فر کننده مو فیلیپس مدل HP4658

معرفی محصولPhilips HP4658 Curler حالت دهنده فیلیپس HP4658 دستگاهی است دو کاره که علاوه بر فر کردن مو با اتصال […]

معرفی محصولPhilips HP4658 Curler
حالت دهنده فیلیپس HP4658 دستگاهی است دو کاره که علاوه بر فر کردن مو با اتصال برس پلاستیکی که همراه دستگاه، امکان حالت دهی و حجم دهندگی به مو را نیز فراهم می کند. همچنین حالت دهنده فیلیپس HP4658 علاوه برمصارف شخصی کاملا حرفه ای طراحی شده و برای سالنهای آرایشگاهی بسیار ایده ال می باشد.
حالت دهنده فیلیپس HP4658 از صفحات کهربایی سرامیکی، با تکنولوژی کاملا پیشرفته، طراحی شده که با قابلیت پخش همسان حرارت در دستگاه باعث حالت دهی بسیار بادوام مو می گردد و تا مدت ها نیز حالت خود را حفظ می کند.
همچنین جهت ایمنی بیشتر و کاربرد آسان تر، قسمت سر حالت دهنده فیلیپس HP4658 از پلاستیک ساخته شده تا در حین استفاده به راحتی بتوان آن را لمس کرد تا مو بهتر به دور دستگاه پیچیده شود. علاوه بر آن دارای پایه استیل متحرک می باشد که با باز کردن آن می توان، در هنگامیکه دستگاه کاملا داغ می باشد، به سهولت دستگاه را در هرجایی قرار داد بدون اینکه خطری داشته باشد.
میزان حرارت دهی در حالت دهنده فیلیپس HP4658 حداکثر 180 درجه بوده که غیر قابل تنظیم بوده و به محض روشن کردن دستگاه به این حد گرما می رسد. به علاوه جهت کنترل حالت دهنده فیلیپس HP4658 یک دکمه نرم و روان بر روی بدنه اصلی دستگاه تعبیه شده که با یک اشاره می توان آن را روشن و خاموش کرد. در ضمن سیم حالت دهنده فیلیپس HP4658 با قابلیت چرخش 360 درجه ای طراحی شده که وجود چنین قابلیتی باعث می گردد تا در حین استفاده به هیچ عنوان پیچ نخورد و آسیب نبیند. حلقه آویز روی دسته جهت آویزان کردن حالت دهنده و فر مو می باشد. همچنین دارای نوک خنک برای استفاده آسان تر و ایمن تر می باشد.

کالا های مرتبط