سشوار حرفه ای سنکور مدل SHD 6600W

معرفی محصول سشوار 2000 وات سنکور SHD 6600W از محصولات با کیفیت و پر قدرت شرکت Sencor می باشد.این محصول […]

معرفی محصول
سشوار 2000 وات سنکور SHD 6600W از محصولات با کیفیت و پر قدرت شرکت Sencor می باشد.این محصول دارای بدنه ای بسیار خوش رنگ و دسته ای ارگونومیک بوده.

که با یکبار در دست گرفتن این سشوار کاربر خوش دست بودن و وزن نسبتا کم آن را متوجه خواهد شد.موتور ۲۰۰۰ واتی این سشوار بیانگر قدرت خوب و ایده آل آن میباشد.

و به دلیل وجود یک فیوز حرارتی، به خوبی از موتور تولید گرمای سشوار محافظت شده که در گرماهای شدید و در استفاده های طولانی مدت، مانع از آسیب رسیدن سشوار می شود .این سشوار دارای سه حالت تنظیم حرارت می باشد.

که به وسیله دکمه ای که روی دسته تعبیه شده است که کم و زیاد می شود.و شما به راحتی خواهید توانست حرارات مورد نظر خود را انتخاب و از آن استفاده نمایید.در کنار دکمه تغییر حرارت آن، دکمه تعیین سرعت و وزش باد گرم یا سرد نیز قرار گرفته است.که برای تعیین و تغییر سرعت باد دو حالت در آن تعبیه شده است.

در بالای این دکمه ها، یک دکمه برای تولید باد سرد نیز برای شرایط خاص طراحی و تعبیه شده است.سشوار 2000 وات سنکور SHD 6600W از جمله محصولاتیست که امروزه برای هر خانه ای مورد نیاز است.وزن کم این سشوار کمک می کند که در حین کار طولانی مدت با آن احساس خستگی نکنید.این سشوار همان وسیله مورد انتظار شما برای بهترین حالت دهی و خشک کردن موهایتان میباشد.

با این محصول دیگر نگران کمبود زمان خود نباشید زیرا در کمترین زمان ممکنه موهایتان را برای رفتن به مهمانی یا هر مکان دیگر حالت خواهید داد.

کالا های مرتبط