شمع خودرو الدورا کد 87012331 مدل رزیستور پلاتینیوم سوزنی سه پایه بسته 4 عددی

معرفی محصول شمع خودرو یکی از اجزایی که است که روی موتور و در واقع بر روی سر سیلندر قرار […]

معرفی محصول
شمع خودرو یکی از اجزایی که است که روی موتور و در واقع بر روی سر سیلندر قرار می‌گیرد و یکی از مهمترین اجزا در فرایند احتراق خودرو است. شمع ماشین از عایق چینی، الکترود، واشر و قسمت‌های دیگر تشکیل می‌شود و با دریافت ولتاژ بالا، عمل جرقه زنی در محفظه سیلندر را انجام می‌دهد.
پس از اینکه کوئل خودرو جریان با ولتاژ پایین را از باتری خودرو دریافت کرد ولتاژ آن را افزایش می‌دهد و سپس این جریان ولتاژ بالا به شمع منتقل می‌شود. پس از این اتفاق جریان بین دو الکترود مرکزی و جانبی موجود در شمع که یکی مثبت و دیگری منفی است افزایش یافته و ساختار گازهای موجود در محفظه را تغییر می‌دهد. با افزایش ولتاژ گازهای موجود یونیزه می‌شوند و رسانای جریان الکتریکی شده و در محفظه ایجاد احتراق می‌کنند.
شمع‌های به طور عادی به ولتاژی حدود ۱۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ولت یا بیشتر احتیاج دارند تا بتوانند عمل احتراق را به خوبی انجام دهند.
شمع های الدورا بالاترین شدت جریان الکتریکی ممکنه را منتقل میکنند، همچنین جنس آلیاژ و الکترودهای بکار رفته در زمان ساخت طبق استانداردهای شرکت سازنده می باشد. موارد مذکور باعث افزایش طول عمر این قطعه شده است و خرید این کالا می تواند تجربه خرید خوبی را برای مشتریان رقم زند.

کالا های مرتبط