کلید پارت الکتریک مدل کراس آسمان کد 5082W4008

نقد و بررسی اجمالی کلید کراس یا کلید صلیبی برای روشن و خاموش کردن لامپ و وسایل برقی از چندین […]

نقد و بررسی اجمالی

کلید کراس یا کلید صلیبی برای روشن و خاموش کردن لامپ و وسایل برقی از چندین نقطه مختلف بکار می رود. به عنوان مثال شما می توانید یک لامپ در راه پله را از چندین نقطه مختلف روشن و خاموش کنید. به دلیل اینکه این نوع کلیدها اغلب در محیط های باز به کار می روند لذا از جنس پلی کربنات جهت حفظ مقاومت آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های برتر کلید کراس کد ۴۰۰۸-۵۰۸۲ از پارت الکتریک، داشتن چراغ در بدنه کلید است. با وجود چراغ می توان حتی در محیط های تاریک نیز کلید را به سهولت پیدا نمود. بنابراین چنانچه به دلیل نبود برق و یا خرابی لامپ از روشن و خاموش بودن کلید اطمینان ندارید، می توانید از چراغ روی کلید متوجه شوید.

برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد. محصولات کلید و پریز پارت الکتریک، ضمن بهره مندی از استاندارد های ISO 9001-2008 – استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه CE در حال صادرات به کشور های منطقه و همچنین کشورهای اروپایی می باشند. این مجموعه طی سالیان سال بر تولید محصولات با کیفیت تمرکز ویژه ای داشته که اخذ نشان واحد نمونه استاندارد در سال ۱۳۹۸، به کار گیری فنون پیشرفته آماری، سیستم داده پردازی و تصمیم گیری مبتنی‌ بر مستندات طبقه بندی شده و به روز تحت نظارت و تایید موسسه افنور فرانسه مهر تاییدی بر این رسالت می باشد.

اگر شما هم از علاقمندان دکوراسیون داخلی و اکسسوری‌های لوکس و پر زرق و برق هستید، از به کار بردن کلید و پریزهای پارت الکتریک مدل آسمان به رنگ کروم، در خانه‌تان غافل نشوید. تلالؤ نور در زوایای مختلف کلید و پریزهای کروم و ماهیت منعکس‌کننده آن، هر چشمی را به خودش خیره می‌کند.
نوع طراحی این کلید و پریزها با انحنای جذابی که در هر چهار سمت آنها ایجاد شده و البته رنگ براق خیره‌کننده‌اش، خانه و یا هر فضای دیگر شما را در هر حد و اندازه‌ای که باشد، به یک قصر رویایی تبدیل می‌کند.

همچنین رنگ کروم در دنیای مد امروزی نظر بسیاری از کارشناسان و طراحان مد را به خود جذب نموده و به این ترتیب خود را به یکی از عناصر مهم و ثابت در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است.

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    94 گرم
  • ابعاد

    9x9x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    دارد

  • سایر مشخصات

    کلید کراس (صلیبی)
کالا های مرتبط