فر کننده مو پرینسلی PR124

معرفی محصولPrincely PR124 Hair Curler اکثر کسانی‌که به فر کردن موهای‌شان علاقه دارند، به وسیله‌ای نیاز دارند که که این […]

معرفی محصولPrincely PR124 Hair Curler
اکثر کسانی‌که به فر کردن موهای‌شان علاقه دارند، به وسیله‌ای نیاز دارند که که این کار را به‌سرعت انجام دهد وبتواند حالت‌های موی متفاوتی را ایجاد کند. فر کننده‌ی موی PR124 که توسط شرکت «پرینسلی» (Princely) ساخته شده است می‌تواند این خواسته‌ی آرایشگران را به‌راحتی برآورده کند.
این محصول بیشینه دمای 210 و حداقل دمای 80 درجه‌ی سانتی‌گراد دارد که این بیشینه دما در مقایسه با محصولات دیگر بسیار بالا است و موجب سریع‌تر حالت گرفتن یا فر شدن موها می‌شود. هرچند که این محصول همانند مدل مشابه‌اش PR124 بیشینه دمای بالا و قابلیت ایجاد فرهایی در سایزهای مختلف دارد اما تنوع حالت‌های مو با استفاده از PR124 بیشتر است. PR124 میتواند فرهای مخروطی ایجاد کند و همچنین سر باریک آن برای ایجاد فرهای ریز به‌کار می‌رود.
جنس سری‌های این فر کننده‌ی مو از سرامیک است. اما باید گفت جنس سرامیک برای سلامتی مو بسیار مناسب‌ است زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهد و در برابر گرما مقاومت دارد، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به‌هنگام استفاده از فر کننده‌ی کاهش می‌یابد. سرامیک به‌دلیل مقاومت در برابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شود و بر همین اساس، عمر بالاتری دارد. همچنین حرارتی که زیر سرامیکی ایجاد می‌شود، به‌خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل باعث می‌شود تا حرارت به‌طور یکسان در حین فر کردن به‌تمام موها منتقل شود. البته باید اشاره کرد که روکش این سری از تیتانیوم است که مشابه سرامیک مقاومت بالایی در برابر فرسایش دارد.
از دیگر ویژگی‌های PR124 قابلیت تنظیم دما است که به‌سرعت صاف شدن موهای خشک، مرطوب و صاف کمک فراوانی می‌کند. صفحه نمایشگر تعبیه شده در بدنه دماهای مختلف را نمایش می‌دهد که موجب استفاده‌ی آسان‌تر از فر کننده می‌شود.در انتها می‌توان گفت PR124 فر کننده‌ای قوی و مناسب برای مصارف خانگی و نیمه‌حرفه‌ای است.

کالا های مرتبط