فر کننده مو روزیا مدل HR718

معرفی محصول یکی از محصولاتی که شرکت روزیا برای آراستگی مو طراحی کرده است، فرکننده مو مسافرتی روزیا مدل HR718 […]

معرفی محصول
یکی از محصولاتی که شرکت روزیا برای آراستگی مو طراحی کرده است، فرکننده مو مسافرتی روزیا مدل HR718 می باشد که وسیله ای بسیار کاربردی و در عین حال دارای ابعاد کوچک می باشد و به راحتی می توانید در مسافرت های مختلف همراه خود داشته باشید.
این محصول به صورت ویژه برای مسافرت های شما طراحی شده است و حمل آن را بسیار آسان کرده است.

قطر سری این فرکننده موی روزیا 25 میلی متر می باشد که به شما امکان می دهد فرهایی با اندازه های بزرگ ایجاد کنید و از آراستگی موهای بسیار زیبایی که برای شما به ارمغان می آورد لذت خواهید برد.

فر کردن موها معمولا کار وقت گیر و نسبتا سختی می باشد اما با این وسیله، فر کردن موها برای شما بسیار آسان خواهد شد.

نوع پوشش سری این فرکننده ی موی روزیا، تیتانیوم و سرامیک می باشد که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

مزیتی که استفاده از تیتانیوم و سرامیک را در سری این محصول توجیه می کند، یکی عایق الکتریسیته بودن است و دیگری مقاومت داشتن در برابر گرما می باشد.

هر اندازه که انتقال نیروی الکتریسیته کاهش پیدا کند، میزان خطرات آن نیز پایین خواهد آمد.

همانطور که می دانید سرامیک در برابر گرما بسیار مقاوم می باشد به همین خاطر است که از سرامیک در سری این فرکننده مو استفاده شده است و موجب می شود دوام بیشتری داشته باشد.

حداکثر دمایی که این فرکننده موی روزیا ارائه می کند 200 درجه سانتی گراد می باشد و میزان درجه حرارت قابل تنظیم آن نیز بین 160 تا 200 درجه سانتی گراد می باشد.

ایمنی دستگاه نیز از نکات بسیار حائز اهمیت می باشد و این فرکننده روزیا قادر است پس از 60 دقیقه به صورت خودکار خاموش شود تا خطری برای شما ایجاد نکند.

در هر حال اگر به دنبال یک ابزار مناسب برای فر کردن موهای خود هستید این فرکننده مو مسافرتی روزیا مدل HR718 می تواند گزینه ای مناسب باشد.

کالا های مرتبط