پخش کننده خانگی ال جی مدل FH2

معرفی محصولLG FH2 Home Media Player سیستم‌صوتی پرقدرت و قابل‌حمل. مدل «FH2» از پخش‌کننده‌های خانگی ال‌جی LG است که با […]

معرفی محصولLG FH2 Home Media Player

سیستم‌صوتی پرقدرت و قابل‌حمل. مدل «FH2» از پخش‌کننده‌های خانگی ال‌جی LG است که با قابلیت جابه‌جایی و حمل گزینه‌ی بسیار خوبی برای تمامی کاربران به حساب می‌‌آید. این اسپیکر به یونیت‌های ووفر و توییتر داخلی مجهز است. وجود این قطعات باعث می‌شود سطوح زیر و بم صدای خروجی با یکدیگر هماهنگ باشند. وظیفه‌ی توییتر تقویت صدای زیر و ووفر تقویت صدای بم است. درنتیجه از گوش‌کردن به موسیقی لذت بیشتری می‌برید. تکنولوژی بلوتوث درنظرگرفته‌شده برای این اسپیکر باعث می‌شود بتوانید به‌صورت بی‌سیم فایل‌های صوتی موبایل هوشمند خود را به اسپیکر منتقل کنید. این امر باعث می‌شود تمامی افرادی که در مهمانی حضور دارند بتوانند آرشیو موسیقی خود را به اسپیکر منتقل کنند. FH2 قادر است به صورت هم‌زمان سه عدد موبایل را از این طریق به اسپیکر متصل کنید. علاوه بر این تکنولوژی، پورت USB تعبیه‌شده روی بدنه امکان اتصال فلش‌مموری را برای کاربران فراهم می‌کند. فرمت‌های صوتی WMA و MP3 در این اسپیکر قابل‌اجرا هستند. همچنین با استفاده از پورت AUX می‌توانید با اتصال یک کابل به فرستنده‌هایی که مجهز به این پورت باشند، فایل‌های صوتی را به آن منتقل کنید. از طریق خروجی میکروفون تعبیه‌شده در این دستگاه نیز امکان اتصال میکروفون فراهم می‌شود. همچنین FH2 از کارائوکه پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود بتوانید با استفاده از فایل مخصوص بتوانید خوانندگی را تجربه کنید. این مدل با دریافت موج FM رادیو باعث می‌شود بتوانید از برنامه‌های رادیویی نیز استفاده کنید. منبع‌تغذیه‌ی آن از طریق باتری داخلی فراهم می‌شود. این باتری تا 15ساعت کارایی دارد و در عرض 8ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. با استفاده از دکمه‌های تعبیه‌شده روی بدنه‌ی این اسپیکر می‌توانید تنظیمات دلخواهتان رو روی فایل صوتی درحال‌پخش اعمال کنید. جالب است بدانید این اسپیکر خوش‌ساخت عملکرد یک پاوربانک بزرگ را نیز ارائه می‌کند. می‌توانید با اتصال کابل شارژ به آن موبایل و سایر دستگاه‌های دیجیتالی را شارژ کنید. درمجموع این اسپیکر برای کاربران حرفه‌ای و افرادی که عادت به مهمانی گرفتن دارند، گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید.

  • کیفیت عمومی پخش صدا و تصویر

    ۴

  • امکانات و قابلیت ها

    ۵

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • ارزش در برابر قیمت

    ۳

نقاط قوت

  • اتصال بی‌سیم بلوتوث چندکاربری
  • تعدد درگاه‌های ارتباطی
  • قابلیت حمل
نقد و بررسی تخصصیLG FH2 Home Media Player

به‎جرئت می‌توان گفت که برای تمامی منازل وجود حداقل یک سیستم صوتی امری ضروری محسوب می‌شود. با استفاده از آن‌ها گوش‌کردن به موسیقی تحول عظیمی پیدا کرده و با کیفیت و قدرت بیشتری می‌توانید از فایل‌های صوتی خود استفاده کنید. سیستم‌های صوتی هر روز به شکلی جدید و با کارکردها و توانایی‌های گوناگون طراحی و به بازار ارائه می‌شوند. از هدفون‌های کوچک و ظریف تا پخش‌کننده‌های بزرگ و قدرتمند، همه ابزارهایی هستند که دنیای علاقه‌مندان به موسیقی را به جایی جذاب‌تر تبدیل می‌کنند. در این میان، برندهای معتبر و نام‌آشنا سیستم‌هایی جدید را به بازار ارائه کرده‌اند که علاوه‌بر ظاهر مدرن و جذاب، کارکردی قابل‌توجه دارند؛ سیستم‌هایی ویژه‌ی سرگرمی و میهمانی که با توانایی‌های متنوع می‌توانند خیال شما را بابت برپایی یک میهمانی جذاب و پرشور راحت کنند. درادامه توضیح بیشتری در رابطه با FH2 ارائه می‌کنیم.

معرفی

این محصول با بهره‌بردن از توان خروجی 50واتی، می‌تواند صدایی شفاف و تفکیک‌شده را در فضایی جمع‌وجور به گوش کاربران خود برساند. FH2 به شکل یک مکعب‌ ایستاده ساخته شده است و بلندگوی بزرگ آن روی وجه جلویی بدنه دیده می‌شوند. کنترل موسیقی و استفاده از این محصول بسیار ساده است و از رابط کاربری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. در کنار بهره‌بردن از بلندگویی باکیفیت، به‌کاربردن یونیت‌های توییتر و ووفر به این محصول کمک کرده‌اند تا بتواند بازه‌ای گسترده و شفاف از صداهای زیر و بم تولید کند. درگاه‌های ارتباطی کارآمد و مفیدی برای این محصول در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود کاربر به‌راحتی این دستگاه را با سایر پخش‌کننده‌ها هماهنگ کند و اشتراک‌گذاری فایل‌ها را انجام دهد.

امکانات

بلوتوث این سیستم به شما اجازه می‌دهد، هم‌زمان سه دیوایس بلوتوثی را به آن متصل کرده و موزیک‌های دلخواهتان را به آن منتقل کنید. این ویژگی باعث می‌شود محدودیتی بابت پخش فایل‌های صوتی نداشته باشید. برای مثال سه نفر هم‌زمان می‌توانند موبایل‌های خود را به دستگاه متصل کرده و به ترتیب فایل‌های صوتی خود را به دستگاه منتقل کنند؛ درنتیجه برای عوض‌کردن منبع فرستنده نیازی نیست که هر بار اتصال موبایل را با FH2 قطع کرده و دیوایس دیگری را به آن وصل کنید. این اتصال فقط مخصوص موبایل نیست. هر دیوایسی که به بلوتوث مجهز شده باشد، به این سیستم صوتی قابل‌اتصال بوده و امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی با آن فراهم می‌شود؛ برای مثال، تبلت و لپ‌تاپ و پخش‌کننده‌های موسیقی قابل‌حمل بلوتوثی به این سیستم‌صوتی قابل‌اتصال هستند.

یکی دیگر از درگاه‌های ارتباطی این محصول پورت USB آن است. این درگاه امکان اتصال فلش‌مموری را فراهم کرده و باعث می‌شود بتوانید از فایل‌های آرشیو صوتی خود استفاده کنید. این درگاه در قسمت بالایی بدنه قرار دارد از نوع USB 2.0 بوده و با سرعت مطلوبی کار جابه‌جایی اطلاعات را انجام می‌دهد. درگاه میکروفون نیز در نزدیکی USB قرار دارد و امکان اتصال میکروفون و قابلیت کارائوکه را فراهم می‌کند. با استفاده از این قابلیت و تهیه‌ی فایل مخصوص کارائوکه می‌توانید به جای خواننده‌ محبوب خود بخوانید.

طراحی

شکل ظاهری این پخش‌کننده جمع‌وجور و ساده است. ابعاد آن 26 × 42 × 35 سانتی‌متر بوده و وزن آن نزدیک به 10 کیلوگرم است. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران بتوانند به سادگی آن را با خود حمل کنند. چرخ‌های قسمت پایینی بدنه و دسته‌ای که در بالای آن تعبیه شده است، این امر را ممکن ساخته‌اند. می‌توانید این پخش‌کننده را در هر مکانی از منزل که نیاز دارید قرار دهید و در صورت نیاز آن را جابه‌جا کنید. قسمت بالایی بدنه‌ پیچ کنترل‎گر صدا قرار گرفته که وضوح قابل‌دیدن است. قسمت جلویی بدنه نیز دکمه‌های کنترلی قرار گرفته‌اند که امکان کنترل پخش موسیقی را فراهم می‌کنند. درگاه‌های ارتباطی این محصول نیز در همین قسمت بالایی تعبیه شده‌اند تا کاربران بتوانند به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط