حالت دهنده مو فیلیپس مدل HP8696

معرفی محصولPhilips HP8696 Hair Curler حتما تا به‌حال تجربه قرار گذاشتن برای مهمانی، و شروع یک برنامه‌ریزی برای حضور در […]

معرفی محصولPhilips HP8696 Hair Curler
حتما تا به‌حال تجربه قرار گذاشتن برای مهمانی، و شروع یک برنامه‌ریزی برای حضور در آن را داشته‌اید، آن‌هم به بهترین نحو. انتخاب مدل و رنگ لباس، انتخاب کفش مناسب، انتخاب نوع و رنگ آرایش، همه‌ی این‌ موارد تاثیر بسیار زیادی در زیباتر دیده شدنمان دارند ولی در کنار همه‌ی این‌ها آرایش مو عامل دیگری است که جلوه‌ی خاصی به ظاهرمان می‌بخشد. با توجه سبک و مدل لباس می‌توان انواع مختلفی از حالت‌های مو را انتخاب کرد اما ایجاد تنوع و داشتن موهای لخت، صاف، حالت‌دار یا فر به راحتی امکان‌پذیر نیست مگر اینکه از ابزاری برای این کار کمک بگیرید. اتو و حالت‌دهنده‌ی مو به راحتی می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند.
حالت‌ دهنده مو HP8696 بیشینه دمای 190 درجه‌ی سانتی‌گراد و صفحاتی از جنس سرامیک دارد. جنس صفحات حالت ‌دهنده مو معمولا از استیل یا سرامیک است. اما باید گفت صفحه‌های سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهند و در برابر گرما مقاومت دارند، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از حالت‌ دهنده مو کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت در برابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که در زیر کفه‎های سرامیکی ایجاد می‌شود، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل باعث می‌شود تا حرارت به طور یکسان در حین فر کردن به تمام موها منتقل شود. برای HP8696 چهار سری مختلف در نظر گرفته شده است. سری فرکننده 16 و 22 میلی‌متری که موجب فر شدن موها به صورت درشت و ریز می‌شود. برای حالت‌دار کردن موها می‌توان از برس 16 میلی‌متری استفاده کرد. همچنین با استفاده از سری پیچی 16 میلی‌متری می‌توان موها را به‌طور مرتب فر کرد. سیم گردان نیز استفاده از این دستگاه را آسان‌تر می‌کند.

کالا های مرتبط