فر کننده مو پرینسلی PR134AT

معرفی محصولPrincely PR134AT Hair Curler فر کردن موها با استفاده از یک وسیله با امکانات مناسب و مقرون به‌صرفه برای […]

معرفی محصولPrincely PR134AT Hair Curler
فر کردن موها با استفاده از یک وسیله با امکانات مناسب و مقرون به‌صرفه برای تمام افرادی که به فر کردن موهای‌شان علاقه دارند می‌تواند بسیار مناسب باشد. فر کننده‌ موی PR134AT ساخته شده توسط شرکت «پرینسلی» (Princely)، دارای سری در سایز متوسط است که برای افرادی که می‌خواهند فرهایی نه بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک در موهای‌شان داشته باشند کاربرد دارد.
برای PR134AT گستره دمای 80 تا 210 درجه‌ی سانتی‌گراد در نظر گرفته شده است که این بیشینه دمای بالا به‌سرعت فر کردن موها می‌افزاید. سری‌های این مدل از سرامیک ساخته شده و برای سلامتی مو مناسب‌ است زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهد و در برابر گرما مقاومت دارد، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از فر کننده مو کاهش می‌یابد. سرامیک به‌دلیل مقاومت در برابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شود و بر همین اساس، عمر بالاتری دارد. همچنین حرارتی که در سرامیک ایجاد می‌شود، به‌خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل باعث می‌شود تا حرارت به طور‌یکسان در حین فر کردن به تمام موها منتقل شود.
همچنین سیستم خاموشی خودکار PR134AT را پس از 60دقیقه استفاده نکردن خاموش می‌کند که این عامل ایمنی استفاده از دستگاه را افزایش می‌دهد. سیم گردان و طول 2.5 متری سیم استفاده از این مدل را به‌هنگام فر کردن موها بسیار آسان می‌کند. پد نسوز و دستکش که به‌عنوان اقلام همراه این محصول هستند به‌ترتیب مانع از سوختگی سطوح و انگشتان به‌هنگام استفاده از آن‌ها می‌شوند. PR134AT یک فر کننده‌ی مو با بیشینه دمای 210 درجه‌ی سانتی‌گراد، سیستم خاموشی خودکار، قابلیت تنظیم دما، دستکش و پد نسوز و قیمت مقرون به‌صرفه است.

کالا های مرتبط