کلید دوپل پارت الکتریک مدل کلاسیک کد 3896W4012

نقد و بررسی اجمالی در بسیاری موارد برای تامین روشنایی فضا از کلید دو پل استفاده می شود. هر پل […]

نقد و بررسی اجمالی

در بسیاری موارد برای تامین روشنایی فضا از کلید دو پل استفاده می شود. هر پل متعلق به یک سیستم روشنایی بوده، بدین ترتیب می توان از آن در سالن ها و مکان های بزرگ که تعداد زیادی لامپ در آن بکار می رود، استفاده نمود. در واقع کلید دو پل همانند دو کلید یک پل کاربرد دارد. کلید دوپل پارت الکتریک مدل کلاسیک کد 3896W4012، از جنس پلی کربنات است. حداکثر ولتاژ مورد استفاده در کلید ۲۵۰ ولت و جریان ۱۰ آمپر است، بنابراین کلید دوپل را می توان به سهولت به برق شهری متصل نمود. استاندارد ولتاژ و آمپر کلید امکان استفاده از آن در مکانهای تجاری و خانگی را فراهم می آورد. سطح خارجی فریم (قاب) صیقلی و براق می باشد که جلوه خاصی دارد و با توجه به رنگ تیره ی قاب، در صورتی که در تماس مداوم با دست باشد یا گرد و غبار معلق در هوا بر روی آن قرار بگیرد، بر جلوه آن تاثیری نداشته و به راحتی قابل تمیز کردن می باشد.

کلید دو پل یا Double pole double throw، دو مدار جداگانه را کنترل می‌کند. این کلید که در واقع دو کلید SPDT با ۶ پایه است، به منظور کاهش مصرف لوله و سیم نول مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکانیزم این نوع کلیدها به این صورت است که یک لوله ارتباطی به کلید دو پل وارد می‌شود، سپس یک لوله از کلید دو پل به یکی از لامپ‌ها متصل شده و از آن یک لوله دیگر به لامپ بعدی نصب می‌شود. البته حالتی نیز وجود دارد که هر کدام از لامپ‌ها در یک لوله جداگانه به کلید دو پل متصل می‌شوند. پیچ های موجود در سیستم کلیدهای دو پل به رنگ طلایی یا نقره‌ای هستند؛ که سیم فاز ورودی به پیچ طلایی و دو سیم دیگر به پیچ‌های نقره‌ای وصل می‌شوند.

کلید و پریز های سری کلاسیک پارت الکتریک با قاب برنزی براق، یک انتخاب لوکس برای اماکن مجلل، فضای خانه و یا محیط‌های کاری می باشد. نقوش برجسته‌ی قاب برنزی رنگ کلاسیک که به زیباترین شکل ممکن روی زمینه مشکیِ قاب محصول کار شده، جلوه‌ای چشم‌نواز را برای آن به ارمغان آورده است و ترکیب رنگی حاصل از رویه‌ی سفیدی که در دل قاب جا می‌گیرد، بر جذابیت بصری آن می‌افزاید. هرچند که امکان تعویض رویه با رنگ‌های مشکی و بژ نیز وجود دارد. این محصول به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کلید و پریز لوکس، علاوه بر خلق نمایی شیک و لاکچری، وسوسه‌ی لمس طرح‌های برجسته‌اش را نیز به جان انگشتانتان می‌اندازد!

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    88 گرم
  • ابعاد

    9x9x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    ندارد

کالا های مرتبط