چراغ رومیزی اسنیل مدل V24

معرفی محصول گاهی تمایل دارید در گوشه‌‎ای از اتاق نشیمن یا اتاق‌خواب از یک روشنایی مناسب استفاده کنید که نور […]

معرفی محصول
گاهی تمایل دارید در گوشه‌‎ای از اتاق نشیمن یا اتاق‌خواب از یک روشنایی مناسب استفاده کنید که نور مطلوبی را برایتان ایجاد کند. این روشنایی می‌تواند یک آباژور یا یک چراغ ایستاده باشد. این نوع روشنایی به نصب یا فضای زیادی نیاز ندارد، نورش دل‌نشین است و میزان نور آن برای اغلب افراد جامعه آزاردهنده نیست. نوعی از چراغ‌های LED هم وجود دارند که کاربری آن‌ها مشابه آباژورهاست و نوری مشابه با آن‌ها از خود منتشر می‌کنند. چراغ رومیزی اسنیل مدل V24 از شیشه و فلز ساخته شده است.این محصول نوری ملایم دارد و برای قرارگرفتن در اتاق نشیمن یا گوشه‌ی اتاق‌خواب بسیار مناسب است. ابعاد این محصول برابر با 27 × 6 × 30 سانتی‌متر و وزن 1950 گرم است.

نقد و بررسی تخصصی

چراغ رومیزی اسنیل مدل V24

 

 

چراغ رومیزی اسنیل مدل V24 از جنس شیشه و فلز ساخته شد است. متریال دو طرف چراغ از شیشه با ضخامت 5 میلی‌متر است. همین باعث شده تا بدنه محکمی داشته باشد؛ ولی باید در نظر داشت که در هر صورت جنس شیشه‌ایی باید در برابر ضربه و آسیب فیزیکی محافظت شود. قسمت زیرین و کناری مخزن آن جنس فلزی دارد.  این چراغ زیبا در ابعاد 26، 6 42.5 سانتی‌متر تولید شده است. این چراغ شبیه به گلدان گل مصنوعی است که با سنگ تزیین شده است. خلاقیت در ساخت چراغ رومیزی اسنیل مدل V24 باعث شده تا ظاهر زیبایی داشته باشد و در صورت قرار گیری در هر مکانی فضایی زیبا و مدرن به محیط ببخشد. تلفیق دو جنس فلز و شیشه باعث شده چراغ رومیزی اسنیل مدل V24 ظاهر منحصربه فردی داشته باشد. منبع تغذیه این کالا برق است و برای اتصال آن به پریز، نیاز نیست تا آن را به پریز برق نزدیگ کنید چرا که طول سیم محصول 130 سانتی‌متر است. 

این محصول یک گلدان شیشه‌ای است که در کف آن از المان‌های تزیینی همچون سنگ استفاده شده و گل در بین‌ سنگ‌ها قرار گرفته به صورتی که گویا در از بین آن‌ها روییده است.

چراغ رومیزی یا گلدان ؟

 

پرطرف‌دارترین چراغ، مدل رومیزی است. در صورتی که هدف شما از کاربرد چراغ رومیزی در منزل، بعدی دکوری آن است، می‌توانید از چراغ‌های با مدل و طرح‌های مدرن همچون چراغ رومیزی اسنیل مدل V24 استفاده کنید که نور کمتری از خود ساطع می‌کند. چراغ رومیزی اسنیل مدل A24، در نگاه اول به نظر همه یک گلدان به همراه گل مصنوعی است اما با روشن شدن آن و انتشار نور در محیط، متوجه می‌شوند که یک چراغ رومیزی است. خلاقیت در طراحی باعث شده تا این چراغ رومیزی کاربردی دو منظوره داشته باشد و حتی بدون روشن کردن و استفاده از بعد روشنایی محصول به عنوان دکوری زیبا باشد. نوع لامپ استفاده شده در محصول ال‌ای‌دی ریسه‌ای است که به درستی در بین المان‌های تزیینی درون کالا جا گرفته است. خلاقیت در ساخت چراغ رومیزی اسنیل مدل  V24 باعث شده تا ظاهر زیبایی داشته باشد و در صورت قرار گیری در هر مکان، فضایی زیبا و مدرن، به محیط ببخشد. این تنگ زیبا در ابعاد 30x6x27 سانتی متر با وزن 1950 گرم تولید شده است


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط