محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل رامونا M121A مناسب کامپیوتر و لوازم صوتی تصویری

معرفی محصول تعداد پریزها ۴ راحتی در استفاده ۴ کیفیت ساخت ۴ امکانات و قابلیت‌ها ۴ کارآیی و عملکرد ۴ […]

معرفی محصول
  • تعداد پریزها

    ۴

  • راحتی در استفاده

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۴

  • کارآیی و عملکرد

    ۴

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۴

نقد و بررسی تخصصی

محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل رامونا M121A مناسب کامپیوتر و لوازم صوتی تصویری

محصول فوق یکی از تولیدات بسیار کاربردی بوده که با نام محافظ ولتاژ شناخته می‌شود. استفاده از این محصول برای وسایل برقی بسیار ضروری بوده و نقشی محافظتی و بسیار مهمی ایفا می‌کند. معمولا تغییرات ناگهانی ولتاژ برق می‌تواند موجب آسیب دیدن دستگاه‌های برقی و به خصوص برد آن‌ها شود. به لطف این محصول می‌توانید از دستگاه برقی خود در برابر بالا و پایین رفتن ولتاژ برق محافظت کنید. این محافظ برق را شرکت «نمودار کنترل» تولید کرده و مدل «رامونا M121A» نام دارد. طراحی و ساختار این محصول به شکلی است که برای کامپیوتر و لوازم صوتی و تصویری مناسب است.

در این محافظ ولتاژ از 4 پریز برق استفاده شده است. پریزها به شکل دایره‌ای طراحی شده‌اند تا سازگاری بیشتری با انواع دوشاخه‌ها داشته باشند. در بسیاری از محافظ‌ها و چندراهی‌های برق نمی‌توان به صورت همزمان از تمام پریزها استفاده کرد، اما در این محصول با این مشکل مواجه نخواهید بود. پریزهای این چندراهی به صورت 45 درجه طراحی شده‌اند تا دوشاخه‌ها تداخل زیادی با یکدیگر نداشته باشند. وجود 4 پریز برق به شما این امکان را می‌دهد تا از این محصول بتوانید به عنوان یک چندراهی برق کاربردی استفاده کنید.

این دستگاه دائما جریان برق ورودی را آنالیز می‌کند تا مطمئن شود ولتاژ برق در محدوده‌ی ایمن قرار دارد. در صورتی که ولتاژ برق کمتر از حد استاندارد باشد یا از میزان استاندارد بالاتر رود، دستگاه سریعا جریان برق را قطع می‌کند تا آسیبی به وسایل برقی متصل وارد نشود. این محصول دارای 3 نشانگر LED بوده تا کاربر بتواند وضعیت دستگاه را بررسی کند. این سه وضعیت عبارتند از ولتاژ عادی، ولتاژ غیر عادی و زمان تاخیر. در حالت ولتاژ عادی، جریان برق بدون هیچ مشکلی به دستگاه‌های برقی می‌رسد، در صورت ولتاژ غیر عادی این جریان برق قطع خواهد شد و اگر دستگاه در حالت زمان تاخیر قرار گیرد باید اندکی صبر کنید (حدود 1 دقیقه) تا جریان در صورت ایمن بودن برقرار شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کابل بلند آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا کمی دورتر از پریز برق اصلی، از این محافظ استفاده نماید. این کابل طولی 4 متری دارد. جنس بدنه‌ی این محافظ ولتاژ از پلی کربنات بوده و حداکثر توان قابل پشتیبانی آن 2500 وات است. طراحی این محصول نیز بسیار مناسب بوده و می‌توانید آن را به خوبی روی میز قرار دهید و از پریزها استفاده کنید.  


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط