پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo

معرفی محصول پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo دارای شکل خاصی است که می‌تواند زیبایی بسیار زیادی را به فضای […]

معرفی محصول
پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo دارای شکل خاصی است که می‌تواند زیبایی بسیار زیادی را به فضای شما ارائه کند. این اسپیکر می‌تواند برای شما به‌عنوان یک مکمل سینمای خانگی هم فعالیت کند. به ۳ راه می‌توان به این اسپیکر متصل شد و موسیقی و موزیک یا صدای فیلم‌ها را گوش کرد. این ۳ صورت عبارت‌ از پورت شبکه، بلوتوث و پورت AUX هستند. پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo می‌تواند در شبکه‌های کامپیوتری هم فعالیت داشته باشد. این پخش‌کننده دارای ۶۲۰۰ گرم وزن است و قابل جابجایی است. بدنه آن از پلاستیک ساخته‌شده است. یکی از ویژگی‌های پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo این است که به دلیل سادگی‌ و ساختار بدنه جالبی که دارد می توان آن را به جز استفاده صوتی به‌صورت زینت‌بخشی هم استفاده کرد. این پخش کننده دارای شکل انحنا دار است و می تواند در گوشه‌ای از اتاق‌ها، میزهای تلویزیون و بسیاری دیگر قرار گیرد. از این پخش کننده می‌توان در استخرها، اتاق‌های ماساژ و در هرجایی از منزل استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های این اسپیکر این است که دارای پایه‌ای یکی با بدنه است.

نقد و بررسی تخصصی

مهمانی‌های خود را متحول کنید!

همیشه برای اجرای مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های تولد، مولودی و یا هر مراسمی نیاز به یک سیستم خوب صوتی است که صدا را به صورت واضح و در شعاعی مورد قبول با پرتاب صدای بالا پخش کند. خیلی از افراد به دنبال این هستند که با استفاده از دستگاهی، بتوانند برای مراسمات یاد شده یاد سالن‌های ماساژ و ریلکسیشن و بسیاری دیگر از گوشی خود استفاده کنند و در سطح بالایی موسیقی‌ها و فایل‌های صوتی خود را پخش کنند. یک سیستم صوتی خوب دارای ساب ووفری است که قدرت خروجی صدای آن مطلوب باشد. این سیستم باید کارایی بسیار آسانی داشته باشد. یک سیستم پخش کننده خوب باید دارای راحتی در حمل‌و‌نقل باشد تا در هر مکانی بتوان از آن استفاده کرد. برای اینکه بتوانیم تمامی امکانات بالا را در یک سیستم صوتی دارا باشیم می‌توانیم پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo را انتخاب کنیم.

 

امکانات

اگر قصد دارید یک مهمانی بزرگ برپا کنید، پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo هر آن‌چه که نیاز دارد را در خود جمع کرده است. این مدل با ارتفاع 75 سانتی‌متری که دارد می‌تواند صدا را با کیفیت و قدرت عالی به انتهای سالن نیز برساند. همچنین اسپیکرهای آن می‌توانند صدایی فراگیر با فشار بالا تولید کنند که تمام محیط را پر کند. این پخش‌کننده را می‌توان در مکان‌های بسیاری استفاده کرد. این پخش‌کننده دارای اتصال بلوتوث، دارای پورت  ۳۰ پین Apple ، AUXوپورت  LAN است. با این فناوری می‌تواند به هر دستگاهی که دارای بلوتوث است متصل شد و فایل‌های صوتی آن را پخش کنیم. توانی که می‌تواند از خود برای صدا خروج دهد می‌تواند مهمانی‌ها و مراسمات را پشتیبانی کند. از ویژگی‌های دیگر این پخش کننده‌ی دو عددی وجود یک عدد ساب ووفر در آن است. در این پخش کننده قابلیت تنظیم بیس قرار ندارد و این می‌تواند یک نقطه ضعف باشد. یکی از ویژگی‌هایی که این پخش‌کننده خانگی از آن محروم است ورودی و خروجی USB بوده که می‌توانست کارایی و گستره پشتیبانی لوازم خانگی را برای  پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo بیشتر کند. یکی دیگر از پورت‌های این دستگاه AUX بوده تا بتوانیم به موسیقی‌هایی که درون گوشی موبایل خود و یا هر دستگاهی که با این پورت‌ها کارایی دارند، گوش کنیم. پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo دارای ورودی میکروفن نیست و نمی‌توان از آن در مکان‌هایی مانند کارگاه‌ها و کارخانه‌ها برای پیج کردن افراد و مراسمات مذهبی، عروسی، تولد و دیگر استفاده کرد. جنس بدنه‌ی پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo از پلاستیک است. گفتنی است که به شبکه بی‌سیم هم متصل می‌شود.

 

جمع بندی

پس از بررسی جوانب مختلف پخش کننده پاروت مدل Zikmu Solo کاملا مشخص است که این پخش کننده چند رسانه‌ای برای کاربری خانگی و استفاده در مهمانی‌ها یک گزینه‌ی کامل و بی‌عیب و نقص محسوب می‌شود. قدرت فوق‌العاده‌ی صدا، طراحی زیبا و راه‌های ارتباطی متنوع از جمله LAN و پورت 30 پین اپل باعث شده‌اند این دستگاه اکثر انتظارات کاربر از یک سیستم صوتی و دستگاه پخش چند رسانه‌ای را برآورده کند.

 


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط