سشوار حرفه ای پریتک مدل TC-3381 به همراه فر کننده مو پریتک مدل TB-668

معرفی محصولPritech TC-3381 Professional Hair Dryer With Pritech TB-668 Hair Curler سشوار «پریتک» (Pritech) مدل «TC-3381» جزو سشوارهای حرفه‌ای این […]

معرفی محصولPritech TC-3381 Professional Hair Dryer With Pritech TB-668 Hair Curler

سشوار «پریتک» (Pritech) مدل «TC-3381» جزو سشوارهای حرفه‌ای این شرکت است که به موتور 2200 وات AC مجهز شده است. TC-3381 دارای فناوری تولید یون با خروجی مجزا است. یون‌های منفی همراه باد به موها برخورد می‌کنند و الکتریسیته‌ی ساکن روی ساقه‌ی مو را خنثی می‌کنند. به‌این‌ترتیب موها راحت‌تر حالت می‌گیرند و وزشدگی پس از حالت دادن مو نیز کمتر می‌شود. همراه این مدل دو متمرکز کننده‌ی باد عرضه شده است. علاوه بر این یک دیسپانسر نیز برای حجم دادن به موها وجود دارد. دو حالت سرعت و سه حالت دما وجود دارد که درمجموع شش حالت ترکیبی را به وجود می‌آورند. در بالای دسته‌ی سشوار دکمه‌ی باد سرد نیز دیده می‌شود که برای تثبیت حالت موها استفاده می‌شود. از ویژگی‌های ظاهری این سشوار باید به فیلتر هوای قابل جدا شدن و حلقه‌ی آویختن آن اشاره کرد. به‌طور خلاصه سشوار پریتک مدل TC-3381 دارای موتور 2200 وات AC، فناوری تولید یون با خروجی مجزا، دو حالت سرعت و سه حالت دما، دکمه‌ی باد سرد، دو متمرکز کننده و یک دیسپانسر است.

فر کننده مو پریتک مدل «TB-668» یک فرکننده‌ی مارپیچ با دمای 200 درجه‌ی سانتی‌گراد است. TB-668 دارای گیره‌ای کوچک برای نگه‌داشتن مو است. پس از پیچیدن موها بین حلقه‌های فر کننده، با فشردن دکمه‌ی فنری روی دسته، موها بین دو حلقه‌ی فلزی تحت‌فشار و حرارت قرار گرفته و حالت می‌گیرند. روی استوانه‌ی حرارتی فرکننده، توسط کروم پوشش داده شده که باعث می‌شود حرارت به شکل یکنواخت‌تری پخش شود و موها آسیب کمتری در اثر حرارت ببینند. سیم فرکننده در محل اتصال به بدنه قابلیت چرخش دارد. دسته‌ی فرکننده انحنایی دارد که در دست گرفتن و استفاده از آن را آسان‌تر کرده است. نوک استوانه‌ی حرارتی پلاستیک عایقی قرار دارد که داغ نمی‌شود و می‌توان با دست آن را گرفت. به‌طور خلاصه فرکننده مو پریتک مدل TB-668 دارای استوانه‌ی مارپیچ دولبه با دکمه‌ی فنری، گیره‌ی مو، پوشش کروم، دمای 200 درجه‌ی سانتی‌گراد، سیم چرخان و طراحی ارگونومیک است.

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۵

  • امکانات و قابلیت ها

    ۴

  • قدرت گرمادهی

    ۴

  • طراحی ظاهر

    ۳

  • نوآوری

    ۲

نقاط قوت

  • خروجی مجزای یون سشوار
  • حالت فنری فرکننده
کالا های مرتبط