کمپرسور باد فندکی کنزاکس مدل KAC-14

معرفی محصولKenzax KAC-14 AIR COMPRESSOR ممکن است در حین رانندگی، باد لاستیک خودروتان کم شده یا به‌اصطلاح پنچر شود. و […]

معرفی محصولKenzax KAC-14 AIR COMPRESSOR
ممکن است در حین رانندگی، باد لاستیک خودروتان کم شده یا به‌اصطلاح پنچر شود. و فاصله تان تا اولین تعمیرگاه یا پنچرگیری کم نباشد . اگر نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشید، جدای از مخاطرات جانی پیش رو برای راننده و سر نشینان ، ممکن است آسیبی جدی به جلوبندی ، لاستیک و چرخ خودروی شما وارد شود.
یکی از راه‌حل‌های ساده در چنین شرایطی بادکردن لاستیک خودروست که می‌تواند کمک زیادی به شما کند تا بدین ترتیب بتوانید خود را به محلی مناسب برای تعویض و تعمیر لاستیک برسانید.
برای انجام چنین کاری استفاده از یک دستگاه کمپرسور هوا که وزن و حجم زیادی ندارد و به راحتی در صندوق خودرو گنجانده میشود ، بهترین گزینه است. کمپرسورها انواع مختلفی دارند و استفاده از کمپرسورهای کوچک مناسب خودرو، بسیار مفید و کارآمد است. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید، جدیدترین نتیجه تیم تحقیق و توسعه ی شرکت کنزاکس است که 4 محصول مجزا در یک محصول گرداوری شده است . کمپرسور هوای «کنزاکس (Kenzax) مدل «KAC-14» است.
این محصول حجم کوچکی دارد و برای حمل در خودرو بسیار مناسب است. این کمپرسور توانی برابر 180 وات دارد و دبی خروجی هوای آن 35 لیتر بر دقیقه است. حداکثر فشار خروجی این کمپرسور 150 پی اس آی (10.3 بار) بوده و دارای فشارسنج نیز می باشد. که میتواند تایر یک خودروی معمولی را در 3 دقیقه پر نماید .
این کمپرسور دارای شلنگی فنری مرغوب از جنس پی یو به طول 200 سانتی‌متر بوده مجهز به کوپلینگ حرفه ای و در صورت نیاز می‌توانید از شلنگهای بلند تر نیز استفاده کنید. این محصول با برق 12 ولت کار می‌کند و یکی از نقاط قوت آن استفاده از برق باتری و برق فندکی خودروست. شرکت کنزاس این کمپرسور را به موتور تک سیلندر مجهز کرده است.
این کمپرسور برای مسافرت و پیک‌نیک بسیار مناسب است و با کمک آن می‌توانید لوازم بادی خود مانند توپ، قایق و… با ‌سرعت و بدون زحمت باد کنید. همچنین در میتوان جشن ها از آن برای بادکنک نیز استفاده نمود .
از طرف دیگر با کمک فشار باد این محصول می‌توانید فضاهای دور از دسترس خودرو مانند دریچه های کولر و بخاری را گردگیری نمایید .
شرکت کنزاس برای راحتی کاربر به همراه این محصول، سه نازل مختلف برای خروج باد عرضه می‌کند و کل مجموعه در کیفی برزنتی با ابعاد 30 سانتیمتر در 20 سانتیمتر با ارتفاع 15 سانتیمتر قرار میگیرد که به آسانی در صندوق خودوی شما جای میگیرد. استفاده از این کمپرسور در شب و در شرایطی که نور کافی وجود ندارد نیز با کمک لامپ‌های ال‌ای‌دی آن میسر می‌شود ، که نور کافی برای تعویض چرخ در اختیار کاربر قرار می دهد . همچنین کمپرسور مدل KAC-14 به چراغ هشدار (پلیسی) با نور آبی و قرمز جهت جلب توجه سایر رانندگانی که در شب به خوروی شما نزدیک میشوند مجهزشده است .

نقاط ضعف

  • عدم اتصال به برق شهر
نقد و بررسی تخصصیKenzax KAC-14 AIR COMPRESSOR

مقدمه

 

معمولا کمپرسو‌ر‌های باد فندکی در ابعاد ومدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این گونه کمپرسورها به دلیل کارایی بالایی که داشته در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. کمپرسورهای باد فندکی دارای واتازهای ورودی و خروجی متفاوتی بوده و به همین دلیل در وزن‌های مختلفی ساخته می‌شوند. به همین دلیل بوده که هر یک از این کمپرسورهای باد فندکی توانایی تولید حجم مشخصی از هوا را دارند. هر یک از این محصولات به دلیل کارایی متفاوتی که هستند، در متنوع ترین حالت‌ها تولید می‌شوند. طراحان این گونه محصولات در راستای تولیدات انواع کمپرسورها درصدد تلاش بوده که محصولات با وزن کم و کارایی بیشتری را تولید و روانه‌ی بازار کنند. خوب است بدانید که امروزه استفاده از این کمپرسورهای باد فندکی در صنعت بسیار حائز اهمیت بوده تا بتوانند نیازهای افراد و شرکت‌ها را در حد بسیار زیادی تامین کنند.

کمپرسور باد فندکی کنزاکس مدل KAC-14

کمپرسور باد فندکی کنزاکس مدل KAC-14 یکی از محصولات محبوب و کارآمد این شرکت بوده که طرفداران بسیاری را در صنعت به خود جلب کرده است. این محصول دارای ابعاد و وزن به ترتیب 16 × 22 × 33 سانتی‌متر و 2500 گرم است. برای دوام بالا و طول عمر بیشتر این محصول معمولا بدنه را از جنس برزنت مرغوب تولید می‌کنند. جنس کیف برزنتی مرغوب این محصول باعث شده که در برابر انواع فشارها مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهد. محصول فوق دارای یک کوپلینگ حرفه‌ای بوده که سرعت باز و بسته کردن آن را برای شما در حین استفاده بالا قرار می‌دهد. از ویژگی‌های بارز این کمپرسور می‌توان به توان 180 وات، ولتاژ ورودی 12 ولت، حداکثر فشار 150 و فشار عادی 100 اشاره داشت. خوب است بدانید که محصو.ل فوق تک سیلندری بوده و روی آن یک دسته برای حمل و نقل آسان توسط کاربر تعبیه شده است. روی این دستگاه کمپرسور باد فندکی نمایشگر عقربه ای وجود داشته که میزان باد لاستیک را می‌توانید به راحتی مشاهده کنید. کمپرسورباد فندکی قابلیت بالایی داشته و این دستگاه می تواند هوای خروجی و هم‌چنین فشار هوای خروجی را با دقت نشان دهد. برای خرید یک کمپرسور فندکی حتما در درجه‌ی اول وزن و قیمت مناسب آن را چک کنید. دقت به جنس محصول نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که نشان دهنده‌ی طول عمر و ماندگاری محصول می‌شود.

 

 

لازم به ذکر است که از اقلام همراه این محصول می‌توان به یک شلنگ فنری از جنس پی یو با طول 2.5 متر، سوکت فندکی و سوکت سر باطری و سه عدد تبدیل برای مصارف متفاوت اشاره کرد.

و سخن آخر

بنابراین اگر به دنبال یک کمپرسور باد فندکی با قابلیت بالا و کارایی بیشتر هستید، بدو.ن شک خرید محصول فوق را پیشنهاد می‌کنیم. محصول فوق دارای چراغ هشدار پلیسی و چراغ روشنایی بوده که کاربرد بسیار زیادی را در حین انجام کار برای کاربر می‌تواند به وجود آورد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط