سشوار رمینگتون D5010

معرفی محصولRemington D5010 Hair Dryer زیبایی یکی از خصوصیاتی است که دغدغه‌ی اکثر افراد جامعه است. زیبایی ابعاد مختلفی دارد، […]

معرفی محصولRemington D5010 Hair Dryer
زیبایی یکی از خصوصیاتی است که دغدغه‌ی اکثر افراد جامعه است. زیبایی ابعاد مختلفی دارد، از فرم چهره و طراوت پوست گرفته تا سبک لباس پوشیدن. یکی از این موارد که کمک زیادی به ایجاد احساسات خوشایند در ما می‌کند، داشتن موهای زیباست، اما زیبایی مو به راحتی امکان پذیر نیست مگر اینکه از ابزارهایی برای این منظور کمک بگیریم. یکی از وسایلی که برای زیباتر کردن مو از آن استفاده می‌کنیم، سشوار است که این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. خشک و صاف کردن، حالت دادن، براق کردن و حتی تقویت و مراقبت از موها با استفاده از این وسیله امکان پذیر می‌شود.
شرکت رمینگتون همواره به دنبال طراحی محصولات متنوع است تا بتواند به این وسیله به نیازهای مختلف پاسخ دهد. D5010 سشواری با موتور پر قدرت 2000 وات و از نوع DC است. این نوع موتور دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در مقایسه با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شوند. این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد که به‌این وسیله با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند همچنین جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد.
همچنین این محصول دارای دو سری متمرکز کننده و پخش‌کننده برای صاف کردن و حجم دادن به موها است. حلقه‌ی آویختن استفاده از آن را آسان نموده است. این سشوار برای افرادی که نیازمند یک ابزار نیمه حرفه‌ای با امکانات مناسب برای آرایش مو هستند، مناسب است.

کالا های مرتبط