33 مدل بهترین پخش های مانیتور دار خودرو ✓با کیفیت✓ تخفیف ویژه

33 مدل بهترین پخش های مانیتور دار خودرو با کیفیت

  • 19 مرداد 1400
  • 0 نظر
  • admin

یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی خودرو مانیتور است. دستگاه که بر روی درصد ناچیزی از خودروها در داخل ایران استفاده می شود. اگه قیمت بالا این وسیله جانبی را کنار بگذاریم. شاید اکثر راننده ها از قابلیت های چنین دستگاهی اطلاعی ندارند. بیشتر جنبه های صوتی و تصویری آن را در نظر می گیرند.معمولا چند نوع مانیتور نصب می شود. از جمله مانیتور پشت سری، مانیتور سقفی ..

هر چند مانیتور خودرو قیمت بالایی دارد. اما در بازار مدل های ارزان قیمت هم پیدا می شود. مدل های اندرویدی، ویندوزی با صفحه نمایش در سایز های مختلف. هر چقدر که بیشتر هزینه کنید. می توان مانیتور با کیفیت تر و با امکانات و ویژگی های پیشرفته تری را خریداری کرد.

یک مانیتور خوب با سیستم عامل اندروید قادر به اجرای تمامی برنامه های GPS و نقشه یابی را دارد. برنامه هایی که حتی به صورت آفلاین قابل اجرا هستند. یعنی زمانی که شما در حال رانندگی هستید. می توان نقشه راه ها و مسیرهای درونی شهری و برون شهری را بر روی مانیتور مشاهده کرد. و از نقشه گویا استفاده کرد. تا مسیر درست را به شما نشان دهد. قابلیتی که اکثر راننده ها در کشور ما از آن بی اطلاع هستند.

یک مانیتور دارای صفحه نمایش از ۸ اینچ یا ۱۰ اینچ به بالاتر است. خصوصا اگر سیستم عامل ان اندرویدی باشد. می توان به تمامی برنامه های اندرویدی مثل اپلیکیشن های ارتباطی واتس اپ و تلگرام دسترسی داشته باشید.

یا برنامه های مدیریت مکالمه که می توان مکالمات تلفن خود را از طریق بلوتوث به مانیتور انتقال داد. و صدای خود را از طریق سیستم صوتی ماشین کنترل کرد.

پخش مانیتور دار

با نصب مانیتور خودرو می توان دوربین دنده عقب، دوربین جلو، یا دوربین ۳۶۰ درجه خودروی تویوتا خود را به مانیتور وصل کرد. و محیط پشت ، جلو و اطراف خودرو را به صورت واضح بر روی صفحه نمایش مشاهده کرد. این قابلیت مانیتورها در هنگام پارک ماشین، خروج از پارک، یا مواقعی که در ترافیک و مسیر های داخلی شهری و برون شهر در حال رانندگی هستید به شما کمک می کند. تا کنترل جلو و عقب خودرو را در دست داشته باشید. همچنین در مواقعی که وضعیت آب و هوایی چندان مناسب نیست. چنین قابلیتی به شما در رانندگی با امنیت بالا به شما کمک می کند.

پیشنهاد:
33 مدل بهترین دستگاه پخش خودرو (با کیفیت)

درباره مانیتور خودرو و انواع آن

هر اتومبیل دارای تعریف کلی و مشخصات اصلی می باشد که شامل چرخ، اتاق، صندلی، فرمان، پیشرانه جهت تامین نیروی حرکتی، سیستم تعلیق و بخش های ایمنی می باشد که در تمام خودرو های حال حاضر بصورت استاندارد و تعریف شده وجود دارد که تولید کنندگان بصورت پیش فرض تلاش دارند به منظور کاهش هزینه های تولید و حضور رقابتی در بازار داغ خودرو تا جای ممکن از نصب بخش های غیر ضروری و تعریف نشده در خودرو بکاهند تا با جلب نظر خریداران محصول خود را با میانگین پایین تر قیمت نسبت به رقبا عرضه نمایند.

البته یادآور می شویم با گذشت زمان سطح استاندارد ها بالا رفته و بر توقع خریداران افزوده شده است. به این شکل که در حال حاضر برخی از بخش های غیر مهم و آپشن در گذشته به عنوان بخش همراه و مکمل امکانات همراه خودرو عرضه می گردند مانند شیشه بالابر برقی  که در گذشته به عنوان یکی از امکانات ماشین های لوکس عرضه می شد ولی در حال حاضر در اکثر تولیدات خودرو دیده می شود. بخش دیگری در وسایل نقلیه، خصوصا خودرو های سواری وجود دارد که به انتخاب خریدار بر روی ماشین نصب می گردد و یا به عنوان بخش های انتخابی خودرو  (Car Options) به عنوان مزیتی نسبت به اتومبیل در حالت عادی بر روی آن قرار میگیرد که نمایشگر تصویری و یا مانیتور خودرو نام دارد.

مانیتور خودرو

قابلیت های مانیتور اندروید خودرو

با توجه به عنوان این مقاله و تمرکز بر روی سیستم های اندرویدی پخش خودرو همچنین افزایش روز افزون محبوبیت آن چند مورد از قابلیت و امکانات مانیتور اندروید خودرو را عنوان می نماییم:

  • امکان اتصال سریع و آسان مانیتور ماشین به گوشی تلفن همراه جهت شماره گیری، رد و یا پاسخ به تماس های دریافتی حتی با گوشی های اندروید مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی، ال جی…. و حتی آیفون (IOS Mobile Phones)
  • قابلیت راه اندازی کنترل فرمان خودرو پس از نصب مانیتور در صورت اتصال صحیح و استاندارد سیستم پخش.
  • امکان نصب اپلیکیشن های جدید و بروز رسانی آنها با توجه به سازگاری سیستم عامل با App های مربوطه.
  • قابلیت Mirror Link برای انتقال بیسیم تصاویر و نمایشگر گوشی موبایل به صفحه نمایش مانیتور خودرو.
  • کنترل بخش های رفاهی و آپشن هایی همچون کولر، بخاری، آینه جمع کن برقی، شیشه بالابر، گرم کن صندلی و موارد دیگر در صورت سازگاری خودرو.
  • روشن و ست شدن خودکار دوربین دنده عقب در زمان Reverse Gear.
  • ضبط ویدئو از جلوی خودرو در زمان حرکت و یا تنظیم رکورد ویدئو  بصورت تنظیمات تخصصی (در صورت وجود دوربین جلو و همچنین وجود قابلیت DVR بر روی مانیتور).
  • اتصال سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4G / 5G بسته به مشخصات فنی و قابلیت های سخت افزاری دستگاه.
  • بلوتوث برای اتصال به دستگاه های مختلف از جمله گوشی موبایل.
  • ورودی آنتن دیجیتال به منظور دریافت سیگنال های آنتن تلویزیون و تماشای برنامه های TV.
  • درگاه USB جهت اتصال به فلش مموری، تجهیزات الکترونیکی و یا شارژ تلفن همراه.
  • پورت AUX برای ارتباط صوتی با تلفن همراه و یا سایر پخش کننده های صوتی مجهز به جک 3.5 میلیمتری.
  • خروجی های صوتی تفکیک شده استریو برای بلندگو های داخلی ماشین و یا ارتباط با آمپلی فایر.
  • سیستم صفحه لمسی (Touch Screen) برای کنترل و استفاده از منو ها و آپشن های نرم افزاری.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه