شمع خودرو نور مدل FR8DE بسته 4 عددی مناسب خودروهای دوگانه سوز همراه ابزار فیلر

معرفی محصول شمع نور تحت لیسانس بوش آلمان تولید انواع شمع را در ایران بر عهده دارد .همانند شمع های […]

معرفی محصول
شمع نور تحت لیسانس بوش آلمان تولید انواع شمع را در ایران بر عهده دارد .همانند شمع های بوش شمع نور از آلیاژ ایتریوم (Yttrium) در الکترود مرکزی استفاده می کند که این آلیاژ طبق توضیحات بوش آلمان مقاومت بیشتری در برابر فرسایش و خوردگی دارد . در سالهای اخیر با اشباع شدن بازار از برند های تقلبی و محصولات جعلی و بی کیفیت چینی اعتماد به محصولات ایرانی رو به افزایش است. برند هایی مثل شمع نور که تحت لیسانس بوش آلمان و تکنولوژی روز به تولید شمع می پردازند هم از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و هم خریداران از اصل بودن برندی که خریداری می کنند مطمعن هستند .شمع FR8DE در خودروهای بسیاری کاربرد دارد حتما به قسمت جزئیات محصول و توضیحات مدل خودروها مراجعه شود.
نقش سیستم جرقه در افزایش راندمان موتور خودرو در بین عموم مردم شناخته شده است سرویس های دوره ای این سیستم معمولا با تعویض شمع ها انجام می شود ولی ابزار مفقود شده, استفاده از ابزار فیلر است . ابزار فیلر شاید کاربردی ترین ابزار در سرویس های دوره ای خودرو برای این بخش باشد که در تمام دفترچه های تخصصی تعمیرات با معرفی یک فیلر اختصاصی به آن اشاره شده است. در اکثر مواقع شمع ها خراب نشده اند و تعویض آنها یک هزینه اضافی است و تنها با تنظیم شدن دوباره توسط ابزار فیلر به کارایی اولیه خود باز می گردند. ما به صورت هدیه در هر بسته ارسالی یک عدد ابزار فیلر شمع مناسب خودرو شما همراه با آموزش استفاده از آن را قرار می دهیم توجه داشته باشید فیلر ارسالی دقیقا با میزان توصیه شده شمع ارسالی شما تطابق دارد.
همچنین درون هر بسته ارسالی یک جفت دستکش (Nitrile rubber) سرمه ای قرار دارد. دستکش همراه محصول بر خلاف دستکش های لاتکس کاملا مقاوم به بنزین و مشتقات نفتی است. مشتقات نفتی خورنده لاتکس و طیف وسیعی از انواع لاستیک و پلاستیک هستند که به سرعت باعث از هم پاشیدگی دستکش های معمولی می شوند. انواع مشتقات نفتی همچون روغن موتور ، روغن گیربکس ، روغن هیدرولیک و بنزین برای سلامت پوست انسان بسیار مضر بوده و جزو مواد خطر ناک و سرطان زا برای پوست به شمار می روند برای جلوگیری از تماس اینگونه مواد با پوست دست حتما از دستکش ارسال شده همراه محصول استفاده بنمایید.

کالا های مرتبط