محافظ ولتاژ سارا مدل P156F مناسب برای پکیج و تلویزیون

معرفی محصولSara P156F Voltage Protector For Heating Package And TV گروه صنعتی سارا فعالیت خود را از سال 1359 با […]

معرفی محصولSara P156F Voltage Protector For Heating Package And TV
گروه صنعتی سارا فعالیت خود را از سال 1359 با ساخت ترانسفورماتور تقویت برق مخصوص یخچال و فریزرهای خانگی آغاز نمود ، محصولاتی که افراد زیادی با آن ها خاطره دارند. این شرکت پر سابقه با مطالعات و بررسی های دقیق روز به روز کیفیت محصولاتش را مطابق با استانداردهای داخلی و جهانی به روز رسانی نموده است .یکی از مهمترین دلایل آسیب به بردهای الکترونیکی و سوختن آن ها نوسانات همیشگی در ولتاژهای برق شهری است .  محافظ ولتاژ P156F به جهت حفاظت از پکیج در منازل و یا مکان‌های اداری طراحی و ساخته  شده است و با مقاومت در برابر ولتاژ‌های غیر استاندارد و مضر مانع از سوختن آن‌ها در مقابل شوک‌های احتمالی‌ برق شهر می‌‌شود. البته طراحی خاص و دیواری این محصول به گونه‌ای است که می‌توان از آن برای کامپیوتر، تلویزیون و سایر ادوات صوتی و تصویری نیز استفاده نمود. نکته قابل توجه در مورد محصولات این شرکت کارایی و دوام بالای آن هاست و می توان سال ها آن ها را مورد استفاده قرار داد. کلیه محصولات گروه صنعتی سارا دارای نشان استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می‌باشد. همچنین بخشی از درآمد گروه صنعتی سارا صرف امور مدرسه سازی خواهد شد. با تهیه این محصول با کیفیت ایرانی می توان ماندگاری و عمر پکیج ، کامپیوتر، تلویریون و سایر محصولات صوتی و تصویری را به مقدار قابل توجهی افزایش داد . 

  • تعداد پریزها

    ۳

  • راحتی در استفاده

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۳

  • کارآیی و عملکرد

    ۴

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۴

نقد و بررسی تخصصیSara P156F Voltage Protector For Heating Package And TV

محافظ ولتاژ سارا مدل P156F مناسب برای پکیج و تلویزیون

محصول فوق یکی از تولیدات شرکت شناخته شده‌ی «سارا» (Sara) بوده که از کیفیت مناسبی برخوردار است. این روزها استفاده از محافظ‌های ولتاژ رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و دلیل آن کاربرد محافظتی آن‌هاست. در صورت استفاده از این محصولات می‌توانید از تجهیزات برقی خود دربرابر نوسانات و تغییرات ولتاژ برق محافظت کنید. این محصول تحت عنوان مدل «P156F» به بازار عرضه می‌شود.

پکیج‌ها نیز یکی از تجهیزاتی هستند که نسبت به نوسانات ولتاژ حساس بوده و این موضوع می‌تواند آسیب جدی به برد آن‌ها وارد آورد. برای این منظور یکی از روش‌های کم‌هزینه استفاده از محافظ ولتاژ است. این محافظ‌ها نمی‌توانند ولتاژ برق را ثابت نگه دارند اما به روشی دیگر از تجهیزات برقی شما محافظت می‌کنند. این محصولات دربرابر تغییرات ولتاژ حساس بوده و در صورتی که ولتاژ از بازه‌ی استاندارد خارج شود جریان برق را قطع می‌کنند؛ از این‌رو دستگاه شما با ولتاژ بسیار کم یا بسیار زیاد کار نخواهد کرد. برخی افراد برای استفاده از محافظ‌های ولتاژ که عموما ظاهری مانند چندراهی برق دارند با مشکل روبه‌رو هستند؛ این افراد محلی مناسب برای قرار دادن محافظ  ندارند. با در اختیار داشتن محصول فوق از این بابت نگرانی نخواهید داشت. این محافظ ولتاژ دارای دوشاخه بوده و به شکل مستقیم درون پریز قرار می‌گیرد؛ از این‌رو فضایی را اشغال نخواهد کرد. خروجی این محافظ یک عدد پریز گرد بوده که به شکل ارت‌دار طراحی شده است. برای قطع و وصل جریان برق به این محصول نیازی به خارج کردن آن از پریز ندارید؛ این کار با کمک کلیدی که در گوشه‌ی آن قرار گرفته به راحتی انجام می‌شود.

پس از روشن کردن محافظ، ابتدا جریان برق برای بررسی وارد سیستم آن می‌شود و این بررسی حدود 30 ثانیه تا 4 دقیقه به طول می‌انجامد. در صورتی که ولتاژ در محدوده‌ی امن قرار داشته باشد دستگاه اجازه می‌دهد تا جریان برق برقرار شده و دستگاه برقی متصل به محافظ روشن شود. در این حالت ال ای دی سبزرنگی که روی محافظ قرار دارد روشن می‌شود تا کاربر بتواند از وضعیت ولتاژ آگاه باشد. در صورتی که ولتاژ برق از میزان 180 ولت کمتر باشد این محافظ با روشن کردن ال ای دی قرمزرنگ خود در قسمت قطع پایین جریان برق را قطع می‌کند. اتفاقی مشابه این در حالتی که ولتاژ بیش از 245 ولت باشد رخ می‌دهد و با روشن شدن ال ای دی قطع بالا جریان برق قطع خواهد شد. شدت جریان عبوری از این دستگاه 10 آمپر بوده و حداکثر توان قابل پشتیبانی آن 2450 وات است.

محافظ ولتاژ مدل «P156F» انتخابی بسیار ایدئال برای پکیج‌ها محسوب می‌شود. این محصول در کنار عملکرد مناسب از طراحی خوبی برخوردار بوده و قادر است به شکلی مطلوب از دستگاه برقی شما دربرابر نوسانات ولتاژ محافظت کند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط