پمپ باد وانابی مدل DB Main 55

معرفی محصول پمپ باد Wanabee مدل Pompe DB Main 2X2L، از محصولات کاربردی این کمپانی بوده که گزینه ای ایده […]

معرفی محصول
پمپ باد Wanabee مدل Pompe DB Main 2X2L، از محصولات کاربردی این کمپانی بوده که گزینه ای ایده آل برای طبیعتگردان و علاقمندان به تفریحات آبی محسوب می شود. این محصول تولید شده توسط کمپانی فرانسوی وانابی بوده که این کمپانی در زمینه تولید محصولات فضای باز و طبیعت گردی از جمله کیسه خواب، کفش، چادر، کوله پشتی و … فعالیت دارد.

هنگام سفرهای طبیعت گردی و کمپینگ و نیز تفریحات ساحلی، قطعا لوازم و تجهیزات بادی همراه تان خواهد بود که برای باد کردن آن ها وقت زیادی هدر خواهد رفت و موجب خستگی تان می شود. در این صورت به همراه داشتن پمپ باد Pompe DB Main 2X2L انتخابی مناسب برای شما می باشد تا در کمترین زمان و بدون تلاش و زحمت زیادی به برپایی لوازم بادی خود اقدام کنید.

این پمپ باد که به صورت دستی کار می کند، گزینه ای ایده آل برای باد کردن تجهیزاتی مانند تشک بادی، قایق های بادی کوچک، استخرهای بادی، بازوبند های شنا و … می باشد که در هر بار پمپاژ 4 لیتر هوا وارد این لوازم می شود تا در مدت زمان کوتاهی باد شوند. در ضمن این محصول با برخورداری از 3 نازل در اندازه های مختلف، به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند آن را بر روی اکثر دریچه های باد قرار دهند. از ویژگی های کاربردی این پمپ باد می توان به دو کاره بودن آن اشاره کرد که علاوه بر امکان پر کردن لوازم بادی، توان تخلیه باد را نیز فراهم می کند و این کار تنها با جابه جا کردن شلنگ صورت می گیرد. در ضمن این محصول برای باد کردن لوازمی که نیاز به فشارهای زیر 0.35 بار دارند، طراحی شده است.

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد

    45x25x11 سانتی‌متر
  • وزن

    0.94 کیلوگرم
  • جنس بدنه

    پلاستیک

  • فشارسنج

    ندارد

  • تعداد سیلندر

    دو

کالا های مرتبط