آباژور رومیزی مدل M05

معرفی محصول نقد و بررسی تخصصی مقدمه معمولا در دکوراسیون داخلی قسمت نور پردازی جز مهم‌ترین عواملی بوده که باید […]

معرفی محصول
نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

معمولا در دکوراسیون داخلی قسمت نور پردازی جز مهم‌ترین عواملی بوده که باید به ان توجه ویژه داشت. استفاده از لوازم مدرن و امروزی مانند آباژور می‌تواند ایجاد یک نور ملایم و دلنشین را در فضا برای شما داشته باشد. تنوع در تولید آباژورها به قدری بالا بوده که گاهی کاربر برای انتخاب یک محصول مناسب و کاربردی دچار شک و تردید می‌شود. همانطور که می‌دانید در طراحی و ساخت آباژور باید از مواد اولیه درجه یک استفاده کنند تا در مدت زمان استفاده بتوانید از کارایی آن تا چند سال استفاده نمایید. متنوع‌ترین مدل‌های موجود در بازار برای آباژور به صورت ایستاده و رومیزی بوده که هر کدام بنابر سایز و شکل ظاهری در جای مخصوص خود قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که در هنگام خرید محصولی مانند آباژور باید به میزان نور پخش شده توسط آن توجه داشته باشید. نکته‌ی قابل توجه در مورد انتخاب یک آباژور می‌تواند به نوع شید آن باشد تا بتوانید در فضای بزرگ یا کوچک از لامپ با وات بیشتر یا کمتر استفاده نمایید.

آباژور رومیزی مدل M05

اگر فضای سالن خود به گونه‌ای بوده که می‌خواهید از یک نور ملایم استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق یعنی آباژور رومیزی مدل M05 است. این محصول از دو قسمت پایه و کلاهک تشکیل شده است. ابعاد کلی این آباژور رومیزی 26.5 × 26.5 × 63 سانتی‌متر بوده و وزنی حدود 1185 گرم دارد. استفاده از این محصول روی میز جلوه‌ی بینظیری را در محیط ایجاد کرده و باعث شده که به چشم بیننده شما یک فرد بسیار خوش سلیقه باشید. جنس بدنه‌ی این آباژور از چوب بسیار با کیفیتی بوده که یک شید از جنس مخمل روی آن قرار گرفته است. جنس چوبی این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به صورت 99 درصد می‌توانید با انواع دکوراسیون داخلی آن را تطبیق دهید. جالب است بدانید که در طراحی روشن کردن نور این آباژور تولید کننده روی سیم برق از کلید خاموش و روشن برای راحتی بیشتر استفاده کرده است. محصول فوق از طریق برق شهر تغذیه و نوع سرپیچ آن E14 است. سرپیچ نوع E14 به شما این امکان را داده که بتوانید در هنگام تاریکی از یک نور فوق العاده آرام و رمانیتک استفاده نمایید.

و سخن آخر

بنابراین در هنگام انتخاب و خرید یک آباژور مناسب باید به نکاتی مانند رنگ فضای دکوراسیون، چیدمان لوازم خانه و حتی روحیه‌ی خود فرد نیز توجه ویژه داشت.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط