فر کننده مو امپلاتون مدل LOOP CI878

معرفی محصول رسیدگی به زیبایی و سلامت موها شاید بیشترین زمان را از بانوان امروزی طلب کند. در دنیای امروز […]

معرفی محصول
رسیدگی به زیبایی و سلامت موها شاید بیشترین زمان را از بانوان امروزی طلب کند. در دنیای امروز لوازم برقی بسیاری برای مراقبت از پوست و مو طراحی و تولید می گردد. یکی از این محصولات دستگاه های فرکننده مو هستند. فرکننده های مو تا چند سال پیش معمولا مورد استفاده سالن داران و آرایشگران بود ولی امروزه مورد استفاده عمومی نیز می باشد . دستگاه فرکننده مو امپلاتون نیز یک محصول کاملا نوین و جدید است که تا به امروز به هیچ وجه مشابه و نمونه آن را در بازارهای جهانی مشاهده نکرده ایم. این محصول با کاربردی کاملا جدید و مدرن طراحی و معرفی شده است. برترین تفاوت این محصول نسبت به سایر محصولات کاربرد اتوماتیک و چرخشی بسیار راحت این محصول است.در تولید این محصول از وارمست کاملا سرامیکی با پوشش نانو سیلور استفاده شده است که در هنگام استفاده احتمال شکننده شدن و سوختن موها را به صفر میرساند و موهایی لخت و درخشنده را برای شما ایجاد میکند. همچنین شاخک های چرخشی این محصول با تولید یون های نگاتیو وز شدگی موها را به حداقل می رساند و موهایی لخت ایجاد می کند.
بازه کارکرد این محصول 140 تا 200 درجه سانتی گراد است ه قابل تنظیم بوده و از طریق نمایشگر LED نمایش داده می شود. همچنین درخش قسمت فرکننده با استفاده از دو لید جهت نما صورت میگیرد که سرعت آن نیز قابل تنظیم است.
در تولید این محصول با کیفیت و به روز تمام جزئیات رعایت شده. کابل برق این محصول با استفاده از قابلیت چرخش 360 درجه طول عمر دستگاه را بالا می برد. همچنین طراحی ارگونومیک این محصول استفاده از آن را برای شما لذت بخش و راحت خواهد کرد.
در تولید این محصول بروزترین استاندارد های جهانی از جمله CE , ROHS , FC رعایت شده و مطابق با جدیدترین متدهای مراقبت شخصی عرضه گردیده است.

کالا های مرتبط