محافظ ولتاژ تااوکه مدل VPA54

معرفی محصول لوازم برقی از جمله تجهیزات گرانقیمت می باشند و نیاز است در برابر نوسانات برق ورودی محافظت شوند. […]

معرفی محصول
لوازم برقی از جمله تجهیزات گرانقیمت می باشند و نیاز است در برابر نوسانات برق ورودی محافظت شوند.
محافظ ولتاژ کولرگازی کاملا ایرانی تااوکه تمام اتوماتیک بوده و با ترمینال های با کیفیت، مناسب دستگاه های توان بالا با جریان مصرفی حداکثر 30 آمپر بوده و چنانچه ولتاژ برق شهر از محدوده استاندارد خارج گردد، ولتاژ خروجی را قطع کرده و از دستگاه های مصرفی در مقابل برق غیر مجاز محافظت می نماید و در صورت عادی شدن ولتاژ برق شهر، پس از حدود 4 دقیقه به طور خودکار مجددا برق تثبیت شده را به دستگاه های مصرفی وصل می کند. این محافظ وضعیت ولتاژ را با 3 عدد LED نمایش می دهد.
محافظ تااوکه برای حفاظت از کولر گازی، اسپیلت و یخچال صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و پیشنهاد می شود در زمان نصب و راه اندازی آن ها، محافظ ولتاژ نیز نصب گردد.
از محافظ تااوکه می توان در منازل، ادارات، کارگاه های صنعتی و مغازه ها استفاده نمود.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

لوازم برقی از جمله تجهیزات گران قیمت بوده و نیاز است در برابر نوسانات برق ورودی محافظت شوند. روز به روز لوازم خانگی‌های جدید تری از جانب سازندگان ارائه شده و برای بهتر و راحت زندگی کردن ما پای به خانه‌های ما می‌گذارند. بی شک بسیاری از این لوازم بسیار مهم و حیاتی هستند. لیکن این امر در کنار عامل افزایش جمعیت ، می تواند مشکلات و بحران هایی را ایجاد نماید که یکی از اصلی ترین آن ها اشکال در توزیع درست برق است. به عبارت دیگر این امر سبب می شود که ما شاهد نوساناتی در برق شهری باشیم که سبب می شود میزان ولتاژ روی 220 ولت ثابت نبوده و بالا و پایین شود ، که نهایتا منجر به آسیب دیدگی قسمت هایی همچون پاور ، موتور ، کمپرسور و غیره در دستگاه های برقی ما خواهد گردید. اما در صورت بروز چنین مشکلی چه باید کرد تا لوازم ما به ویژه لوازم نسبتا گران قیمتی چون یخچال فریزر، تلوزیون های LCD  وLED، تجهیزات اداری ، تجهیزات پزشکی ، رایانه و لپ تاپ، سیستم های روشنایی، سیستم های ایمنی، کولر گازی ،لباس‌شوئی ، سیستم صوتی و تصویری وغیره از چنین خطری حفاظت شده و مخارج هنگفتی بر ما تحمیل نشود؟

محافظ ولتاژ تااوکه مدل VPA54

ولتاژ میزان اندازه‌گیری پتانسیل انرژی الکتریکی به ویژه اختلاف در پتانسیل انرژی الکتریکی (فشار برق) است. هنگامی که ولتاژ برای حداقل 3 نانو ثانیه از حد معمول بالاتر رود، آن‌گاه شوک نامیده می‌شود.

محافظ ولتاژ کولرگازی کاملا ایرانی تااوکه مدل VPA54 تمام اتوماتیک بوده و با ترمینال های با کیفیت، مناسب دستگاه های توان بالا است. چنانچه ولتاژ برق شهر از محدوده استاندارد خارج گردد، ولتاژ خروجی را قطع کرده و از دستگاه های مصرفی در مقابل برق غیر مجاز محافظت می نماید و در صورت عادی شدن ولتاژ برق شهر، پس از حدود 4 دقیقه به طور خودکار مجددا برق تثبیت شده را به دستگاه های مصرفی نشان می‌دهد.

محافظ تااوکه برای حفاظت از کولر گازی، اسپیلت و یخچال صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و پیشنهاد می شود در زمان نصب و راه اندازی آن ها، محافظ ولتاژ نیز نصب گردد. خوب است بدانید که از محافظ تااوکه می توان در منازل، ادارات، کارگاه های صنعتی و مغازه ها استفاده نمود.

معمولا انتخاب یک محافظ برق به خاطر اینکه مردم زیاد در مورد محافظ برق صحبت نمی‌کنند، می‌تواند مشکل باشد. اولین چیزی که نیاز دارید یک چراغ هشدار است. محافظ‌های برق ممکن است برای همیشه سالم باقی نمانند. حتی زمانی که محافظ به خوبی شوک و مقدار اضافی انرژی را منحرف می‌کند تا وسایل الکترونیکی متصل آسیب نبینند، ممکن است خود در طی فرآیند دچار آسیب شود. چراغ نشانگر به شما این امکان را می‌دهد تا بدانید که محافظ شما به خوبی کار می‌کند.

و سخن آخر

دستگاه‌های برقی که نیاز زیادی به انرژی برای عملکرد خود دارند، بسته به سیم‌کشی خانه ممکن است متوجه سوسو زدن چراغ‌ها هنگامی که دستگاه‌های قوی نظیر کولر گازی روشن و خاموش می‌شوند، شده باشید. زمانی که این دستگاه‌ها روشن می‌شوند، نیازمند الکتریسیته زیادی هستند که فشار زیادی روی شبکه وارد کرده و می‌توانند موجب افزایش ناگهانی جریان برق شوند. سوال واقعی این است که واقعا کدام دستگاه‌ها باید به محافظ ولتاژ متصل باشند. شما برای چراغ مطالعه یا پنکه ایستاده خود نیازی به استفاده از محافظ برق ندارید، اما تمام مدت برای دستگاه‌های گران قیمت که دارای ریز پردازنده‌های پیچیده نظیر کامپیوتر، تلویزیون، سینمای خانواده، لوازم آشپزخانه پیشرفته، کولرگازی و غیره نیاز به استفاده از محافظ ولتاژ برق دارید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط