راهنمای اندازه اتو فر کننده مو: فرکننده چه اندازه ای باید بخریم؟ ❰راهنمای جامع❱

راهنمای اندازه اتو فر کننده مو: فرکننده چه اندازه ای باید بخرید؟

  • 7 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

⸛ فر کننده مو به شما کمک می کنند تا به موهایتان جذابیت و تنوع ببخشید. آنها برای استفاده روزمره یا زمانی که می خواهید کمی چیزها را عوض کنید عالی هستند. امروزه با وجود بسیاری از فر کننده ها، انتخاب مدل مورد نیاز برای به دست آوردن نتایج مورد نظر برای موهای خود دشوار است. اندازه موی مناسب برای مدل مویی که هنگام استفاده از آن در نظر دارید، تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند.

اندازه میله فر کننده

از فرهای مارپیچ ساده گرفته تا فرهای پرپشت و حجیم، فر کننده به شما این امکان را می دهند که ظاهر موهای خود را شکل دهید.

برندها از انواع مختلفی از مواد، ظرفیت حرارتی و قطر میله برای کمک به شما در ایجاد ظاهر خود استفاده می کنند. قبل از خرید اتو فر کننده، مهم است که تمام فاکتورهای قطر استوانه، جنس و سبک فرکننده مو را در نظر بگیرید.

همه اینها در نتایجی که به دست می آورید تفاوت ایجاد می کند. اگر مراقب نباشید یک انتخاب اشتباه برای اتوی فر می تواند به موهای شما آسیب برساند یا بسوزاند.♥

چرا قطر میله فرکننده مهم است

انتخاب سایز میله مناسب همه چیز در مورد درک نوع فری است که می خواهید پس از استفاده از اتو داشته باشید. به طور کلی، اندازه میله کوچکتر به شما کمک می کند تا با موهای خود فرهای کوچکتر و سفت تر ایجاد کنید. اندازه میله های بزرگتر بیشتر برای فرهای گسترده و موج دار هستند.

در حالی که اینها در نهایت یک ترجیح شخصی هستند، لازم است بدانید که می‌خواهید چقدر موج بزرگ داشته باشید و محدودیت‌های اندازه هر میله فر کننده را درک کنید. این غیر واقعی است که انتظار داشته باشیم یک اتو فر کننده با اندازه میله بزرگتر نتایج مشابهی با فر کننده کوچکتر داشته باشد و بالعکس.

چه سایز فر کننده مو برای شما مناسب است؟

راهنمای سایز فر کننده

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که ” فر کننده مو چه سایزی بخرم؟” در نظر بگیرید که چه سایز فر در گذشته برای شما کار کرده است یا چه سایز فری را می خواهید امتحان کنید. این ایده ها به شما کمک می کند تا سایز میله ی فر کننده که برای شما و موهایتان مناسب است را محدود کنید.

همچنین ضروری است به این فکر کنید که آیا می خواهید از یک فر کوچکتر به یک فر بزرگتر یا شاید یک فر بزرگتر به یک فرچه کوچکتر بروید. می‌توانید اندازه‌ی اتوی فر را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد چندین اندازه فر را امتحان کنید.

در نهایت، طول موهای خود را در نظر بگیرید. اکثر فر کننده ها با طول های مختلف مو کار می کنند، اما برخی از آنها سایزهای خاص را نسبت به بقیه ترجیح می دهند.

پیشنهاد:
31 مدل بهترین میدرنج های با کیفیت مناسب سیستم ماشین و سینمای خانگی

3/8اینچ (10 میلی‌متر) – دارای میله فر کننده با قطر کوچک

میله های فر کننده 3/8 اینچی برای دخترانی با موهای کوتاه بسیار عالی هستند.

آنها می توانند به موهای ظریف یا نازک حجم دهند. با این حال، اگر موهای شما پیچ خورده، فرو رفته یا موهای طبیعی ضخیم است، این میله کوچکتر ممکن است بهترین گزینه نباشد، زیرا می تواند موهای ضخیم را با ظاهری نامرتب و مجعد از دست بدهد.

شما می توانید از یک اتو فر کننده با میله ی 3/8 اینچی برای بلند کردن موهای خود یا کمک به رام کردن چند تار مو استفاده کنید.

فر کننده ¾ اینچ (19 میلی متر) – حلقه های تنگ، مارپیچ و تو در تو

برای مارپیچ‌های کوچک‌تر و محکم‌تر، می‌خواهید یک اتو فرکننده با قطر میله ی ½ تا ¾ اینچ داشته باشید. اگر حلقه حلقه می خواهید، این اندازه میله نیز برای شما مناسب است. اگر موهای کوتاهی دارید، این میله های کوچکتر نیز کار راه اندازند.

اگر می‌خواهید مارپیچ‌ها یا فرهای تنگ با بافت فرو رفته داشته باشید ، اتوهای فرهای ¾ یا 0.75 اینچی برای شما مناسب هستند. این ابزارها می توانند فرهای وینتیج یا فرهای چوب پنبه ای ایجاد کنند و برای تمام طول های مو به خوبی کار می کنند. این فر کننده ها مخصوصاً برای طبیعت گراها یا زنانی با موهای مجعد و به طور طبیعی گره خورده که در جستجوی ارائه تعریفی بیشتر به فرهای خود هستند عالی است. می توانید از آن برای موهای پرپشت و نازک استفاده کنید.

فر کننده با میله 1 اینچی (25 میلی متر) – فرهای مارپیچی برای موهای متوسط ​​و بلند

یک میله 1 اینچی برای فرهای ماندگار بهترین است و برای موهای کوتاه نیز به خوبی کار می کند. اگر موهایی با طول متوسط ​​یا بلند دارید، این یک اندازه مناسب برا فر کردن موی شما است.

فر کننده 1 اینچی برای فرها و مدل موج های ساحلی که تمیز هستند یا دارای پیچ های نامرتب هستند، فوق العاده هستند. این ابزار برای تمام طول‌ مو ها (کوتاه، متوسط، بلند) مناسب هستند و اغلب برچسب فر کننده یونیورسال را دریافت می‌کنند.

اتو فر کننده 1 و ¼ اینچ (32 میلی متر).

اگر امواج بلند هدف نهایی شما هستند، فر کننده ای را انتخاب کنید که میله 1¼ 0 1.25 اینچ داشته باشد. اگر هدف شما رسیدن به فرهای شل و سایز متوسط ​​باشد، این اتوی فر برای شما مناسب است. همچنین اگر از طرفداران فرهای ژولیده هستید.

اتو فر کننده 1 و نیم اینچ (38 میلی متر).

اگر مدل امواج ساحلی حجیم یا فرهای مارپیچی شل از ویژگی‌های اهداف فر شما هستند، فرکننده‌ ی مویی را انتخاب کنید که میله ی 1 ½ اینچی دارد. این استوانه های 1.5 اینچی برای کسانی که موهای بلند دارند بهترین گزینه هستند.

فر کننده موی 2 اینچی – فرهای حجیم و بلند

اگر به دنبال فرهای پرپشت و بزرگتر در موهای خود هستید، می توانید اندازه میله تا قطر 2 اینچ را انتخاب کنید. این میله های بزرگتر موهای شل و موج دار را به شما می دهند که تا انتهای یک برش طولی نیز فر می شوند.

این فر برای خانم هایی که موهای بلندی دارند بسیار مناسب است و می تواند برای کمک به خانم هایی که موهای زیادی دارند اما زمان کمی برای حالت دادن دارند بسیار مفید باشد.

فر کننده های کاملاً همه کاره هستند، اما شما می خواهید اتو فر کننده بهینه را برای موهای خود و مدل شخصی خود داشته باشید. سایز های میله اتو فرها در نهایت نشان دهنده اندازه و نوع فرهایی است که موهای شما در انتها خواهد داشت.

سایز فر کننده مو

موارد دیگری که باید هنگام خرید فر کننده در نظر بگیرید

همچنین می‌توانید هنگام انتخاب بهترین فرکننده مو برای خود، به غیر از اندازه اتو فرکننده، عوامل دیگری را در نظر بگیرید. اگرچه اندازه فری که می‌خواهید اندازه میله آن را تعیین می‌کند، شما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که فر کننده ای که دارید برای موهایتان سازگار و سالم است.

پیشنهاد:
با بی سیم کمتر نگران باشید! ★بهترین سشوارهای شارژی سال 2022★

شکل طراحی

عاملی که بیشترین ارتباط را با اندازه میله دارد و بر سبک فر کردن شما تأثیر می گذارد، شکل میله فر کننده شماست.

یک میله استوانه ای شکل برای حلقه های مارپیچی بهترین است.

یک میله مخروطی شکل، فرهای محکمی در انتهای مو ایجاد می‌کند، اما در نزدیکی ریشه، فرهای پهن‌تری ایجاد می‌کند.

میله های مخروطی معکوس در انتها فرهای پهن و در ریشه ها فرهای ریز ایجاد می کنند.

میله های سه گانه یک الگوی موجی ایجاد می کند که به نظر می رسد موهای شما بافته شده و سپس باز و شل شده اند.

مواد سازنده میله فر کننده مو

مواد مختلفی که اتوهای فر برای ایجاد نتایج متفاوت استفاده می کنند و استفاده از برخی از آنها ایمن تر از سایرین است.

به عنوان مثال، اتوهای بیگودی تورمالین و سرامیکی انتخاب های بی خطری هستند که برای موهای شما مفید هستند. تورمالین رطوبت را در موهای شما نگه می دارد و سرامیک گرما را به طور یکنواخت روی موهای شما پخش می کند.

مواد دیگری که ممکن است در اتو بیگودی پیدا کنید تیتانیوم و طلا هستند. این فلزات رسانای گرمایی خوبی هستند، اما از موهای شما در برابر موخوره محافظت نمی کنند.

در نهایت، فر کننده های کرومی وجود دارد. فرکننده های کروم ارزان هستند و می توانید آنها را در داروخانه ها پیدا کنید. اگرچه پیدا کردن آنها راحت است، اما همیشه از وز مشدن مو ها حافظت نمی کنند و ممکن است گاهی اوقات موها را شکننده کنند.

حرارت

قابلیت گرمایی مناسب برای فر کننده شما نیز تعیین می کند که دستگاه شما چقدر موثر است. اگر دما خیلی بالا باشد، می توانید موهای خود را بسوزانید، اما اگر خیلی کم باشد – در برخی موارد، اتو فر کننده شما مفید نخواهد بود. زیر 200 درجه فارنهایت یک تنظیم حرارتی کم برای فر کننده است. این یک دمای ایده آل برای جلوگیری از آسیب دیدن یا سوزاندن موهای رنگ شده است.

اگر موهای ضخیم تر و درشت تری دارید، می توانید از اتوی با حرارت حدود 200 تا 300 درجه فارنهایت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اگر به نظر می رسد موهای شما با حرارت فعلی فر نمی شوند، می توانید دمای فرکننده خود را افزایش دهید. از فر کردن موهای خود در دمای بالای 400 درجه فارنهایت خودداری کنید زیرا ممکن است باعث آسیب حرارتی به موهای شما شود.

سخن نهایی

هنگام خرید فر کننده مو باید به نکات زیادی توجه کرد و سایز فر کننده یکی از مهم ترین فاکتورها است. اندازه تعیین می کند که فرها چقدر بزرگ یا کوچک شوند. سبکی را که برای شما مناسب تر است و همچنین انواعی را که ممکن است بخواهید امتحان کنید در نظر بگیرید. سایزی ای که دریافت می کنید باید برای شما و ترجیحات شما بهترین عملکرد را داشته باشد.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه