فر کننده مو سرامیکی در مقابل تیتانیومی: تفاوت‌های اصلی چیست؟

فر کننده مو سرامیکی در مقابل تیتانیومی: تفاوت‌های اصلی چیست؟

  • 11 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

☚وقتی نوبت به حالت دادن به موهایتان می رسد، به خصوص با اتوی فرکننده مو، باید مطمئن شوید که از بهترین محصولی که می توانید برای بافت و مدل موی خاص خود، استفاده می کنید. به همین دلیل باید تفاوت بین فر کننده سرامیکی و تیتانیومی را در نظر بگیرید.

از آنجایی که فر کننده ها وسایل گرمایشی هستند، هر نوع اتوی فر کننده مزایا و معایب خود را از نظر تأثیرگذاری بر روی موهای شما ارائه می دهد.

تفاوت بین سرامیکی و تیتانیومی

برای اینکه مطمئن شوید از ابزار مناسبی استفاده می کنید تا موهای خود را به بهترین شکل طراحی کنید، مقاله فرکننده سرامیکی در مقابل تیتانیومی را بخوانید.

فر کننده سرامیکی

اتوهای فر کننده سرامیکی رایج‌ترین نوع موجود در بازار هستند و به یک دلیل خوب – فرکننده های سرامیکی گرما را به طور یکنواخت در سرتاسر میله خود پخش می‌کنند تا به جلوگیری از آسیب گرما و جلوگیری از وز کردن مو کمک کنند.

یکی از مواردی که باید هنگام نگاه کردن به اتوهای بیگودی سرامیکی در نظر گرفت این است که برخی از اتوهای فر کننده خود را به عنوان سرامیک معرفی می کنند، در حالی که در واقع فقط یک پوشش سرامیکی دارند. فرکننده های سرامیکی خوب دارای استوانه تمام سرامیکی هستند که کیفیت بالاتری نسبت به روکش سرامیکی دارند.

مزایا و معایب

اتو فرکننده سرامیکی محبوب است، اما در مقایسه با فر کننده تیتانیومی مزایا و معایب خود را دارد.

مزایا:

  • به جلوگیری از موخوره کمک می کند
  • به طور یکنواخت گرم می شود
  • برای موهای درمان شده یا آسیب دیده خوب است

معایب:

  • می تواند گران باشد
  • مواد سرامیکی ممکن است پس از استفاده زیاد شکننده شوند

Ceramic vs. Titanium curling iron

اتوهای فر کننده تیتانیومی

آرایشگران حرفه ای از فر کننده تیتانیومی به دلیل مواد بادوام و مهارت آنها در نگه داشتن دمای بالا برای مدت طولانی استفاده می کنند.

اتوهای فر کننده تیتانیومی به دلیل دمای بالا و قابلیت گرم کردن سریع، زمان کمتری برای حالت دادن به موها نیاز دارند. با این حال، اگر در فر کردن موهای خود تازه کار هستید، باید در استفاده از بیگودی تیتانیومی به دلیل گرمای آن احتیاط کنید.

اتوهای فر کننده تیتانیومی در موارد زیر به خوبی کار می کنند:

  • موهای درشت
  • موهای مجعد که به حرارت بیشتری نیاز دارند
  • موهای ضخیم که دمای بالاتری را تحمل می کنند

مزایا و معایب

حرفه ای ها فر کننده های تیتانیومی را ترجیح می دهند، اما مزایا و معایب خود را در مقایسه با فرکننده های سرامیکی ارائه می دهند.

مزایا:

  • بادوام تر
  • به سرعت گرم می شود
  • یک ظاهر طراحی شده سریعتر

معایب:

  • به احتمال زیاد باعث آسیب گرمایی می شود
  • به موخوره کمک نمی کند

سرامیک در مقابل اتو مو فر کننده تیتانیومی

پیشنهاد:
فر کننده های کولینگ بخار گرم و سرد - نوآوری که هر زنی باید امتحان کند

تفاوت اصلی بین اتوهای فر کننده سرامیکی و تیتانیومی دوام، ظرفیت دما و قابلیت محافظت در برابر حرارت است.

هنگامی که به دنبال فر کننده می‌گردید، باید در نظر داشته باشید که هر چند وقت یک‌بار موهایتان را حالت می‌دهید یا هر چند وقت یک‌بار قصد دارید از اتو فرکننده خود استفاده کنید. اتوهای فر کننده سرامیکی برای استفاده های گهگاهی بهتر هستند زیرا هر چه بیشتر آن را گرم کنید ممکن است مواد سرامیکی شکننده شوند.

از طرف دیگر، فر کننده تیتانیومی توانایی گرم کردن اتو را هر چند وقت یکبار که می‌خواهید فراهم می‌کنند زیرا مواد تیتانیوم بادوام هستند و می‌توانند دماهای بالا را حفظ کنند.

اتوهای فر کننده سرامیکی و تیتانیومی نیز در نوع مویی که به بهترین شکل حالت می دهند متفاوت هستند. اگر موهایتان را رنگ کرده یا درمان کرده‌اید یا موهای نازکی با آسیب قبلی دارید، اتو فرکننده سرامیکی برای دمای پایین‌تر و گرم شدن یکنواخت‌تر آن بهترین عملکرد را دارد.

اتوهای تیتانیومی علاوه بر موهای مجعد برای حالت دادن به موهای ضخیم یا درشت مناسب هستند، که معمولاً برای تأثیرگذاری روی آنها به حرارت بیشتری نیاز دارند.

این نوع موها بهترین حالت را با فر کننده تیتانیومی دارند زیرا این موها می توانند به سرعت در دمای بالا گرم شوند و این گرما را برای مدت طولانی تری نسبت به فر کننده سرامیکی نگه دارند.

از آنجایی که فرکننده سرامیکی برای ساخت نیاز به کار بیشتری دارند، اغلب گران‌تر هستند و از حدود 100 دلار برای یک اتو فرکننده با کیفیت شروع می‌شوند، اما معمولاً حتی بیشتر از این هستند. اتوهای فر کننده تیتانیومی قیمت کمتری دارند زیرا ساخت آنها آسانتر است، حتی فرکننده های تیتانیومی خوب کمتر از 50 دلار قیمت دارند.

سرامیک یا تیتانیوم: کدام فرکننده را باید بخرید؟

به طور خلاصه، آن را بخرید که با معیارهای شما مطابقت دارد! هنگامی که برای خرید بعدی خود به اتوهای فرکننده سرامیکی در مقابل تیتانیوم نگاه می کنید، برخی از تفاوت های اساسی آنها را در نظر داشته باشید.

هنگام خرید فر کننده، باید هر نوع درمان یا آسیب قبلی موهایتان و همچنین نوع بافتی که دارید را در نظر داشته باشید. اینها مسائل حیاتی هستند که تفاوت بین اتوهای فرکننده سرامیکی و تیتانیومی در آنها بیشتر قابل توجه خواهد بود.

همچنین به این فکر کنید که هر چند وقت یکبار قصد فر کردن موهای خود را دارید، زیرا مواد مختلف در مقاومت آن در برابر دما متفاوت هستند.

به طور کلی، هر دو نوع فر کننده مو مزایای خود را برای شرایط ایده آل و همچنین معایب متفاوتی دارند.

لیست محصولات منتخب ✍

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه