کمپرسور باد و جارو فندکی کنزاکس مدل KAVC-15

معرفی محصولKENZAX KAVC-15 AIR COMPRESSOR مهندسین تیم تحقیق و توسعه کنزاکس در راستای نوآوری و خلاقیت خود KAVC-15 را به […]

معرفی محصولKENZAX KAVC-15 AIR COMPRESSOR
مهندسین تیم تحقیق و توسعه کنزاکس در راستای نوآوری و خلاقیت خود KAVC-15 را به علاقمندان معرفی می‌نمایند. ممکن است در حین رانندگی، باد لاستیک خودروتان کم شده یا به‌اصطلاح پنچر شود. و فاصله‌تان تا اولین تعمیرگاه یا پنچرگیری کم نباشد. اگر نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشید، جدای از مخاطرات جانی پیش رو برای راننده و سر نشینان، ممکن است آسیبی جدی به جلوبندی، لاستیک و چرخ خودروی شما وارد شود. از طرف دیگر دستگاه KAVC-15، علاوه بر کارایی‌های ذکر شده در بالا قابلیت نظافت درون خودروی شما را نیز دارد. کمپرسور باد و جارو فندکی کنزاکس مدل KAVC-15 در ابعاد 46×25×15 سانتی‌متر عرضه‌شده و وزن آن 3300 گرم است. این محصول حجم کوچکی دارد و برای حمل در خودرو بسیار مناسب است. این کمپرسور توانی برابر 180 وات دارد و دبی خروجی هوای آن 35 لیتر بر دقیقه است. حداکثر فشار خروجی این کمپرسور 150 پی اس آی (10.3 بار) بوده و دارای فشارسنجی مناسب است. که می‌تواند تایر یک خودروی معمولی را در 3 دقیقه پر نماید .

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • کارایی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۴

نقد و بررسی تخصصیKENZAX KAVC-15 AIR COMPRESSOR

محصولی مورد نیاز در خودرو

کم‌بادشدن یا پنچرشدن تایر خودرو یکی از معضلاتی است که ممکن است گریبان‌گیر هر راننده‌ای شود. برای مقابله با این مشکل، روش‌هایی مانند تعویض لاستیک وجود دارد که انجام آن زمان‌بر و دشوار است و ممکن است فرد در شرایطی نباشد که بتواند چنین کاری انجام دهد. برای مقابله با چنین وضعیتی، می توان از کمپرسوهای فندکی استفاده‌کرد. کمپرسوهای فندکی خودرو از ابزارهای کارراه‌اندازی هستند که در برخی مواقع مانند رفتن به سفر و پیک‌نیک بسیار مفید خواهندبود. این دستگاه‌های کوچک توان خروجی بالایی ندارند و نمی‌توان از آن‌ها توقع داشت که در زمانی کوتاه، هوایی پرفشار با دبی بالا تولید کنند. این دستگاه‌ها با کمک برق خودرو می‌توانند در مواقعی که باد لاستیک کم شده یا لاستیک پنچر است، هوای فشرده با دبی کم تولید کنند. تامین نیروی این کمپرسور از طریق برق‌باتری و برق فندکی است. با این روش، لاستیک هوای موردنیاز را برای ادامه‌ی حرکت خودرو خواهد داشت و در صورت پنچری، فرد می‌تواند عمل بادکردن لاستیک را چندین بار تا رسیدن به تعمیرگاه انجام دهد. شرکت «کنزاکس» این محصول را با ابعاد و وزن قابل‌قبولی تولید کرده‌است و با توجه به نوع طراحی‌اش، کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را در صندوق عقب خودرو جای دهند.

ابعاد و وزن

از آنجایی که این دستگاه برای خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابعاد و وزن آن اهمیت زیادی دارد. حمل این کمپرسور فضای زیادی از خودروی کاربر را اشغال نخواهد کرد چراکه ابعادی برابر 46 × 25 × 15 سانتی‌متر دارد. وزن این محصول نیز در حدود 3.3کیلوگرم است. شرکت کنزاکس برای جابه‌جایی راحت‌تر این کمپرسور باد و جارو فندکی، یک کیف برزنتی مرغوب درنظر گرفته‌است که حمل آن را برای شما راحت‌تر کند.

تامین انرژی

این کمپرسور انرژی مورد نیاز خود را از برق 12 ولت خودرو تامین می‌کند. یکی از نقاط قوت آن استفاده از برق باتری و برق فندکی خودروست. شرکت کنزاس این کمپرسور را به موتور تک سیلندر مجهز کرده است.

شلنگ باد

این محصول دارای شلنگی فنری مرغوب از جنس پی یو به طول 2.5 متر بوده و مجهز به کوپلینگ حرفه ای است که درصورت نیاز می‌توانید از شلنگهای بلند تر نیز استفاده کنید.

فشار هوای تولیدی

معمولا فشار باد لاستیک‌های خودرو مقداری بین 30 تا 35 پی اس آی است. با کمک این کمپرسور به راحتی می‌توانید فشار باد تایرها را به این مقدار برسانید. حداکثر فشار هوای تولیدی این محصول 150 پی اس آی است. این محصول دارای فشارسنجی مناسب است. که میتواند تایر یک خودروی معمولی را در 3 دقیقه پرنماید .

دبی هوای خروجی

دبی هوای خروجی نیز مانند فشار هوای تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار است. این دستگاه قادر است در مدت زمان 1 دقیقه، 35 لیتر هوای فشرده تولید کند. این مقدار دبی هوای خروجی برای یک کمپرسور تک سیلندر میزانی بسیار مناسبی محسوب می‌شود و این نشان دهنده قدرت بالای موتور این کمپرسور است.

نازل‌های مختلف

شرکت کنزاس برای راحتی کاربر به همراه این محصول، سه نازل مختلف برای خروج باد عرضه می‌کند. این کمپرسور برای مسافرت و پیک‌نیک بسیار مناسب است و با کمک آن می‌توانید لوازم بادی خود مانند توپ، قایق و… با ‌سرعت و بدون زحمت باد کنید. همچنین در میتوان جشن ها از آن برای بادکنک نیز استفاده نمود .در کل مجموعه در کیفی برزنتی با ابعاد 45 در 25 و15 سانتیمتر قرار میگیرد که به آسانی در صندوق خودوی شما جای میگیرد. استفاده از این محصول در شب و در شرایطی که نور کافی وجود ندارد نیز با کمک لامپ‌های ال‌ای‌دی آن میسر می‌شود ، که نور کافی برای تعویض چرخ در اختیار کاربر قرار می دهد . همچنین کمپرسور مدل KAVC-15 به چراغ هشدار (پلیسی) با نور آبی و قرمز جهت جلب توجه سایر رانندگانی که در شب به خوروی شما نزدیک میشوند مجهزشده است .

جاروی همه‌ی نقاط خودرو

دستگاه چند کاره خودروی کنزاکس با داشتن سیم بلند 3 متری دسترسی کاربر را به تمامی فضاهای ماشین فراهم نموده‌است. این دستگاه امکان جاروی کلیه نقاط داخل خودرو و همچنین صندوق عقب را دارد. یکی از مواردی که در انتخاب و خرید جاروی فندکی بسیار مهم است، قدرت مکش آن است که این نمونه با توجه به موتور با قدرت 100 وات ، مکشی قابل قبول دارد. به همراه این محصول سه عدد سری با کاربری مختلف و یک عدد لوله رابط نیز عرضه می‌شود که هر کدام میتواند برای نقطه خاصی از خودرو بکار رود. به عنوان مثال برای جاروی فرش های ماشین از سری فرچه ای استفاده می‌شود یا برای نقاطی که دسترسی به آن سخت است میتوان از سری بلند یا لوله رابط این جارو استفاده کرد. این کالا محدودیت خودرو ندارد و برای همه نوع خودرویی قابل استفاده است.کل مجموعه ی 5 کاره KAVC-15 در یک کیف برزنتی با ابعاد 45×25×15 سانتیمترو وزن حدود 3 کیلوگرم آرامش سفر و تمیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد . این محصول برای رانندگانی که تمایل دارند درون خودروی آنها همیشه تمیز باشد و در هر زمان بتوانند خیلی سریع کل خودروی خود را جارو کنند مناسب بوده و با توجه به حجم کم آن ، میتوان بصورت همیشگی در خودرو نگهداری شود. این دستگاه دارای دو فیلتر (فلزی ، پارچه ای) است که فیلتر ها قابل شستشو هستند.

نگاه کلی


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط