شمع خودرو ان جی کی مدل 1483 بسته 4 عددی

معرفی محصول شمعی که شما قصد خریدش را دارید شمع پایه بلند پلاتینیومی NGK G-POWER سوزنی با رزوه 14 میلیمتری […]

معرفی محصول
شمعی که شما قصد خریدش را دارید شمع پایه بلند پلاتینیومی NGK G-POWER سوزنی با رزوه 14 میلیمتری دارای الکترود مرکزی پلاتینیومی با قطر 0.6 میلیمتر و الکترود منفی نیکلی میباشد. این شمع با ارتفاع پایه 26.5 جزء شمع های پایه بلند محسوب شده و برای پیشرانه های TU5 توصیه میشود. کد فنی این شمع LFR6C-GP میباشد همانطور که از کد فنی پیداست کد حرارتی این شمع 6 میباشد و شمع سرد محسوب میشود.
ترمینال این شمع ثابت است و وایر های نوع ترمینال بزرگ به این شمع متصل میشوند.
در ساخت این شمع از واشر حجیم و همچنین آبکاری شده با نیکل استفاده شده که از نشست هوا در سیلندر جلوگیری میکند. طول عمر این شمع حدود 35000 هزار کیلومتر میباشد. سایز رزوه این شمع 14 و سایز آچار 16 میباشد. از ویژگی های بارز این شمع میتوان به مقاومت بالا در برابر حرارت ، آبکاری فلزی سه بعدی و پوشش سه لایه اشاره کرد. همچنین دارای هسته مسی میباشد که شمع خودرو را در دمای تعریف شده نگه میدارد.
کمپانی ژاپنی در ساخت این شمع از پوشش فلزی سه لایه استفاده شده که مانع از کربنی شدن شمع و گریپاژ موتور میشود. ویژگی دیگر شمع ان جی کا سوزنی استفاده از چینی الومینیوم سیلیکات چند لایه میباشد که از قطع شدن شمع جلوگیری میکند.
دقت بفرمایید که سایز آچار و رزوه در انتخاب شمع بسیار موثر است پس در صورت نداشتن اطلاعات کافی مشاوران ما در خدمتتون هستند.

کالا های مرتبط