فر کننده مو  انزو مدل H168

معرفی محصول محصولات آرایش مو که در چند سال اخیر روانه بازار شده کار خانم ها را راحت تر و […]

معرفی محصول
محصولات آرایش مو که در چند سال اخیر روانه بازار شده کار خانم ها را راحت تر و نیاز آنها به آرایشگاه رفتن را کمتر کرده است. یکی از مدل های جذاب مو برای بانوان فر کردن مو ها می باشد که قبلا احتیاج به صرف وقت زیاد و وسایل مختلف برای فر کردن مو بود؛ اما، امروزه با دستگاه فر مو پروفشنال انزو مدل H168این کار بسیار سریع و راحت شده است.

با دستگاه فر موی انزو می توانید به راحتی در مدل موهای خود را فر کنید و در وقت و هزینه خود صرف جایی کنید. فقط کافیه انتهای موی خود را به دستگاه گیر دهید و جهت دلخواه چپ یا راست را انتخاب کنید تا فر جادویی انزو در کسری از ثانیه موها را جمع و خیلی سریع فری زیبا و بینظیر را روی موهایتان اجرا کند.

درجه حرارت این دستگاه بین 300 تا 980 درجه فارنهایت است که این دستگاه بعد از 90 دقیقه روشن و بیکار بودن به صورت خودکار خاموش می شود. روی این دستگاه یک نمایشگرLEDحرارت وجود دارد. 1933، امکان چرخش راست و چپ موها را به شما می دهد و چه برای موهای کوتاه و چه برای موهای بلند مناسب است.

یکی از آپشن های این دستگاه سیم برق آن است که 2 و نیم متر طول و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. فر جادویی انزو پروفشنال مدلEN-1933دارای محفظه ای است که با یک استوانه از پوشش سرامیکی با قدرت 50 وات داغ شده و محافظ سلامت و طراوت موهای شما می باشد.

کالا های مرتبط