کلید پارت الکتریک مدل آسمان کد 5082W4015

نقد و بررسی اجمالی اگر شما هم از علاقمندان دکوراسیون داخلی و اکسسوری‌های لوکس و پر زرق و برق هستید، […]

نقد و بررسی اجمالی

اگر شما هم از علاقمندان دکوراسیون داخلی و اکسسوری‌های لوکس و پر زرق و برق هستید، از به کار بردن کلید و پریزهای پارت الکتریک مدل آسمان به رنگ کروم، در خانه‌تان غافل نشوید. تلالؤ نور در زوایای مختلف کلید و پریزهای کروم و ماهیت منعکس‌کننده آن، هر چشمی را به خودش خیره می‌کند.
نوع طراحی این کلید و پریزها با انحنای جذابی که در هر چهار سمت آنها ایجاد شده و البته رنگ براق خیره‌کننده‌اش، خانه و یا هر فضای دیگر شما را در هر حد و اندازه‌ای که باشد، به یک قصر رویایی تبدیل می‌کند.
همچنین رنگ کروم در دنیای مد امروزی نظر بسیاری از کارشناسان و طراحان مد را به خود جذب نموده و به این ترتیب خود را به یکی از عناصر مهم و ثابت در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. کلید و پریز برق با رنگ کروم را می‌توان یک انتخاب امن و منطقی برای دفاتر و موسسات نیز نام برد، چرا که چیدمان دکوراسیون شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. هم چنین می توان کلید و پریز کروم را با پس زمینه های چوبی یا رنگ‌های خنثی ترکیب کرد تا فضایی رسمی را خلق کرد. این سری از محصولات پارت الکتریک در مغزی های مشکی، سفید و بژ عرضه می شوند و می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود، رنگ دلخواه را در نظر بگیرید.

کلید و پریز راه پله همواره جزو ضروریات بوده است. در این میان کلید راه پله جهت تامین روشنایی محیط کاربرد بیشتری دارد. معمولا کلید راهروها و راه پله ها به دلیل اینکه گاها نور کافی در این فضاها وجود ندارد، نیاز به ساختار متفاوتی نسبت به دیگر کلیدها دارد. اغلب مکانهای ذکر شده در صورت عدم تامین روشنایی در تاریکی مطلق فرو می روند. همچنین به دلیل وجود پله، سنگ و متریال به کار رفته در پله ها و کف، در صورت سقوط آسیب های زیادی به شما وارد می کنند. کلیدهای راه پله نسبت به سایر کلیدها استفاده بیشتری دارند بنابراین باید از بهترین متریال و کیفیت ساخته شده و مناسب برای تمام سنین باشند. کیفیت کلید راه پله به دلیل مجاورت در هوای آزاد باید عالی باشد تا به مرور زمان دچار خط و خش، تیرگی و کدر شدن نشوند. تعبیه چراغ در کلید بهترین راه حل جهت یافتن سریع محل کلید در تاریکی است.

ادامه مطلب

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    78 گرم
  • ابعاد

    9x9x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    دارد

  • سایر مشخصات

    کلید راه پله
کالا های مرتبط