کلید پارت الکتریک کد 5015W4015

نقد و بررسی اجمالی کلید و پریزهای سری آذین با قاب چوب روشن، جلوه‌ای نوستالژیک و گرم دارند. به عبارتی […]

نقد و بررسی اجمالی

کلید و پریزهای سری آذین با قاب چوب روشن، جلوه‌ای نوستالژیک و گرم دارند. به عبارتی این مدل از کلید و پریزها به خاطر سبک طراحی و رنگ گرمی که دارند، حس آرامش و سکون فوق‌العاده‌ای در فضا ایجاد می‌کنند. چه در اتاق‌های کوچک و چه در سالن‌های بزرگی که سردی به خصوصی در آنها احساس می‌شود، استفاده از این کلید و پریزها، شب و روزهای خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.
سطح چوب نمای این محصول با انتخاب صفحه رویه سفید و یا مشکی متعادل می‌شود. با انتخاب رویه مشکی یا سفید برای این کلید و پریزها، تضاد دلنشینی در دیوارهای خانه خود ایجاد کنید.
کلید و پریز راه پله همواره جزو ضروریات بوده است. در این میان کلید راه پله جهت تامین روشنایی محیط کاربرد بیشتری دارد. معمولا کلید راهروها و راه پله ها به دلیل اینکه گاها نور کافی در این فضاها وجود ندارد، نیاز به ساختار متفاوتی نسبت به دیگر کلیدها دارد. اغلب مکانهای ذکر شده در صورت عدم تامین روشنایی در تاریکی مطلق فرو می روند. همچنین به دلیل وجود پله، سنگ و متریال به کار رفته در پله ها و کف، در صورت سقوط آسیب های زیادی به شما وارد می کنند. کلیدهای راه پله نسبت به سایر کلیدها استفاده بیشتری دارند بنابراین باید از بهترین متریال و کیفیت ساخته شده و مناسب برای تمام سنین باشند. کیفیت کلید راه پله به دلیل مجاورت در هوای آزاد باید عالی باشد تا به مرور زمان دچار خط و خش، تیرگی و کدر شدن نشوند. تعبیه چراغ در کلید بهترین راه حل جهت یافتن سریع محل کلید در تاریکی است. با تهیه کلید راه پله مدل آذین چوب روشن از برند پارت الکتریک، می توانید ایمنی خود را تضمین نمائید.
برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد. محصولات کلید و پریز پارت الکتریک، ضمن بهره مندی از استاندارد های ISO 9001-2008 – استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه CE در حال صادرات به کشور های منطقه و همچنین کشورهای اروپایی می باشند. این مجموعه طی سالیان سال بر تولید محصولات با کیفیت تمرکز ویژه ای داشته که اخذ نشان واحد نمونه استاندارد در سال ۱۳۹۸، به کار گیری فنون پیشرفته آماری، سیستم داده پردازی و تصمیم گیری مبتنی‌ بر مستندات طبقه بندی شده و به روز تحت نظارت و تایید موسسه افنور فرانسه مهر تاییدی بر این رسالت است.

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    80 گرم
  • ابعاد

    8.5x8x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    دارد

  • سایر مشخصات

    کلید راه پله
کالا های مرتبط