کمپرسور هوای ایکس – سان مدل 628

معرفی محصولX-Sun 628 Air Compressor کمپرسور مدل «628» از تولیدات شرکت «ایکس – سان» (X-Sun) بوده که به‌منظور استفاده در […]

معرفی محصولX-Sun 628 Air Compressor

کمپرسور مدل «628» از تولیدات شرکت «ایکس – سان» (X-Sun) بوده که به‌منظور استفاده در خودرو طراحی شده است. انرژی موردنیاز محصول فوق از طریق برق خودرو تامین می‌شود. این کمپرسور با توجه به‌اندازه‌ی کوچک و وزن کمی که دارد، به‌راحتی در گوشه‌ای از صندوق‌عقب خودرو جای می‌گیرد. ولتاژ ورودی این محصول 12 ولت بوده و از این لحاظ کاملا متناسب با برق خروجی باتری خودروست. شرکت سازنده برای محافظت از دستگاه، یک فیوز قطع جریان روی کمپرسور طراحی کرده است که در صورت به‌وجودآمدن نوسان در جریان ورودی، فیوز می‌سوزد و جریان ورودی را قطع می‌کند؛ درنتیجه از آسیب‌رسیدن به دستگاه جلوگیری می‌شود. این کمپرسور از دو سیلندر بهره می‌برد و هوای خروجی آن 150 پی‌اس‌آی است. همراه این کمپرسور، یک کابل اتصال به باتری خودرو به طول 2.5 متر عرضه می‌شود که دو سر آن گیره دارد و به‌راحتی به باتری خودرو متصل می‌شود. وجود این کابل در کنار شلنگ 27سانتی‌متری متصل به کمپرسور، می‌تواند در هر خودرویی با هر اندازه کاربرد داشته باشد. بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک و فلز ساخته ‌شده و برای حمل و انتقال راحت‌تر، یک دستگیره‌ روی آن تعبیه شده است. همچنین همراه این محصول، سه سری نازل به همراه کیف حمل کمپرسور ارائه می‌شود.

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • کارایی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۴

نقد و بررسی تخصصیX-Sun 628 Air Compressor

یک بار برای همیشه می‌توان خود را از استرس پنجری و در جاده‌ماندن رها کرد.  اگر به هنگام سفر و گردش، به‌خاطر پنجری تایر خودرو در جاده بمانید و باد لاستیک زاپاس هم در حدی نباشد که بتوانید از آن استفاده کنید، محصولی که در بالا مشاهده می‌کنید، می‌تواند در حد یک فرشته‌ی نجات به داد شما برسد. محصولی که حتی اگر فندکی خودروی شما یاری نکند، باز هم می‌تواند نقش‌آفرینی کند و با استفاده از کابلی که به همراه خود دارد، از طریق اتصال مستقیم به باتری، باد لاستیک را تنظیم کند.

کمپرسور هوای ایکس – سان مدل 628

کمپرسور هوای ایکس – سان مدل 628


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط