پخش کننده خودرو زنیکس مدل 001

معرفی محصول یکی از لذت‌های رانندگی، گوش دادن به موسیقی است. بیشتر ما وقتی داخل خودرومان می‌نشینیم، دستگاه پخش‌کننده را […]

معرفی محصول
یکی از لذت‌های رانندگی، گوش دادن به موسیقی است. بیشتر ما وقتی داخل خودرومان می‌نشینیم، دستگاه پخش‌کننده را روشن می‌کنیم تا با شنیدن رادیو یا موسیقی دلخواه‌مان مسیر به اصطلاح کوتاه‌تر شود. برای این کار احتیاج به تهیه پخش کننده خودرو دارید. پخش کننده خودرو مدل 001 یکی از محصولات برند زنیکس است. مدل 001 با بیشینه صدای خروجی 4 × 60 وات، کیفیت صدای خوبی به شما می‌دهد تا از لحظات حضورتان داخل خودرو لذت ببرید. سایز DIN این مدل، 1DIN است. برای پخش موسیقی، این مدل به درگاه‌هایی شامل، پورت USB، درگاه جک 3.5 میلی‌متری یا همان AUX مجهز شده است. با اتصال فلش مموری به این دستگاه شما قادرید از فایل‌های درون فلشتان استفاده کنید. گفتنی است این مدل مجهز به بلوتوث شده است. یکی از قابلیت‌های این مدل کنترل از طریق ریموت است. برای زمانی که از دستگاه فاصله دارید یا فرد دیگری جز راننده قصد تغییر تنظیمات را دارد.

نقد و بررسی تخصصی

پخش کننده خودرو زنیکس

موسیقی یکی از چیزهایی است که همیشه برای ما جذابیت داشته و حتی شنیدنش هم لذت‌بخش بوده است؛ این حقیقتی غیرقابل‌انکار است. این موضوع باعث شد تا تولیدکنندگان به فکر ساخت وسایلی بیفتند که بتواند در هنگام رفت‌وآمد هم موسیقی پخش کند. یکی از این وسایل پخش‌کننده‌های خودرو بود که این روزها جنبه‌ای حرفه‌ای پیدا کرده و خصوصاً در نسل جوان‌تر سیستم‌های صوتی معمولی نیازشان را برآورده نمی‌کند. برای پاسخگویی به این نیاز شرکت زنیکس که از قدرتمندترین تولیدکنندگان صوتی و تصویری است، پخش‌کننده‌ای با نام 001 را به بازار روانه کرده است.

یکی از پخش‌کننده‌های خودروی کمپانی زنیکس مدل 001 است. این محصول، جزو دسته‌ی پخش‌کننده‌های 1DIN محسوب می‌شود. قابلیت جدا شدن پنل این مدل این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که بتواند در صورت ترک خودرو، آن را با خود حمل کند. برای نمایش و یا انتخاب فایل‌های در حال پخش، این مدل همانند اکثر مدل‌ها مجهز به یک صفحه نمایش است. همچنین، برای اینکه فایل‌های موجود در فلش مموری قابل پخش باشند، در قسمت جلویی بدنه، یک پورت USB تعبیه شده است. همچنین، به وسیله‎ی این محصول شما می‌توانید در داخل خودرو، به کانال رادیویی مورد نظر خود گوش کنید. یکی از بزرگ‌ترین مزایای این محصول قابلیت اتصال آن به گوشی یا سایر دستگاه‌ها از طریق بلوتوث است. در این حالت فرد نیازی به اتصال فیزیکی به پنل ندارد و می‌تواند از هر قسمتی که در خودرو نشسته است، موسیقی را پخش کند. از یک صفحه‌ی نمایش رنگی هم بهره می‌برد. در نتیجه این مدل مناسب برای کسانی که خواستار یک محصول ساده و درعین‌حال کاربردی هستند طراحی‌شده است.

 

 

از دیگر مشخصات مهم و کلی این محصول می‌توان به خروجی AUX (سیمی که به محصولات هوشمند صوتی متصل می‌شود) آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که به همراه این محصول یک عدد ریموت کنترل هم به کاربر ارایه می‌شود.  گفتنی است که شما نمی‌توانید این پخش‌کننده را مستقیما به ساب‌ووفر متصل کنید و صدای آن را تقویت کنید. همان‌ططور که در جدول مشخصات کالا ذکر شده بیشینه خروجی صدا برای این دستگاه 60 × 4 وات در نظر گرفته شده و به همین دلیل صدایی خواهید شنید که بسیار مناسب خواهد بود.

گوش دادن به موسیقی در حین رانندگی از لذت‌هایی است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد. شرکت «زنیکس» از تولیدکنندگان با سابقه در زمینه سیستم‌های صوتی محسوب می‌شود که در طول سالیان فعالیتش کیفیت بالای ساخت محصولات خود را ثابت کرده است.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط