سشوار پاناسونیک EH5571

معرفی محصولPanasonic EH5571 Hair Dryer صبح روز تعطیل، یک قرار برای مهمانی و در کنار آن دغدغه‌هایی برای آماده‌شدن؛ از […]

معرفی محصولPanasonic EH5571 Hair Dryer
صبح روز تعطیل، یک قرار برای مهمانی و در کنار آن دغدغه‌هایی برای آماده‌شدن؛ از انتخاب رنگ و فرم لباس و کفش‌ها گرفته تا مدل و رنگ آرایش و فرم موها، همگی تاثیر بسزایی در زیبا دیده شدنمان در مهمانی دارند؛ اما از بین تمامی این‌ها، آرایش مو به‌راحتی می‌تواند زیبایی را دوچندان کند. اگر دارای موهای کم‌پشت هستید، با سشوار به آن‌ها حجم دهید و اگر از موهای مجعد خود خسته شده‌اید، به‌راحتی آن‌ها را صاف کرده، به مهمانی بروید و از حضور در یک محفل با موهایی زیبا لذت ببرید.
«EH5571» یکی از سشوارهای حرفه‌ای تولید شرکت «پاناسونیک» است. این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد و با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک‌شدن موها کمک می‌کند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها توسط تارهای مو موجب نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن، آسیب به موها حین سشوارکردن کاهش می‌یابد. نکته‌ی قابل‌توجه این است که این سشوار دارای دو خروجی یون منفی از دو طرف سشوار است. این ویژگی‌ آن را از نمونه‌های مشابه خود مجزا می‌کند. سشوار EH5571 موتور DC دارد. این نوع موتور دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت‌زمان کمتری می‌تواند به‌صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم‌صدا‌تر بودن در مقایسه با موتورهای AC، به‌عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شوند؛ بنابراین قدرت موتور 1800 وات و نوع DC، این سشوار را برای مصارف خانگی و غیرحرفه‌ای که نیازمند روشن‌بودن و استفاده‌ی مکرر از سشوار نیستند، مناسب می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد؛ قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها هم افزایش یابد.
اگر به دنبال سشواری با قابلیت‌های پیشرفته برای مصارف خانگی هستید، EH5571 انتخاب مناسبی است.

کالا های مرتبط