنوان اولویت اصلی در نظر بگیرید. بنابراین، کدام فر کننده را انتخاب می کنید؟

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه