فر کننده چرخشی پریتک مدل TB-902NC به همراه دستگاه مانیکور و پدیکور پریتک مدل LD-38

معرفی محصولPritech TB-902NC Rotating Hair Curler With Pritech LD-38 Manicure Pedicure فرکننده‌ی «پریتک» (Pritech) مدل «TB-902NC» یک فرکننده‌ی استوانه‌ای با […]

معرفی محصولPritech TB-902NC Rotating Hair Curler With Pritech LD-38 Manicure Pedicure

فرکننده‌ی «پریتک» (Pritech) مدل «TB-902NC» یک فرکننده‌ی استوانه‌ای با موتور چرخشی است. قطر استوانه‌ی حرارتی 25 میلی‌متر بوده و دارای گیره‌ای فلزی برای نگه‌داشتن مو است. روی دسته‌ی فرکننده، دکمه‌ی دوطرفه‌ای قرار دارد که با فشردن هرکدام از جهت‌های آن، استوانه‌ی حرارتی به شکل ساعت‌گرد یا پادساعت‌گرد می‌چرخد. این قابلیت دستگاه، پیچیدن موها به دور استوانه را بسیار راحت‌تر کرده است. TB-902NC دکمه‌ی بازگشت نیز دارد که با فشردن آن، استوانه در هر موقعیتی که چرخیده باشد، به نقطه‌ی اول برمی‌گردد. دمای استوانه‌ی حرارتی 200 درجه‌ی سانتی‌گراد است و نوک آن قطعه‌ی عایق حرارت قرار دارد. سیم برق در محل اتصال به بدنه، قابلیت چرخش دارد و دارای حلقه‌ی آویختن است. دکمه‌ی روشن/خاموش دارای چراغ نشانگری است که روشن‌بودن دستگاه را نشان می‌دهد. همراه فرکننده، یک قطعه‌ی فلزی وجود دارد که باید به پیچ‌های استوانه‌ی حرارتی وصل شود. این قطعه نقش پایه را بازی می‌کند و هنگامی‌که فرکننده داغ است، می‌توان آن را روی سطح تکیه داد. به‌طور خلاصه فرکننده‌ی چرخشی پریتک مدل TB-902NC دارای استوانه‌ای حرارتی با قابلیت چرخش 360 درجه در دو جهت، دکمه‌ی بازگشت به نقطه‌ی شروع چرخش، دمای 200 درجه‌ی سانتی‌گراد، نوک عایق، سیم چرخان، حلقه‌ی آویختن و پایه‌ی فلزی است.

ست مانیکور و پدیکور پریتک مدل «LD-38» دارای 10 سری مختلف است و با برق و باتری قابل‌شارژ کار می‌کند. باتری دستگاه ظرف مدت 8 تا 12 ساعت، شارژ کامل می‌شود و پس از آن می‌توان تا 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد. خوشبختانه در صورت تمام‌شدن شارژ باتری، می‌توان از برق مستقیم هم استفاده کرد. سرعت چرخش موتور دستگاه را می‌توان بسته به نیاز، در دو حالت تنظیم کرد. جهت چرخش را هم با توجه به اینکه با کدام دست از دستگاه استفاده می‌کنید، می‌توانید تغییر دهید. دستگاه و سری‌های آن داخل یک محفظه‌ی پلاستیکی شفاف عرضه می‌شوند. سه سری برای پدیکور وجود دارد که سر آن‌ها گرد است. یکی از سری‌ها برای سوهان‌زدن است که اگر روی آن دست بکشید، متوجه می‌شوید که زبرتر از بقیه است و برای سوهان ناخن در حال رشد مورداستفاده قرار می‌گیرد. دو سری دیگر پاک‌کردن گرده‌های حاصل از سوهان‌کشیدن ناخن‌ها را بر عهده دارند. سه سری برای مانیکور وجود دارد که به شکل استوانه‌ای هستند. سر گرد که قطورتر است، برای ناخن دست استفاده می‌شود که رویش بیشتری دارد و سری باریک‌تر که قطر کمتری دارد، برای دور ناخن استفاده می‌شود. از این سری جهت ناخن پا هم استفاده می‌شود که حاشیه‌های درونی را پاک‌سازی می‌کند. یک برس کوچک برای پاک‌کردن ناخن‌ها و همین‌طور یک وسیله‌ی استوانه‌ای‌شکل که روی سری قرار نمی‌گیرد و کاربرد دستی دارد، در ست موجود است که برای ازبین‌بردن کوتیکول‌های روی ناخن استفاده می‌شود. به‌طور خلاصه، دستگاه مانیکور و پدیکور پریتک مدل LD-38 دارای دو سرعت موتور، قابلیت چرخش دوجهته، باتری قابل‌شارژ، 10 سری مختلف شامل سنباده، برس، سوهان، براق‌کننده‌ی ناخن، شکل‌دهنده و صاف‌کننده‌ی ناخن در چند مدل مختلف است که همه‌ی آن‌ها داخل یک محفظه‌ی پلاستیکی شفاف قرار گرفته‌اند.

 

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

    ۵

  • امکانات و قابلیت ها

    ۴

  • طراحی ظاهر

    ۴

  • نوآوری

    ۳

کالا های مرتبط