بسته سشوار و اتو مو آرزوم مدل AR591

معرفی محصولArzum AR591 Hair Dryer and Hair Straightener Pack گرم‌‌شدن یکسان صفحات اتوی مو بسیار مهم است. یکی از مشکلاتی […]

معرفی محصولArzum AR591 Hair Dryer and Hair Straightener Pack

گرم‌‌شدن یکسان صفحات اتوی مو بسیار مهم است. یکی از مشکلاتی که ممکن است به هنگام استفاده‌کردن از اتوی مو به وجود بیاید، انتقال جریان برق از اتو مو به موهای مرطوب است. نحوه‌ی عملکرد اتو موی «AR591» تولید شرکت «آرزوم» (Arzum) به این صورت است که با بالارفتن دمای اتوی مو، میزان انتقال الکتریسیته کاهش می‌یابد. اتو موی AR591 صفحاتی باریک دارد. صفحات باریک برای موهای کوتاه مناسب‌اند. همچنین اگر می‌خواهید به موهای خود حالت بدهید، با استفاده از صفحات باریک اتو مو به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. جنس صفحات اتو مو معمولا از استیل یا سرامیک است. صفحه‌های سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند؛ زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهند و دربرابر گرما مقاومت دارند؛ بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت دربرابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که زیر کفه‎های سرامیکی ایجاد می‌شود، به‌خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل باعث می‌شود تا حرارت به‌طور یکسان در حین اتوکشیدن به تمام موها منتقل شود. برای این محصول بیشینه‌ی دمای 210 درجه‌ی سانتی‌گراد در نظر گرفته شده است که می‌تواند موها را به‌سرعت صاف کند. سیم گردان و طول 1.5متری سیم نیز استفاده‌کردن از این اتو مو را آسان می‌سازد. همچنین می‌توان هنگامی که از اتو استفاده نمی‌کنید، صفحات را قفل کنید تا در اثر داغ‌بودن دستگاه به خود آسیب نزنید. اتو موی AR591 دارای صفحات باریک، بیشینه‌ی دمای 210 درجه‌ی سانتی‌گراد، صفحات سرامیک، سیم گردان، طول سیم 1.5متری و ولتاژ 220 تا 240 ولت است.

سشوار آرزوم مدل AR591 با توان 1200 وات یک سشوار خانگی با قابلیت‌های کاربردی محسوب می‌شود. این سشوار از موتور DC بهره می‌برد که نسبت به موتورهای AC وزن بیشتر و قدرت کمتری دارند. نکته‌ی قابل توجه در این سشوار کلید کشویی آن است که برای تنظیم میزان شدت باد تعبیه شده است. با استفاده از این کلید کاربر به سادگی می‌تواند هنگام سشوار کشیدن موها میزان باد را با دقت کم و زیاد کند. در پایان این که طول سیم این سشوار 1.2 متر است که آزادی عمل زیادی به کاربر نمی‌دهد ولی میزان کمی هم نیست و برای کارکرد معمولی و خانگی مناسب است. برای سهولت استفاده این سشوار به یک حلقه آویز هم مجهز شده است.

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۳

  • امکانات و قابلیت ها

    ۳

  • قدرت گرمادهی

    ۳

  • طراحی ظاهر

    ۲

  • نوآوری

    ۳

کالا های مرتبط