بهترین مدل های اتو فر کننده برای موهای مشکی ← باکیفیت و پر قدرت

بهترین مدل های اتو فر کننده برای موهای مشکی – با کیفیت و پر قدرت

  • 7 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

✌ پیدا کردن بهترین اتو فر کننده برای موهای مشکی می تواند مشکل باشد. اگر موهای شما ضخیم، مجعد، خشک یا درشت است، می دانید که به مراقبت ویژه بیشتری نیاز دارد. شما به فر کننده ای نیاز دارید که به اندازه کافی داغ شود تا آن مو های ضخیم را بدون آسیب بیش از حد رام کند.

یافتن تعادل بین گرما و آسیبی که ایجاد می کند دشوار است. اما نگران نباشید، ما به دنبال بهترین اتوهای فر کننده برای موهای مشکی بودیم.

نحوه انتخاب فر کننده مناسب

✌ هنگام انتخاب بهترین اتو فر کننده برای موهای طبیعی خود، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا می خواهید اندازه پلیت مناسب موهای خود را انتخاب کنید. همچنین باید در نظر بگیرید که اتو فر کننده از چه چیزی ساخته شده است و به چه دمایی می رسد.

پیشنهاد:
نقد و بررسی سشوار BaBylissPRO (بابیلیس): انتخاب برتر ما

بهترین اتو فر برای موهای مشکی

قطر استوانه فر کننده

اتوهای فر کننده در همه اندازه های مختلف از 8/3 اینچ تا 2 اینچ موجود هستند. اندازه استوانه مورد نیاز شما تا حد زیادی به نوع فری که می خواهید برسید بستگی دارد.

اگر فرهای طبیعی دارید و می خواهید از اتو فر برای تعریف و حالت دادن به آنها استفاده کنید، یک مدل کوچکتر معمولاً بهترین است. ⅝ تا ¾ اینچ اندازه های ایده آل هستند.

اگر موهایتان صاف است، به دنبال یک مدل بزرگتر، تا 1.5 اینچ باشید. استوانه بزرگتر با فرهای مشخص اما شل تر به مو های شما حجم می دهد.

Hair curling iron

مواد سازنده

وقتی صحبت از بهترین اتوهای فر برای هر نوع مویی می شود، مواد سازنده پایه اهمیت دارد. شما به ماده ای نیاز دارید که بتواند به دمای بالا برسد، اما چیزی که باعث آسیب شود نمی خواهید.

به طور کلی بهترین فر کننده سرامیک، تیتانیوم یا تورمالین هستند. همه اینها گرمای مادون قرمز تولید می کنند، بنابراین شما با فرهای کامل و حداقل آسیب مواجه خواهید شد.

تورمالین از همه بهتر است زیرا با گرم شدن یون های منفی تولید می کند. این یون ها به مهر و موم شدن کوتیکول های مو کمک می کنند و روغن طبیعی آن را حفظ می کنند. متأسفانه تورمالین یک فلز نیمه قیمتی است. بنابراین، اتوهای بیگودی تورمالین گران‌ترین هستند.

پیشنهاد:
لیست 39 مدل بهترین استیکر کلید و پریز با کیفیت

درجه حرارت

در حالت ایده‌آل، فرکننده نیز تنظیمات دمایی متعددی خواهد داشت. بهترین مدل ها به شما امکان می دهند دمای دقیق را تنظیم کنید.

اگر موهای صافی و ظریف دارید، یک اتوی فر کننده می خواهید که به شما امکان می دهد از درجه حرارت کمتری استفاده کنید. این آسیب حرارتی را به حداقل می رساند.

اگر موهای طبیعی مشکی دارید، یک اتوی فر می خواهید که تا 400 درجه فارنهایت برسد. موهای مشکی معمولاً برای ایجاد اصلاح نیاز به گرمای بیشتری دارند.

به طور خلاصه

در پایان، یافتن بهترین فر کننده برای موهای مشکی به دنبال تعادل است. شما ابزرای می خواهید که از موهای شما محافظت کند، اما همچنان می تواند در برابر چالش بایستد. این به معنای فر کننده ایست که گرمای زیاد را تحمل می کند اما از مواد مناسبی مانند تورمالین سرامیکی ساخته شده است.

بنابراین، وقتی بدانید چه چیزی برای شما مناسب‌تر است، پیدا کردن فر کننده مناسب برای فر کردن کار چندان سختی نیست!

لیست محصولات منتخب ↓

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه