31 مدل از بهترین تیوتر (توییتر) های ماشین ✓با کیفیت✓ مناسب سیستم و باند

31 مدل از بهترین تیوتر (توییتر) های ماشین مناسب سیستم و باند

  • 23 مرداد 1400
  • 0 نظر
  • admin

توییترها (تیوتر، سوپر توییتر) بلندگوهای کوچکی در سیستم صوتی هستند. آنها فرکانس های بالا (تا سه برابر) را نشان می دهند که سایر اجزای بلندگو نمی توانند به آن برسند. فرکانس های بالاتر دارای امواج صوتی کوتاه تری هستند و به همین دلیل توییترها کوچکتر از سایر بلندگوها هستند. در اینجا نگاهی به برخی از بهترین توییترها می اندازیم که می توانند مکمل سایر بلندگوهای خودرو شما باشند.

در این مقاله ، اطلاعات زیادی در مورد توییتر ماشین پیدا خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم اگر در این زمینه تازه کار هستید از ابتدا تا انتها را مطالعه کنید اما اگر از قبل اطلاعات اولیه ای در این زمینه دارید ، با خیال راحت از این منوی ناوبری زیر استفاده کنید.

تیوتر(توییتر) خودرو چیست و چه کار می کند؟

توییترها (تیوتر) بلندگو هستند ، آنها دستگاه های الکترومغناطیسی هستند که برای بازتولید صدا در محدوده شنوایی بالا طراحی شده اند. در اکثر توییترها ، تولیدکنندگان محدوده ای را بین 3 تا 20 کیلوهرتز تعیین می کنند. به عنوان مرجع ، گوش انسان در محدوده 20Hz تا 20kHz برای شنوایی هماهنگ شده است. توییترها در توزیع فرکانس های بالا – مانند گیتار ، آواز و صداهای بوق – تخصص دارند. این دستگاهها به دلیل تنش قابل توجهی که از این حجم زیاد دریافت می کنند ، معمولاً از مواد سخت تری ساخته شده اند. این می تواند مواد مصنوعی مانند میلار ، پلی آمید یا ابریشم باشد ، انواع فلزی نیز مانند آلومینیوم و تیتانیوم رایج هستند.

تقریباً سه طرح توئیتری (تیوتر) وجود دارد-مخروطی ، نیمه گنبد و شکل گنبد. از این میان ، مخروط رایج ترین است ، اما به دلیل نحوه پراکندگی امواج صوتی نسبت به دو مورد دیگر پایین تر در نظر گرفته می شود. برای افزایش عملکرد ، برخی از توییترهای بالاتر می توانند شامل کراس اوور ، خنک کننده مغناطیسی و موجبرها نیز باشند.

تیوتر توییتر

چه میزان توان خوب است؟

رتبه بندی توان در حدود 25W تا 50W RMS واقعی است و آنچه که اغلب انتظار می رود پیدا کنید. گول فروش توییترهای ارزان قیمت را نخورید که دارای قدرت قدرت عظیمی مانند “100W” یا “200W” هستند. گمراه کننده است و اغلب تبلیغات کاذب هستند.

برای جلوگیری از این گونه مشکلات ، توصیه می کنم از یک مارک خوب با مشخصات مورد اعتماد خود استفاده کنید.

صادقانه بگویم ، توییترهایی با توان 25 وات تا 50 وات خوب هستند و مگر این که آنها را با قدرت زیاد ، حتی در حجم زیاد ، برای اکثر مردم عالی جلوه دهند.

برای برنامه های با حجم بیشتر (به ویژه برای وسایل نقلیه در فضای باز مانند جیپ یا قایق ها) احتمالاً با توییترهای (تیوتر) “فوق العاده” که می توانند قدرت بیشتری را تحمل کنند و حتی کارآمدتر هستند ، بهتر عمل کنید.

پیشنهاد:
31 مدل بهترین میدرنج های با کیفیت مناسب سیستم ماشین و سینمای خانگی

چه چیزی باعث انتخاب توییتر خوب می شود؟

فقط قدرت یا مواد گنبد نیست که یک توییتر خوب و با عملکرد خوب می سازد. ترکیبی از موارد مهمی است.

در اینجا چند عامل وجود دارد که وقتی به درستی انجام شوند ، به توییتر اضافه می شوند که به شما کمک می کند از موسیقی ای که بیشتر دوست دارید لذت ببرید:

  • رتبه قدرت خوب
  • مواد گنبدی سفت ، در عین حال سبک و با عملکرد خوب از نظر صوتی
  • پاسخ فرکانسی خوب و محدوده تولید صدا خوب
  • خنک کننده فرو سیال (در صورت وجود)
  • گزینه های نصب خوب
پیشنهاد:
راهنمای خرید 35 مدل اسپیکر با کیفیت

مزایای توییترها (تیوتر)

سیستم صوتی خود را ارتقا دهید. اگر می خواهید یک سیستم صوتی ماشین سفارشی بسازید ، توییترها یک افزودنی عالی برای بیرون آوردن فرکانس های بالاتر هستند. توییترها با بیرون آوردن گیتار ، بوق ، آواز و سایر نتهای بالاتر که توسط بلندگوهای میان رده و ووفر شما قابل کنترل نیستند ، در اجرای صدا عالی هستند.

صدای متعادل را تجربه کنید. توییترها برای جداسازی صدا که در آن همه فرکانس ها به بلندگوهای مناسب تحویل داده می شوند ، مهم هستند. آنها بار فرکانس های بالاتر را از بلندگوهای دیگر بر می دارند تا اعوجاج صدا را به حداقل برسانند و فضای گوش دادن بهتری ایجاد کنند. شما موسیقی را از اطراف خود احساس خواهید کرد تا از یک جهت خاص.

صدای دقیق. توییترها (تیوتر) معمولاً دارای طراحی سخت اما سبک وزن هستند که توانایی اسپیکر را در متوقف کردن ارتعاشات هنگام خاتمه موسیقی بهبود می بخشد. این اثر میرایی نامیده می شود و باعث افزایش دقت و کیفیت صدا می شود. همچنین اعوجاج صدا را به حداقل می رساند و از آن جلوگیری می کند ، به ویژه هنگام پخش موسیقی با صدای بلند.

در ادامه لیست بهترین توییتر (تیوتر) های موجود را بررسی می کنیم.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه