سشوار بابیلیس مدل 5250E

معرفی محصولBabyliss 5250E Hair Dryer موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید […]

معرفی محصولBabyliss 5250E Hair Dryer
موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید و احساس بهتری نسبت به ظاهر خود دارید؟ همه‌ی این‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد اما برای این منظور نیازمند ابزاری هستید که این کار را برای شما آسان‌تر کند. سشوار وسیله‌ایست که به کمک آن به راحتی می‌توانید موهایتان را به فرم دلخواه درآورده و از دیدن خود در آینه با موهایی خوش‌حالت لذت ببرید.
در سشوارهای مختلف از دو نوع موتور به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. سشوار 5050E بابلیس نمونه ای دیگر از سشوارهای مجهز به موتور DC این کمپانی‌ است. این نوع موتور دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به‌صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در مقایسه با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. این سشوار یک سری متمرکز کننده برای خشک و صاف کردن موها دارد. همچنین دسته‌ی تاشو نگهداری آن را آسان می‌نماید.
در پایان می‌توان گفت 5050E، یک ابزار آرایش مو برای مصارف خانگی است.

کالا های مرتبط