کلید دوپل پارت الکتریک کد 5015W4012

نقد و بررسی اجمالی کلید دو پل یا Double pole double throw که به اختصار DPDT نامیده می‌شوند، دو مدار […]

نقد و بررسی اجمالی

کلید دو پل یا Double pole double throw که به اختصار DPDT نامیده می‌شوند، دو مدار جداگانه را کنترل می‌کند. این کلید که در واقع دو کلید SPDT با ۶ پایه است، به منظور کاهش مصرف لوله و سیم نول مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکانیزم این نوع کلیدها به این صورت است که یک لوله ارتباطی به کلید دو پل وارد می‌شود، سپس یک لوله از کلید دو پل به یکی از لامپ‌ها متصل شده و از آن یک لوله دیگر به لامپ بعدی نصب می‌شود. البته حالتی نیز وجود دارد که هر کدام از لامپ‌ها در یک لوله جداگانه به کلید دو پل متصل می‌شوند. پیچ های موجود در سیستم کلیدهای دو پل به رنگ طلایی یا نقره‌ای هستند؛ که سیم فاز ورودی به پیچ طلایی و دو سیم دیگر به پیچ‌های نقره‌ای وصل می‌شوند.
در بسیاری موارد برای تامین روشنایی فضا از کلید دو پل استفاده می شود. هر پل متعلق به یک سیستم روشنایی بوده، بدین ترتیب می توان از آن در سالن ها و مکان های بزرگ که تعداد زیادی لامپ در آن بکار می رود، استفاده نمود. در واقع کلید دو پل همانند دو کلید یک پل کاربرد دارد. کلید دوپل مدل آذین دودی از شرکت پارت الکتریک، همانند انواع دیگر کلیدهای آن از پلی کربنات است. حداکثر ولتاژ مورد استفاده در کلید ۲۵۰ ولت و جریان ۱۰ آمپر است، بنابراین کلید دوپل را می توان به سهولت به برق شهری متصل نمود. استاندارد ولتاژ و آمپر کلید امکان استفاده از آن در مکانهای تجاری و خانگی را فراهم می آورد.
کلید و پریزهای سری آذین با قاب چوب روشن، جلوه‌ای نوستالژیک و گرم دارند. به عبارتی این مدل از کلید و پریزها به خاطر سبک طراحی و رنگ گرمی که دارند، حس آرامش و سکون فوق‌العاده‌ای در فضا ایجاد می‌کنند. چه در اتاق‌های کوچک و چه در سالن‌های بزرگی که سردی به خصوصی در آنها احساس می‌شود، استفاده از این کلید و پریزها، شب و روزهای خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.
سطح چوب نمای این محصول با انتخاب صفحه رویه سفید و یا مشکی متعادل می‌شود. با انتخاب رویه مشکی یا سفید برای این کلید و پریزها، تضاد دلنشینی در دیوارهای خانه خود ایجاد کنید.
برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد.

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    86 گرم
  • ابعاد

    8.5x8x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    ندارد

کالا های مرتبط