آباژور رومیزی مدل M08

معرفی محصول روشنایی آباژور باعث ایجاد محیطی آرامش بخش و زیبا خواهد شد؛ بنابراین برای مطالعه کتاب، روشنایی شب، روشنایی […]

معرفی محصول
روشنایی آباژور باعث ایجاد محیطی آرامش بخش و زیبا خواهد شد؛ بنابراین برای مطالعه کتاب، روشنایی شب، روشنایی کنار تخت اتاق و تزیین محیط‌هایی که نور کم نیاز است، آباژور رومیزی یک انتخاب کاربردی خواهد بود. آباژورهای رومیزی هم برای روشنایی استفاده می‌شوند و هم برای تزیین محلی که قرار می‌گیرد. آباژورهای رومیزی برای استفاده در کنار تخت، روی میزهای کوتاه ( عسلی، دراور و …)، در اتاق و به‌طور کل در هر قسمتی از منزل که نیاز به روشنایی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ساخت آباژور رومیزی مدل M08، از چوب طبیعی استفاده کرده‌اند. طول سیم آباژور 158 سانتی متر و داری یک کلید روشن خاموش است. شید (کلاهک) آباژور طوری طراحی شده که نور را به بالا و پایین متمرکز می‌کند. وزن سبک این آباژور یعنی 1.7 کیلوگرم، یک مزیت عالی به حساب می‌آید که باعث جابجایی راحت‌تر آن می‌شود. سطح مقطع آباژور یعنی قسمت انتهایی، پهنای خوبی دارد تا به‌خوبی حالت تعادل آباژور را حفظ کند.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

اصولا پخش نور در منزل و محل کار می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در نوع دکوراسیون داخلی داشته باشد. ابزارهای مختلفی در بازار وجود داشته که با استفاده از برق و باتری باعث ایجاد نور و روشنایی می‌شود. آباژورها امروزه جز لوازم دکوری مدرن و شیک محسوب شده که بر اساس طرح و مدل به دو دسته‌ی ایستاده و رومیزی تقسیم بندی می‌شوند. آباژورهای ایستاده به دلیل طرح و ویژگی که داشته معمولا در گوشه یا کنج اتاق قرار می‌گیرد. آباژورهای رومیزی نیز همانطور که از نامشان پیداست، روی میز قرار می‌گیرند. در ساخت و تولید این گونه لوازم دکوراسیون از جنس‌های مختلفی استفاده شده که هر کدام بنابر نوع سلیقه و طرز چیدمان لوازم منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند. آباژورها علاوه بر نوری که در فضا پخش می‌کنند به عنوان یک دکوری کاربرد دارد. به همین دلیل است که استفاده از آباژور علاوه بر جنبه‌ی مصرفی جنبه‌ی تزئینی نیز دارد.

آباژور رومیزی مدل M08

نور پردازی یکی از اصلی‌ترین مواردی بوده که بعد از اتمام معماری داخلی ساختمان باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. عواملی مانند لامپ، لوستر و چراغ آویز به عنوان یک پخش کننده نور در بازار وجود داشته که دارای طرح و مدل‌های مختلفی است. نور پخش شده توسط این گونه لوازم گاهی برای چشم کاربر خطرناک بوده و در مصرف مکرر آن دچار آسیب‌های جدی می‌شود. بنابراین استفاده از پخش کننده نور ملایم مانند آباژور می‌تواند تا حد بسیار زیادی موثر باشد. آباژورها معمولا در انواع مختلفی از طرح و مدل ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. محصول فوق یعنی آباژور رومیزی مدل M08 دارای ابعاد و وزن به ترتیب 34.5 × 21.5 × 51 سانتی‌متر و 1520 گرم است. جنس بدنه‌ی این محصول از چوب بوده و از دو قسمت پایه و شید تشکیل شده است. محصول فوق از طریق برق شهر تغذیه کرده و به کمک کلیدی که روی سیم آن طراحی شده، خاموش و روشن می‌شود. استفاده از این اکسسوری مدرن و شیک در پذیرایی و اتاق خواب مناسب بوده و نور ملایم و آرام بخشی در فضا ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه طول سیم این محصول حدود 158 سانتی‌متر بوده، بهتر است از آن در نزدیکی پریز برق برای کاربرد راحت‌تر استفاده نمایید.

و سخن آخر

بنابراین میزان نور پردازی مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در نوع دکوراسیون به وجود آورد. امروزه کاربرد آباژور به عنوان یک محصول مدرن و شیک میزان جلوه‌ی دکوراسیون داخلی منزل شما را افزایش می‌دهد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط