سشوار بابیلیس مدل D210SDE

معرفی محصولBabyliss D210SDE Hair Dryer موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید […]

معرفی محصولBabyliss D210SDE Hair Dryer
موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید و احساس بهتری نسبت به ظاهر خود دارید؟ همه‌ی این‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد اما برای این منظور نیازمند ابزاری هستید که این کار را برای شما آسان‌تر کند. سشوار وسیله‌ایست که به کمک آن به راحتی می‌توانید موهایتان را به فرم دلخواه درآورده و از دیدن خود در آینه با موهایی خوش‌حالت لذت ببرید.
در سشوارهای مختلف از دو نوع موتور به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. موتور استفاده شده در این دستگاه از نوع DC است که دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در قیاس با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شود. بنابراین سشوارهای دارای این موتور، برای مصارف خانگی و غیرحرفه‌ای که نیازمند روشن بودن و استفاده مکرر از سشوار نیستند، مناسبند.
D210SDE سشواری است با قدرت موتور نسبتا بالای 2100 وات که موها را به سرعت خشک می‌کند. قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است، که به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند. با استفاده از سری های متمرکز کننده به راحتی می‌توان موها را صاف کرد.
این محصول با موتور پر قدرتش به راحتی می‌تواند نیازهای مصرف‌کنندگان خانگی را برطرف کند.

کالا های مرتبط