لیست راهنمای خرید 38 مدل بهترین لامپ ال ای دی (LED) ✓پر نور✓

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

  • 19 مرداد 1401
  • 0 نظر
  • admin

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی برای لامپ های کم مصرف و رشته ای شود. لامپ های ال ای دی کم ترین میزان مصرف برق را داردو بهره وری این لامپ ها زیاد می باشد به عبارت دیگر با کم ترین میزان مصرف انرژی، نور بیشتر و با کیفیت تری را تولید می کند. فاقد اشعه های پرتوزا و گازهای سمی می باشد پس به چشم آسیبی نمی رسانند و برای محیط زیست مناسب می باشند. در کم ترین زمان ممکن این لامپ ها روشن می شوند و تعداد روشن و خاموش شدن این لامپ ها در طول عمر آن تاثیر به سزایی ندارد.

عمر یک لامپ ال ئی دی طولانی تر از 60000 ساعت می باشد و درخشش و میزان روشنایی یک لامپ با تکنولوژی LED تا بیشتر از ده سال بدون تغییر می ماند و مانند سایر لامپ ها با گذشت زمان سوسو نمی زند، این در حالتی است که حد متوسط روشنایی یک لامپ رشته ای ( لامپ حبابی ) 1500 ساعت برآورد می شود.

لامپ ال ای دی

ویژگی تکنولوژی ال ای دی

در این بخش به برخی از ویژگی ها جذاب تکنولوژی الیدی که در ساخت لامپ های کم مصرف بکار می روند پرداخته ایم که عبارتند از:

  • سرعت روشن شدن لامپ LED بسیار بالا است.
  • در سیستم های مخابراتی ( فیبر نوری ) و انتقال داده کاربرد بسیاری دارد.
  • استفاده در داخل و خارج از ساختمان مانند نورپردازی نما ساختمان
  • از لحاظ مصرف انرژی لامپ ال ئی دی در مقایسه با سایر لامپ های روشنایی بهینه تر است.
  • جریان مصرفی یک لامپ LED در حد میلی آمپر می باشد.
  • مصرف کم و طول عمر بالای لامپ با تکنولوژی LED باعث می شود تا هزینه های جاری و تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی ساختمان به شدت کاهش یابد.
پیشنهاد:
بررسی کامل بهترین سشوار ها برای موهای فر (مجعد)

لامپ ال ای دی را به دسته های زیر تقسیم بندی می کنیم :

لامپ ال ای دی شمعی : استفاده از لوسترهای متنوع و زیبا و آویزان کردن آنها از سقف خانه در اتاق هال و پذیرایی و بالای میز نهارخوری و … می تواند زیبایی داخل منزل شما را چندین برابر افزایش دهد . برای روشن کردن آنها در گذشته از لامپ رشته ای 60 وات و لامپ کم مصرف 9 تا 12 وات استفاده می شد که به دلیل توان مصرفی بسیار بالا لامپ رشته ای و عدم زیبایی لامپ کم مصرف گزینه ی ایده آلی به شما نمی رفتند . به همین منظور لامپ ال ای دی شمعی که دارای پایه کوچک ( E14 ) بوده و توان مصرفی آن بین 5 تا 7 وات می باشد , مورد توجه قرار گرفتند که ضمن توان مصرفی کمتر , زیبایی بسیار بیشتری نسبت به لامپ های قبلی دارند . این مدل لامپ که به لامپ ال ای دی لوستر معروف شده اند در شکل های مختلف تولید می شوند.

لامپ ال ای دی حبابی : این دسته شامل لامپ های با توان بالاتر می باشد که معمولا توان مصرفی آنها بین 7 تا 20 وات بوده و قطعا می توانند تاثیر بیشتری در روشن کردن مکان هایی مثل اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام و راه پله و …داشته باشند . این لامپ ها معمولا به صورت پایه بزرگ ( پایه E27 ) ساخته می شوند.

لامپ ال ای دی استوانه ای : لامپ های بزرگ و با توان بسیار بالا در این دسته قرار می گیرند. معمولا توان آنها از 20 وات تا 100 وات می باشد و در اتاق های خیلی بزرگ یا در کارخانه ها و اماکن صنعتی و تجاری کاربرد دارد. در این دسته می توانیم به لامپ کارگاهی هم اشاره کنیم که بالاتر از 100 وات بوده و لومن نوری در حد 10000 لومن است .

لامپ مهتابی تیوپی : در گذشته لامپ فلورسنت معروف به مهتابی برای روشن کردن انبارها , سوله ها , کارگاه ها و حتی منازل مورد استفاده قرار می گرفت . برای روشن کردن این لامپ ها نیاز به قرار گرفتن استارتر و ترانس در مسیر لامپ بود و توان مصرفی آنها حدود 40 وات و در کنار توان مصرفی استارتر و ترانس به بیش از 50 وات می رسید . اما امروزه به جای آنها می توانیم از لامپ ال ای دی مهتابی تیوپی استفاده کنیم که توان مصرفی آنها حدود 50% کمتر بوده و نیاز به استفاده از استارتر و ترانس در آنها از بین رفته است. همچنین جنس بدنه آنها از طلق بوده و خطر شکستگی در آنها وجود ندارد.

لامپ ال ای دی هالوژن پایه استارتی : این مدل لامپ در محیط های سقف دار و در کناره سقف ها به کار می رود و به عنوان تجهیزی توکار در داخل سقف گذاشته می شود و با روشن کردن تعدادی از آنها دورتادور سقف را روشن میکنیم.

لامپ رفلکتوری : یکی از معایب لامپ ال ای دی داغ شدن بیش از حد بدنه آن می باشد . در صورتی که لامپ در مکانی مورد استفاده قرار بگیرد که فضایی برای ورود و خروج هوا نباشد می تواند منجر به داغ شدن بدنه و در نتیجه سوختن لامپ شود . در این موارد استفاده از لامپ رفلکتوری که بدنه سرامیکی آنها نسبت به مدل های دیگر باریک تر بوده عاقلانه تر می باشد تا فضای لازم برای ورود و خروج هوا وجود داشته باشد و از سوختن لامپ جلوگیری شود.

ساخت لامپ ال ای دی در خانه با اتصال به برق 220 ولت

میزان نوردهی لامپ ال ای دی

یکی از مواردی که پیش از خرید لامپ باید به آن توجه کنید «مقدار روشنایی» آن است. واحد اندازه‌گیری مقدار نوردهی لامپ ال ای دی، شار نوری یا لومن است که با Lm نشان داده می‌شود. میزان لومن روی بسته‌بندی محصول نوشته می‌شود. بازه نوردهی لامپ ال ای دی متنوع است؛ پس براساس محیطی که لامپ باید آن‌را روشن کند، خرید کنید.

مقدار وات که روی محصول نوشته می‌شود، مقدار انرژی‌ست که لامپ برای تولید لومن ذکر شده نیاز دارد و زیر مشخصه «توان» می‌آید. اما آن‌چه مهم است میزان روشنایی‌ است و باید قبل از خرید لامپ باید به نسبت لومن بر وات یا میزان روشنایی‌ دقت کنید. در جدول پایین میزان روشنایی متفاوت در چند لامپ ۱۵ وات را می‌بینید:

لامپ 15 وات کملیون بروکس هالی استار پارس شعاع توس
میزان رو شنایی/لومن 1560 1425 1350 1550

 

شاخص CRI

شاخص سی آر آی یا نمود رنگ برای بررسی کیفیت نور لامپ به‌کار می‌رود. بالا بودن این شاخص، کیفیت بهتر نور را نشان می‌دهد. لامپ مناسب خانه‌ها شاخص نمود نور بین ۸۰ تا ۹۰ نیاز دارد.

مدت ضمانت

هر لامپی که می‌خرید، بسته به شرکت تولیدکننده‌ آن لامپ، مدتی ضمانت دارد. این مدت اغلب حدود یک تا دو سال است. هنگام خرید باید بسته‌بندی را بررسی کنید و ببنید چقدر از مدت ضمانت آن باقی مانده است. هرچه زمان خرید شما به تاریخ تولید لامپ نزدیک‌تر باشد، از مدت ضمانت بیشتری بهره خواهید برد.

شرکت تولیدکننده

لامپ‌های ال ای دی براساس شرکتی که آنها را تولید کرده، کیفیت متفاوتی دارند. بحث از کیفیت که باشد، به نام‌هایی مثل افراتاب، پارس شعاع توس، کملیون، پارس شهاب، امید پدیده، آوا، روناک و بروکس برمی‌خوریم که از بهترین لامپ‌های ال ای دی ایرانی هستند. برای نوشتن این لیست نظرات کاربران در فضای اینترنت را بررسی کردیم.

لیست محصولات منتخب
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 12 وات کملیون مدل STQ1 پایه E27 بسته 2 عددی

لامپ ال ای دی 12 وات کملیون مدل STQ1 با پایه E27 که در بسته‌بندی 2 عددی برای مشتری عرضه می‌شود یکی از محصولات تولیدی شده برای صرفه‌جویی در مصرف برق است که جایگزین مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای و کم‌مصرف CFL محسوب می‌شود. توان مصرفی این لامپ ال‌ای‌دی ۱۲ وات است و با این توان مصرفی، نوردهی برابر ۱۰۶۰ لومن دارد. برای درک بهتر نور خروجی این لامپ می‌توانید نور خروجی آن را با یک لامپ ۷۵ وات رشته‌ای (حبابی) (تنگستن) برابر دانست. در ساخت این لامپ از عناصر مضری مانند سرب و جیوه استفاده نشده تا در صورت شکسته‌شدن لامپ، این عناصر در محیط پخش نشوند. این لامپ علی‌رغم سایز مناسبی که دارد، دارای پایه‌ی E27 است و می‌توان آن را روی سرپیچ E27 (سرپیچ های معمولی استاندارد در منازل) نصب کرد. این محصول به‌دلیل راندمان بالایی که دارد، در رده‌ی انرژی A+ قرار گرفته است. از دیگر مزایای این لامپ ال ای دی 12 وات کملیون مدل STQ1 پایه E27 بسته 2 عددی می‌توان به طول عمر بالا و زاویه‌ی پخش نور مناسب آن اشاره کرد. طول عمر این لامپ ۲۰۰۰۰ ساعت است.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی USB ایکس پی-پروداکت مدل L912

لامپ «ال ‌ای ‌دی» برند « اکس پی پروداکت»، یک لامپ حبابدار و قابل حمل و جابه جایی بوده که برای خانه و بیرون خانه مناسب است و از طریق USB به ‏‏کامپیوتر، پاوربانک و شارژر وصل شده و روشن می‌شود‏. ‏جنس حباب آن از نوعی پلاستیک است که نشکن بوده و به طول عمر لامپ کمک می‌کند‏. یک دسته کوچک نیز در پایین آن تعبیه شده که در هنگام استفاده به خیمه , چادر یا هر جای دیگری وصل می‌شود‏.‏ این لامپ «ال ای دی» وزن بسیار کمی دارد که به‌راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. این لامپ دارای یک سیم متصل یک متری و نیم با سری USB است‏ و به همین خاطر روشن کردن آن نیز کار راحتی خواهد بود.‏ اگر به دنبال یک لامپ هستید که بتوانید حتی در سفر , گردش و کمپینگ نیز از آن استفاده نمایید، این لامپ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 5MM بسته 10 عددی

ال ای دی(led) های کوچک و رنگارنگ در زندگی ما نقش های بسیار زیادی دارند ،از لوازم برقی تا اسباب بازی ها و کاردستی ها .این ال ای دی ها می توانند به راحتی توسط یک باتری قلمی و یا یک منبع تغذیه روشن شوند و نور بسیار زیبایی تولید کنند .با توجه به اینکه ال‌ای‌دی‌ها می‌توانند نورهای رنگی مختلفی تولید کنند، در نورپردازی‌های تزئینی کاربری دارند. از سوی دیگر این لامپ‌ها نور مخرب ماورای بنفش تولید نمی‌کنند و به همین سبب در موزه‌ها برای روشنایی اشیاء قیمتی به کار می‌روند. به علت توان مصرفی پایینشان می‌توان از آن‌ها در روشنایی اضطراری استفاده کرد. در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، طول عمر، ضریب اطمینان روشنایی، درخشندگی بالا و دید در روز اهمیت زیادی دارند و به همین علت ال‌ای‌دی‌ها برای این منظور بسیار مناسبترند. بسیاری از شرکت‌های معتبر خودروسازی، در چراغ راهنما و برخی چراغ‌های داخلی خودروهایشان از لامپ ال‌ای‌دی استفاده می‌کنند .همچنین از این ال ای دی ها می توان در ساخت کاردستی استفاده کرد .

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

چراغ ال ای دی 40 وات بروکس مدل آریان

چراغ ال ای دی فوق یکی از محصولات جالب و کاربردی شرکت «بروکس» (Burux) بوده تحت عنوان مدل آریان به بازار عرضه می‌شود. این محصول جایگزین مناسبی برای چراغ‌های سقفی، دیواری و حتی لامپ‌های مهتابی قدیمی است. این محصول نور خود را از یک برد ال ای دی که در قسمت زیرین طلق چراغ قرار دارد تامین می‌کند. وجود این برد ال ای دی موجب شده تا این چراغ علی‌رغم توان مصرفی کمی که دارد نوردهی مناسبی داشته باشد. توان مصرفی این محصول 40 وات است اما می‌تواند مانند یک لامپ رشته‌ای 60 وات نور ساطع کند. میزان نور تولیدی این چراغ ال ای دی 3400 لومن اندازه‌گیری شده است. طول عمر بالا از شاخصه‌ی مهم دیگری است که در این چراغ به چشم می‌آید. شرکت بروکس در ساخت این محصول از عناصر مضر سرب و جیوه استفاده نکرده تا در صورت شکستن آن، این عناصر مضر سلامتی افراد را به خطر نیندازند. این چراغ از طریق پیچ قابل نصب بوده و دارای 2 رشته سیم است که می‌توانید آن را به برق شهری متصل نمایید.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 20 وات کملیون مدل LAR20 پایه E27

لامپ ال‌ای‌دی «کملیون» (Camelion) مدل «LED20-LAR/CT1800» محصولی با طراحی بسیار زیبا شکیل و جدید است، کیفیت ساخت و طول‌عمر بالا به همراه توان مصرفی مناسب است. این لامپ ال‌ای‌دی بصورت حلقه ای با نور یکنواخت در دو رنگ نور آفتابی و مهتابی و با توان مصرفی نسبتا پایین (20 وات) ساخته ‌شده است. همچنین از طول‌عمری معادل 15هزار ساعت برخوردار است که این میزان طول‌عمر نسبت‌به لامپ‌های قدیمی‌تر مثل لامپ‌های رشته‌ای و فلورسنت، مقدار بالایی محسوب می‌شود. گفتنی است که پایه‌ی این محصول از نوع E27 یا همان سرپیچ معمولی استاندارد بوده و نوری معادل یک لامپ 150وات رشته‌ای دارد. از دیگر مشخصات کلی این مدل می‌توان به نمودار مصرف انرژی A+ و فرکانس عملکرد 50-60 هرتز اشاره کرد. میزان قدرت نوردهی این لامپ 1850 لومن است که با توجه به توان مصرفی آن، مقداری بسیار مناسبی است و راندمان بالای این لامپ (93) را نشان می‌دهد. در نظر داشته باشید که کملیون یک شرکت بزرگ بین‌المللی است که بیش از 20 سال سابقه دارد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 12 وات کد B22 پایه E27

مشخصات

  • شکل ظاهری
    حبابی
  • توان
    12 وات
  • بازه توان مصرفی
    10.5 تا 20 وات
  • میزان روشنایی
    7000 لومن
  • ولتاژ
    165/265 ولت
  • تعداد LED
    16 عدد
  • ابعاد
    12x6x12 سانتی‌متر
  • وزن
    45 گرم
  • نوع پایه
    E27
  • طول عمر
    30000 ساعت
  • محافظ
    دارد
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • زاویه نوردهی
    140 درجه
  • رده انرژی
    A
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 9 وات لیتومکس مدل 001 پایه E27 بسته 3 عددی

امروزه لامپ‌ها با تکنولوژی پیشرفته‌ای تولید می‌شوند که علاوه‌بر عمر بالا، مصرف بسیار پایینی داشته باشند. یکی‌از این تکنولوژی ها تکنولوژی لامپ ال‌ای‌دی‌ است که عمر بالا و مصرف بسیار کمی دارد. لامپ ال‌ای‌دی فوق یکی از محصولات تولید و عرضه شده برای صرفه‌جویی در مصرف برق است که جایگزین مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای و کم‌مصرف CFL محسوب می‌شود. توان مصرفی این لامپ ال‌ای‌دی 9 وات است و با این توان مصرفی، نوردهی برابر 850-810 لومن دارد. در ساخت این لامپ از گازها و مواد مضر استفاده نشده تا در صورت شکسته‌شدن لامپ، این عناصر در محیط پخش نشوند. این لامپ ، دارای پایه‌ی E27 است و می‌توان آن را روی سرپیچ E27 (سرپیچ های معمولی در منازل) نصب کرد. این محصول به‌دلیل راندمان بالایی که دارد، در رده‌ی انرژی A+ قرار گرفته است. این لامپ در بسته 3 عددی عرضه‌شده که بسیار مقرون‌به‌صرفه است. از دیگر مزایای این لامپ ال‌ای‌دی می‌توان به طول عمر بالا و زاویه‌ی پخش نور مناسب آن اشاره کرد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 20 وات کملیون مدل LED20-HP-LPQ1 پایه E27

لامپ LED کملیون که با مدل LED20-HP-LPQ1 عرضه می‌شود دارای توان مصرفی 20 وات است و بسیار کم مصرف محسوب می‌شود. این لامپ دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف انرژی فوق‌العاده کم است. این لامپ پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی‌شود. لامپ ال‌ای‌دی کملیون از عمر بسیار طولانی بهره می‌برد. این لامپ فاقد هرگونه اشعه مضر و مواد سمی (جیوه) است. میزان نوردهی این محصول 1700 لومن برای رنگ مهتابی و 1300 لومن برای رنگ آفتابی اندازه گیری شده و پایه این لامپ از نوع E27 استاندارد یا همان سرپیچ لامپ های پر مصرف قدیمی است. طول عمر این لامپ 20000 ساعت بوده و زاویه نوردهی آن 220 درجه است. امروزه بیشترین توجه مصرف‌کنندگان خانگی و صنعتی به نوردهی و عمر بالای محصول و مصرف پایین آن است. لامپ کملیون مقاومت بالایی دربرابر ضربه دارد. مصرف انرژی لامپ‌های ال‌ای‌دی کملیون در ردیف A⁺ قرار دارد. درنظر داشته باشید که کملیون یک شرکت بزرگ بین‌المللی است که بیش از 20 سال سابقه دارد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 7 وات لیتومکس کد 001 پایه E14 بسته 3 عددی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کم‌کم لامپ‌های رشته‌ای جای خود را به لامپ‌های کم‌مصرف و ‌LED می‌دهند که هم عمر بالاتری دارند و هم مصرف برق آن‌ها بسیار پایین تر است. یکی از این محصولات، لامپ LED ۷ وات لیتومکس کد ۰۰۱ است که در بسته ۳ عددی عرضه می‌شود. این محصول یکی از تولیدات شرکت لیتومکس بوده که راندمان بالایی دارد. این محصول نوعی لامپ LED بوده که به‌شکل اشکی طراحی شده‌است. توان مصرفی این لامپ 7 وات بوده و لامپی پرنور محسوب می‌شود. این محصول با این میزان مصرف برق می‌تواند نوردهی معادل 600 لومن داشته باشد. مقایسه میزان مصرف انرژی و میزان تولید نور در این لامپ موجب‌شده تا راندمان بالایی داشته‌باشد و بتواند در رده‌ی انرژی A+ قرارگیرد. پایه‌ به‌کار رفته در این لامپ از نوع E14 استاندارد بوده و تنها می‌توان آن را روی سرپیچ‌های E14 نصب کرد. در ساخت این محصول از گازها و موادمضر استفاده نشده‌است. این محصول علاوه‌بر راندمان بالا از طول عمر نسبتا مناسبی نیز برخوردار بوده و شرکت « لیتومکس » طول عمر آن را 10000 ساعت اعلام کرده است.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 9 وات کملیون مدل STQ1 پایه E27 بسته 2 عددی

مشخصات

  • شکل ظاهری
    حبابی
  • توان
    9 وات
  • میزان روشنایی
    780-806 لومن
  • ولتاژ
    220-240 ولت
  • ابعاد
    6x6x11 سانتی‌متر
  • وزن
    35 گرم
  • نوع پایه
    E27
  • طول عمر
    15000 ساعت
  • زاویه نوردهی
    200 درجه
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ هالوژن ال ای دی 7 وات مدل TN 002 پایه GU5.3

محصول لامپ هالوژن 7 وات ال ای دی ساخت ایران می باشد .این لامپ با بهره گیری از چیپ های نوری باکیفیت در زیر یک لنز تقویت نور، نور مناسبی را به ارمغان می آورد. شاخص نمود رنگی بیش از 80 و شار نوری 500 لومن استفاده از این محصول را در اماکن مختلف نظیر لابی و پذیرایی منزل،آشپزخانه ها، دفاترکار، فروشگاه ها و سرویس های بهداشتی و … با استقبال مواجه کرده است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مرغوب می باشد که در کنار انتقال حرارت مناسب، وزن این محصول را به اندازه قابل توجه کاهش داده است. برای استفاده از این محصول تنها نیاز به یک عدد سوکت هالوژن می باشد .ولتاژ مصرفی این محصول 220الی 240 ولت یعنی همان برق شهری است و نیاز به ترانس و درایور مجزا ندارد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 10 وات بروکس پایه E27 بسته 3 عددی

محصولات متنوع نور و روشنایی بروکس از تولیداتی هستند که از نیم قرن تجربه گروه لایت‌لوکس (LiteLux) بهره می‌برند و صرفه‌جویی هم در هزینه و هم در مصرف انرژی را برای مصرف‌کنندگان خود به همراه دارند. از مشخصات بارز محصولات بروکس، می‌توان به طول عمر بالا، مصرف انرژی بسیار پایین، مناسب برای محیط زیست (بدون هیچگونه مواد مضر و تولید کمترین گاز CO2)، و همچنین عدم انتشار هرگونه پرتو خطرناک اشاره نمود. لامپ ال ای دی 10 وات «بروکس» با پایه E27 از سری لامپ‌های ال‌ای‌دی شرکت بروکس (Burux) است که با داشتن رده انرژی +A از جمله لامپ‌های فوق کم‌مصرف محسوب می‌شود و طراحی آن شبیه به لامپ‌های رشته‌ای حبابی است اما با داشتن روشنایی بیشتر نسبت به لامپ‌های قدیمی‌تر و مصرف انرژی بسیار پایین‌تر می‌تواند بهترین جایگزین برای آن‌ها به شمار رود. نورپردازی و استفاده از منابع مناسب برای روشنایی و همچنین نورپردازی‌ها و روشنایی‌های تزئینی، همواره به اندازه معماری و دکوراسیون اماکن مختلف از منزل تا اماکن تجاری صنعتی، دارای اهمیت زیادی برای زیبایی و حتی کاربری آن اماکن بوده است.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 10 وات بروکس مدل 5322-A60 پایه E27

لامپ ال‌ای‌دی فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «بروکس» (Burux) است که تحت عنوان مدل «A60-5322» به بازار عرضه می‌شود. این لامپ راندمان بالایی دارد و بیشترین مقدار انرژی مصرفی را صرف تولید نور می‌کند؛ ازاین‌رو حرارت تولیدی کمی دارد. این محصول توانسته در رده‌ی انرژی A+ قرار گیرد و در کنار این راندمان مناسب، از طول عمر بالایی برخوردار است. طول عمر این محصول 35000 ساعت بوده و کیفیت ساخت مناسبی دارد. از دیگر مشخصات این لامپ می‌توان به پایه‌ی E27 استاندارد آن اشاره کرد که برای نصب روی سرپیچ‌های E27 مناسب است. حباب قرارگرفته روی این لامپ مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و می‌توان آن را در مکان‌هایی که احتمال برخورد ضربه با لامپ وجود دارد، استفاده کرد. این محصول موفق به اخذ استاندارد RoHS شده و دلیل آن استفاده‌نکردن از عناصر مضر سرب و جیوه در ساخت لامپ است. نور خروجی این محصول معادل یک لامپ 75 وات رشته‌ای حبابی اندازه‌گیری شده است.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی فیلامنتی 4 وات دیلایت کد 00188x12 پایه E14 بسته 12 عددی

مشخصات

  • شکل ظاهری
    شمعی
  • توان
    4 وات
  • بازه توان مصرفی
    تا 5 وات
  • میزان روشنایی
    350 لومن
  • ولتاژ
    220 ولت
  • ابعاد
    4 × 10 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • نوع پایه
    E14
  • طول عمر
    50000 ساعت
  • محافظ
    دارد
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 7 وات ام اس اچ مدل SL06-7w پایه GU10

مشخصات

  • شکل ظاهری
    هالوژن
  • توان
    7 وات
  • میزان روشنایی
    365 لومن
  • ولتاژ
    220-240 ولت
  • تعداد LED
    6 عدد
  • ابعاد
    5x5x6 سانتی‌متر
  • وزن
    43 گرم
  • نوع پایه
    GU10
  • طول عمر
    40000 ساعت
  • جنس محافظ
    شیشه
  • زاویه نوردهی
    90 درجه
  • رده انرژی
    +A
  • فرکانس عملکرد
    50-60 هرتز
  • سایر توضیحات
    روشن شدن سریع
  • صرفه‌جویی انرژی بیش از %80 در مصرف برق
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 20 وات پوکلا کد SH_0202

یکی از لامپ های کم مصرفی که این برند تولید می کند مدل 20 وات است. از مهم ترین ویژگی لامپ های کم مصرف طول عمر بالای آن ها نسبت به لامپ های رشته ای است. و همچنین با گذشت زمان لامپ کم مصرف برخلاف لامپ های رشته ای دچار افت شدت نور نمی شود. محصولات این برند دارای نشان استاندارد ملی و همچنین اتحادیه اروپا EU می باشد,لامپ های کم مصرف از رده انرژی A برخوردار بوده که نشان از کم مصرف بودن آن دارد.توان مصرفی این لامپ 20 وات و ولتاژ آن 220 الی 240 ولت بوده. این محصول با قابلیت روشنایی 360درجه و نوردهی بالا بسیار مناسب فضاهای باز و سالن های بزرگ است.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 7 وات بروکس پایه E14 بسته 3 عددی

امروزه لامپ‌ها با تکنولوژی پیشرفته‌ای تولید می‌شوند که علاوه‌بر عمر بالا، مصرف بسیار پایینی نیز داشته باشند. یکی‌از این تکنولوژی ها ال‌ای‌دی‌ است که عمر بالا و مصرف بسیار کمی دارد.لامپ ال ای دی 7 وات اشکی «بروکس» با پایه استاندارد E14 ضمن نوردهی با زاویه خیلی خوب، می‌تواند نوری زیبا را برای مصرف‌کننده به همراه داشته باشد و با توجه به کاربری اینگونه لامپ‌ها که بیشتر در روشنایی‌ها و نورپردازی‌های تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از نظر مصرف کمتر انرژی، تولید حرارت کمتر، و طول عمر بیشتر می‌توانند جایگزینی بسیار مناسب و حتی ضروری برای لامپ‌های سنتی یا رشته‌ای به شمار آیند. از دیگر مشخصات اصلی لامپ‌های LED می‌توان به عدم انتشار پرتوهای زیان‌آور ماورای بنفش (UV) و مادون قرمز، و همچنین تولید کمترین دی‌اکسیدکربن در مقایسه با لامپ‌های معمولی اشاره نمود. هریک از این لامپ‌های ال‌ای‌دی 7 وات می‌تواند روشنایی خوبی معادل یک لامپ 55 وات معمولی داشته باشد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 9 وات کد GOLD-001 پایه E27

محصول لامپ ال ای دی 9وات یکی از مرغوب ترین محصولات وارداتی به کشور با رده انرژی A می باشد .توان مصرفی این لامپ برابر با 9وات و میزان روشنایی آن 810 لومن است. این میزان روشنایی را می‌توان با یک لامپ رشته‌ای 75وات برابر دانست. لامپ فوق سرپیچ استاندارد E27 دارد و جایگزینی مناسب برای لامپ‌های رشته‌ای و کم‌مصرف CFL محسوب می‌شود. زاویه‌‌ی نوردهی این لامپ 230درجه است و سطح زیادی را تحت‌پوشش خود قرار می‌دهد. یکی از مزایای این لامپ نسبت به دیگر لامپ‌ها، پوشش پلاستیکی ماتی است که روی آن قرار دارد. این پوشش دربرابر ضربه، مقاومت چشمگیری دارد و به پخش نور کمک بسیاری می‌کند. رده‌ی انرژی این لامپ A است و استفاده از آن موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. لامپ 9وات فوق از عمری طولانی برابر با 30000 ساعت برخوردار است. نور خروجی این لامپ نیز فاقد اشعه‌ی فرابنفش مضر است و به چشم و پوست آسیبی نمی‌رساند. لامپ‌های ال‌ای‌دی به دلیل راندمان بالایی که دارند، جایگزینی مناسب برای لامپ‌های کم‌مصرف محسوب می‌شوند.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی شارژی 10 وات ایسن مدل L375 پایه E27

لامپ شارژی LED ایسن مدل L375 یکی از با کیفیت ترین محصولات ایسن در حوزه چراغ های روشنایی می باشد. این لامپ به دو صورت لامپ معمولی و لامپ شارژی قابل استفاده است. در حالت عالی با نصب این لامپ بر پایه استاندارد E27 می توان از نور مهتابی آن لذت برد. همچنین با روشن شدن لامپ، تحت مدت 8 الی 12 ساعت، باتری لامپ شارژ شده و می توان با نصب لامپ در هولدر مخصوص خود، به عنوان چراغ اضطراری یا چراغ قوه از آن استفاده نمود. استفاده دو منظوره از لامپ ایسن، این محصول را نسبت به رقبای خود متمایز و ویژه کرده است.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 9 وات مدل B22 پایه E27

مشخصات

  • شکل ظاهری
    حبابی
  • توان
    9 وات
  • بازه توان مصرفی
    5.5 تا 10 وات
  • میزان روشنایی
    7000 لومن
  • ولتاژ
    165/265 ولت
  • تعداد LED
    16 عدد
  • ابعاد
    11x5x11 سانتی‌متر
  • وزن
    40 گرم
  • نوع پایه
    E27
  • طول عمر
    300000 ساعت
  • محافظ
    دارد
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی سقفی 12 وات کملیون مدل Fixture

مشخصات

  • شکل ظاهری
    حبابی
  • توان
    12 وات
  • بازه توان مصرفی
    10.5 تا 20 وات
  • میزان روشنایی
    800 لومن
  • ابعاد
    8.3×20×20 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    25000 ساعت
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی رشد گیاه 30 وات سارا تک مدل SA144

اگر در خانه یا ساختمانی زندگی می کنید که آفتاب گیر نیست و شما هم علاقه زیادی به پرورش گل و گیاه در این ساختمان ها دارید، می توانید با کمک نور مصنوعی، نیاز گیاه به نور را تامین کنید. ین چراغ ها با نام لامپ مخصوص رشد گیاه یا چراغ رشد و نام انگلیسی Grow Light یا Plant Light شناخته می شوند.نور خورشید ترکیبی از تمامی طول موج های طبیعت است، اما در لامپ های مخصوص رشد گیاه، فقط طول موج هایی که گیاهان جهت عمل فتوسنتز نیاز دارند وجود دارد. این طول موج ها شامل طول موج آبی برای رشد برگها، طول موج قرمز برای گل دهی و میوه دهی و مقدار کمی طول موج سبز می با شد که گیاه از آن استفاده و بقیه آن را بازتاب می کند. تولید نور و روشنایی از طریق روش های سنتی همانند لامپ‌های حرارتی و سیمی، بازده حرارتی کم و هزینه های زیادی دارند که برای تولید صرفه اقتصادی ندارد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

چراغ ال ای دی ۷۰ وات مدل ERC70

مشخصات

  • شکل ظاهری
    دیواری , سقفی
  • توان
    ۷۰ وات
  • بازه توان مصرفی
    51 تا 75 وات
  • میزان روشنایی
    6500 لومن
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • تعداد LED
    ۳۶۰ عدد
  • ابعاد
    60x8x7 سانتی‌متر
  • وزن
    530 گرم
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    30000 ساعت
  • محافظ
    ندارد
  • جنس محافظ
    فلز
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 30 وات تکنوتل مدل استوانه پایه E27

لامپ LED تکنوتل که مشاهده می کنید با مدل  TL 330 عرضه می شود.که دارای توان مصرفی 30 وات است و بسیار کم مصرف محسوب می شود. این لامپ دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف فوق العاده کم است. این لامپ پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود. لامپ ال ای دی تکنوتل از عمر بسیار طولانی بهره می برد. این لامپ فاقد هرگون اشعه و مواد سمی (جیوه) است. میزان نوردهی این محصول 2700 لومن اندازه گیری شده و پایه این لامپ از نوع استتاندارد E27 یا همان سرپیچ لامپ های پر مصرف قدیمی است. طول عمر این لامپ 25000 ساعت بوده و زاویه نوردهی آن 270 درجه است. امروزه بیشترین توجه مصرف کنندگان خانگی و صنعتی به نوردهی و عمر بالای محصول و مصرف پایین آن است.لامپ تکنوتل مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. مصرف انرژی لامپ های ال ای دی تکنوتل در ردیف A⁺ قرار دارد. از مهم ترین مشخصات محصولات تکنوتل می توان به طول عمر بسیار بالا و صرفه جویی در مصرف برق و پائین بودن هزینه برق با به روزترین فناوری اشاره کرد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ هالوژن ال ای دی 7 وات زد اف آر مدل H7W580 پایه GU5.3

لامپ هالوژن 7 وات ال ای دی دارای چیپ نوری اس ام دی می باشد که در زیر یک لنز تقویت نور قرار گرفته است. میزان روشنایی این محصول 580 لومن می باشد. برای استفاده از این محصول تنها نیاز به یک عدد سوکت هالوژن برق می باشد .برق مصرفی لامپ 220 مستقیم و همان برق شهری می باشد و نیاز به ترانس و درایور مجزا ندارد .

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 7 وات کملیون مدل STQ1 پایه E27 بسته 5 عددی

لامپ ال‌ای‌دی «کملیون» (Camelion) مدل «LED7-A60/E27-STQ1» محصولی با طراحی بسیار ساده، کیفیت ساخت و طول‌عمر بالا به همراه توان مصرفی بسیار پایین است. این لامپ ال‌ای‌دی حبابی در دو رنگ نور آفتابی، مهتابی و با توان مصرفی نسبتا پایین (7 وات) ساخته ‌شده است. همچنین از طول‌عمری معادل 15هزار ساعت برخوردار است که این میزان طول‌عمر نسبت‌به لامپ‌های قدیمی‌تر مثل لامپ‌های رشته‌ای و فلورسنت، مقدار بالایی محسوب می‌شود. گفتنی است که پایه‌ی این محصول از نوع استاندارد E27 یا همان سرپیچ معمولی بوده و نوری معادل یک لامپ 50 وات رشته‌ای دارد. از دیگر مشخصات کلی این مدل می‌توان به نمودار مصرف انرژی +A و فرکانس عملکرد 50-60 هرتز اشاره کرد. میزان قدرت نوردهی این لامپ 580 لومن است که با توجه به توان مصرفی آن، مقداری بسیار مناسبی است و راندمان بالای این لامپ را نشان می‌دهد. در نظر داشته باشید که کملیون یک شرکت بزرگ بین‌المللی است که بیش از 20 سال سابقه دارد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 5mm فول کالر مدل EL0025 بسته 10 عددی

لامپ LED فول کالر 5 میلیمتری یک دیود نورانی دو پایه است که با تغذیه 3 ولت DC می تواند رنگهای قرمز، سبز، آبی را بصورت چشمک زن و ترکیبی نمایش می دهد .این قابلیت که یک لامپ ال ای دی با دو پایه می تواند رنگهای متنوع را تولید کند کاربرد آن را متنوع کرده است برای استفاده می توان از یک باتری یا تغذیه 5 ولت به همراه مقاومت 470اهم سری شده نیز استفاده نمایید از این لامپ می توانید جهت تزیین داخل خودرو یا دکوراسیون منزل استفاده نمایید این محصول شامل بسته ی 10 تایی LED دوپایه به همراه 10 عدد مقاومت 470 اهم ارائه می شود.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی دکو مدل 2028L پایه E27

مشخصات

  • شکل ظاهری
    هالوژن
  • توان
    3W وات
  • ولتاژ
    220V ولت
  • تعداد LED
    28 عدد
  • ابعاد
    9*6*6 سانتی‌متر
  • وزن
    25 گرم
  • نوع پایه
    E27
  • طول عمر
    100،000 ساعت
  • محافظ
    ندارد
  • رده انرژی
    +A
  • سایر توضیحات
    مناسب برای زیباسازی سقف و کناره ها
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 4 وات فلامنتی کد FC35T پایه E14

لامپ‌ها یکی از تجهیزات برقی هستند که در طول شبانه‌روز مدت زمان زیادی روشن می‌مانند. با توجه به زمان طولانی روشن بودن لامپ‌ها و تعداد زیادی که در هر خانه و مکان وجود دارد، میزان مصرف برق آن‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند؛ در چنین شرایطی انتخاب لامپ‌هایی فوق کم‌مصرف با نوردهی بالا کمک زیادی به صرفه‌جویی در مصرف برق خواهد کرد. در این بین لامپ‌های ال ای دی راندمان بالایی دارند.   این طراحی موجب شده تا قرار گرفتن این لامپ ها در لوستر و آویز موجب هر چه زیباتر شدن دکوراسیون شما شود . این محصول علاوه‌ بر راندمان بالا از طول عمر مناسبی نیز برخوردار بوده و شرکت آینده طول عمر آن را 25000 ساعت اعلام کرده است. از دیگر مشخصه‌های این لامپ ال ای دی می‌توان به استاندارد RoHS آن اشاره کرد که نشان می‌دهد در ساخت این محصول از مواد مضری مانند سرب و جیوه استفاده نشده است؛ از این‌رو در صورت شکسته شدن لامپ، این مواد مضر سلامتی افراد را تهدید نخواهد کرد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 50 وات بروکس مدل 2982-T140 پایه E27

اگر قصد تهیه‌ی لامپی با نوردهی بالا دارید محصول فوق انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این لامپ بزرگ توان مصرفی برابر 50 وات دارد و می‌تواند با همین میزان مصرف برق نوردهی برابر 4500 لومن داشته باشد. این میزان نور خروجی معادل نور تولیدی یک لامپ 255 وات رشته‌ای است. مقایسه‌ی میزان مصرف انرژی و میزان تولید نور در این لامپ موجب شده تا راندمان بالایی داشته باشد و بتواند در رده‌ی انرژی A+ قرار گیرد. پایه‌ی به‌کار رفته در این لامپ از نوع استاندارد E27 بوده و تنها می‌توان آن را روی سرپیچ‌های E27 نصب کرد. در ساخت این محصول از عناصر مضر سرب و جیوه استفاده نشده است و همین موضوع موجب شده تا لامپ موفق به اخذ استاندارد RoHS شود. این محصول علاوه‌بر راندمان بالا از طول عمر مناسبی نیز برخوردار بوده و شرکت «بروکس» طول عمر آن را 35000 ساعت اعلام کرده است. حباب این لامپ دربرابر ضربه نیز مقاومت خوبی دارد و به این ‌راحتی ها نمی‌شکند.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 8.5 وات فلیپس مدل L806 پایه E27

مشخصات

  • شکل ظاهری
    حبابی
  • توان
    8.5 وات
  • میزان روشنایی
    806 لومن
  • ولتاژ
    220-240 ولت
  • ابعاد
    6 * 6 * 11 سانتی‌متر
  • وزن
    42 گرم
  • نوع پایه
    E27
  • طول عمر
    10000 ساعت
  • جنس محافظ
    شیشه
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 7 وات دلتا مدل شمعی پایه E14

شرکت لامپ دلتا (Delta) با دو دهه فعالیت در زمینه محصولات الکترونیکی و روشنایی توانسته است با کسب استاندارد ملی ایران و ISO 9001:2008 و استاندارد CE اروپا بر کیفیت خود صحه گذاشته و انتخاب این واحد صنعتی به عنوان واحد نمونه استاندارد خود گواه کیفیت بالای محصولات دلتا است.لامپ ال.ای.دی (LED) دلتا که ملاحظه می کنید با مدل شمعی عرضه می شود. که دارای توان مصرفی 7 وات است، با توجه به قدرت بالای نور دهی و مصرف بسیار کم انرژی این محصول در رده +‌A قرار می گیرد.شار نوری این محصول 560 لومن بوده که توسط سازمان استاندارد اندازه گیری شده و پس از گذشت زمان و استفاده دچار افت نوری نمی شود و از عمر بسیار طولانی برخوردار است.تمامی محصولات لامپ دلتا فاقد هرگونه اشعه ماورا بنفش (UV) بوده که هیچ آسیبی به چشم و پوست وارد نمی کند.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ مهتابی ال ای دی 40 وات تکنوتل مدل 640

مشخصات

  • شکل ظاهری
    تیوبی , سقفی , دیواری , زیرکابینتی
  • توان
    40 وات
  • بازه توان مصرفی
    21 تا 50 وات
  • میزان روشنایی
    4000 لومن
  • ولتاژ
    220 ولت
  • ابعاد
    60*5*4 سانتی‌متر
  • وزن
    450 گرم
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    25000 ساعت
  • محافظ
    دارد
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • زاویه نوردهی
    180 درجه
  • رده انرژی
    +A
  • فرکانس عملکرد
    50 هرتز
  • سایر توضیحات
    -مصرف فوق العاده کم نسبت به مدل مشابه قدیمی
راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 20 وات پارس شعاع توس پایه E27

شرکت پارس شعـاع توس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع لامپ‌های فلورسـنت و LED با در اختیـارداشتن دانش فنی برتـر و برخورداری از پیشـرفته‌ترین تجهیـزات، ماشیــن‌آلات، دستگاه‌های آزمایشـگاهی و کیفیتـی با بهــره‌گرفتن از مجـرب‌ترین مهنــدسان و متخصصـان این رشتـه و ارتبـاط مستمـر با شـرکت‌های بـزرگ و مطـرح بین المللی در این زمینه توانسته است محصــولاتی با کیفیـت بــرتر و ســازگار با محیـط زیست ارائه کند. شرکت پارس شعـاع توس در راستـای تکریم حقوق مصرف کنندگان، صـرفه‌جویی در حامـل‌های انـرژی و رعایت اصـل اساسی حفـظ اشتغـال و تولیـد ملی با تولیـد انبـوه لامپ‌های کم‌مصـرف، لامپ و چـراغ LED، طـراحی و سـاخت انواع بالاسـت‌های الکترونیکی رانـدمان بالا، انواع کلید‌های خودکار مینیاتوری و محافظ جان، انواع لامپ و چـراغ فلورسنت PLL و FML و چسـب برق توانسته گامی مؤثـر در توسعه و پیشـرفت کشور و اشتـغال صـدها نفر نیـروی کار بردارد و در این راه همــواره با دانش فنـی بالا و متخصصـان کارآزموده افقی روشن را در صنـعت روشنــایی، الکترونیک و الکتریک کشــور ترسـیم کرده است.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 7 وات اشکی بروکس مدل BRX007C3LE1A4XX-PAIC پایه E14

لامپ ال ای دی 7 وات اشکی «بروکس» مدل BRX01507C3LE1A4XX-PAIC با پایه E14 از سری لامپ‌های ال‌ای‌دی شرکت بروکس (Burux) است که با طراحی زیبای خود مناسب برای روشنایی یا لامپ‌های تزئینی و لوسترها بوده و ضمن روشنایی بیشتر نسبت به لامپ‌های قدیمی‌تر و مصرف انرژی بسیار پایین‌تر می‌تواند بهترین جایگزین برای آن‌ها به شمار رود. نورپردازی و استفاده از منابع مناسب برای روشنایی و همچنین نورپردازی‌ها و روشنایی‌های تزئینی، همواره به اندازه معماری و دکوراسیون اماکن مختلف از منزل تا اماکن تجاری صنعتی، دارای اهمیت زیادی برای زیبایی و حتی کاربری آن اماکن بوده است. اکنون آنچه بیش از پیش مورد توجه مصرف‌کنندگان مختلف خانگی و صنعتی قرار گرفته، استفاده از لامپ‌هایی است که ضمن بیشترین نوردهی، از مصرفی پایین و طول عمر بسیار بیشتری بهره‌مند باشد.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 7 وات دلتا مدل اشکی پایه E14 بسته 5 عددی

شرکت لامپ دلتا (Delta) با دو دهه فعالیت در زمینه محصولات الکترونیکی و روشنایی توانسته است با کسب استاندارد ملی ایران و ISO 9001:2008 و استاندارد CE اروپا بر کیفیت خود صحه گذاشته و انتخاب این واحد صنعتی به عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری خود گواه کیفیت بالای محصولات دلتا است.لامپ ال.ای.دی (LED) دلتا که ملاحظه می کنید با مدل اشکی تولید و عرضه می شود. که دارای توان مصرفی 7 وات است، با توجه به قدرت بالای نور دهی و مصرف بسیار کم این محصول در رده +‌A قرار می گیرد.شار نوری این محصول 560 لومن بوده که توسط سازمان استاندارد اندازه گیری شده و پس از گذشت زمان و استفاده دچار افت نوری نمی شود و از عمر بسیار طولانی برخوردار است.تمامی محصولات لامپ دلتا فاقد هرگونه اشعه ماورا بنفش (UV) بوده که هیچ آسیبی به چشم و پوست شما وارد نمی کند.

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

قاب مهتابی ال ای دی 40 وات ماهان نور مدل 505

قاب مهتابی ال ای دی ۴۰ وات ماهان نور بهترین جایگزین لامپ های FBL و فلورسنت با نوردهی تقریبا دو برابر می باشد . این محصول نور خود را از یک برد ال ای دی که در قسمت زیرین طلق چراغ قرار دارد تامین می‌کند. وجود این برد ال ای دی موجب شده تا این چراغ علی‌رغم توان مصرفی بسیار کمی که دارد نوردهی مناسبی داشته باشد. توان مصرفی این محصول ۴۰ وات است اما می‌تواند مانند یک لامپ رشته‌ای 200 وات نور ساطع کند . میزان نور تولیدی این چراغ ال ای دی ۵۵۰۰ لومن اندازه‌گیری شده است. طول عمر بالا ، شاخصه‌ی مهم دیگری است که در این براکت به چشم می‌آید . شرکت ماهان نور در ساخت این محصول از عناصر مضر سرب و جیوه استفاده نکرده تا در صورت شکستن آن ، این عناصر مضر سلامتی افراد را به خطر نیندازند . این قاب مهتابی نصب آسان وسریعی دارد به این صورت که نیاز به لامپ ، ترانس و استارت ندارد و فقط لازم است آن را به دیوار پیچ کرده و دو رشته ی سیم آن را به برق شهری متصل نمایید .

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

لامپ ال ای دی 12 وات پارس شهاب پایه E27

لامپ ال‌ای‌دی حبابی فوق با توان 12وات تولید شرکت «پارس شهاب» است. این لامپ با دو رنگ نور آفتابی و مهتابی تولید و عرضه می‌شود. از ویژگی‌های مهم این کالا می‌توان به توان مصرفی نسبتا پایین و نوردهی مناسب اشاره کرد. نور این لامپ معادل یک لامپ 100وات معمولی است. همچنین زاویه‌ی نوردهی 200درجه‌ای موجب تابش گسترده‌ای می‌شود که تمامی فضای اتاق را روشن می‌کند؛ ولی از تابش نور به قسمت‌های بالایی و سقف جلوگیری به عمل می‌آورد. این کالا طول عمر بسیار بالایی دارد و می‌تواند بیش از 25هزار ساعت مورد استفاده قرار گیرد. نوع پایه‌ی این لامپ استاندارد E27 یا همان پایه‌ی معمولی و قابل‌استفاده برای اکثر سرپیچ‌هاست. بازده انرژی این کالا در بالاترین رده یعنی A+ قرار دارد. توجه داشته باشید شرکت پارس شهاب از اولین تولیدکنندگان لامپ در ایران است که علاوه‌بر سابقه و تجربه‌ی کاری دیرینه، همگام با پیشرفت‌های تکنولوژیکی، محصولات به‌روز و باکیفیتی را با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌کند.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

لیست خرید 36 مدل آباژور بسیار باکیفیت برای دکوراسیون مدرن و شکیل

انتخاب آباژور مناسب: پس از سپری کردن یک روز خسته کننده و پرکار تنها چیزی که همه ی افراد به […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه