فر کننده و حالت دهنده مو مدل SPIN N

معرفی محصول از لذت‌های روزمره زندگی می‌توانیم به آراستن موها به حالت‌های مختلف اشاره کنیم. فرکننده مو مدل SPIN N […]

معرفی محصول
از لذت‌های روزمره زندگی می‌توانیم به آراستن موها به حالت‌های مختلف اشاره کنیم.
فرکننده مو مدل SPIN N CURL یک دستگاه اتوماتیک برای حالت دادن به موهای شما میباشد. این دستگاه با طراحی ارگونومیک و وزن پایین حین کار خسته نمیکند.
این فرکننده‌ اتوماتیک به این صورت عمل می‌کند که یک تکه از موها را به داخل دستگاه می‌کشد و آنرا به شکل فر مارپیچ خارج می‌کنند.
این فر کننده دارای مخزنی حرارتی با یک میله‌ی سرامیکی در وسط است. به کمک گیره تعبیه شده داخل مخزن حرارتی و موتور چرخشی دستگاه، موها به دور میله‌ی داغ جمع می‌شود. برای این کار باید یک دسته مو را داخل مخزن قرار داده و یکی از دکمه های حالت چرخش روی دستگاه را فشار دهید تا موتور شروع به چرخیدن کند. ویژگی که این دستگاه را متمایز میکن امکان چرخش دو جهته برای فر کردن از دو طرف است.
برای فرکردن مو باید قسمت کوچکی از مو را توسط ابزار مخصوص دستگاه جدا کرد و داخل مخزن قرار داد. سپس با فشردن دکمه‌ی چرخشی دوطرفه، موتور دستگاه به کار می‌افتد و مو را به داخل سری فرکننده می‌کشد. پس از گذشت زمان کافی، دستگاه به شما هشدار میدهد و عمل فر کردن به پایان میرسد.
همچنینن SPIN N CURL به فناوری تولید یون نیز مجهز شده است که الکتریسیته‌ی ساکن مو را خنثی کرده و حالت مو را تثبیت می‌کند و باعث نرم‌ترشدن و درخشان‌ترشدن موها می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به سیم 1.8متری چرخشی، دو عدد گیره جهت تثبیت فر مو و دسته کمک دهنده و در پوش و طراحی ارگونومیک اشاره کرد.

کالا های مرتبط