سشوار حرفه ای بابیلیس مدل BABV1BE

معرفی محصولBabyliss BABV1BE Professional Hair Dryer زیبایی یکی از خصوصیاتی است که دغدغه‌ی اکثر افراد جامعه است. زیبایی ابعاد مختلفی […]

معرفی محصولBabyliss BABV1BE Professional Hair Dryer
زیبایی یکی از خصوصیاتی است که دغدغه‌ی اکثر افراد جامعه است. زیبایی ابعاد مختلفی دارد، از فرم چهره و طراوت پوست گرفته تا سبک لباس پوشیدن. یکی از این موارد که کمک زیادی به ایجاد احساسات خوشایند در ما می‌کند، داشتن موهای زیباست، اما زیبایی مو به راحتی امکان پذیر نیست مگر اینکه از ابزارهایی برای این منظور کمک بگیریم. یکی از وسایلی که برای زیباتر کردن مو از آن استفاده می‌کنیم، سشوار است که این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. خشک و صاف کردن، حالت دادن، براق کردن و حتی تقویت و مراقبت از موها با استفاده از این وسیله امکان پذیر می‌شود.
موتور Ferarri از نوع AC با قدرت 2200 وات، BABV1BE را در گروه سشوارهای حرفه‌ای قرار داده می‌دهد. در سشوارها از دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. موتور AC استفاده شده در این دستگاه در مقایسه با موتورهای DC دارای سرعت و قدرت هوای بیشتری است و همین عامل باعث می‌شود که موها سریع‌تر خشک شوند. همچنین این نوع موتور طوری طراحی شده است که می‌تواند مدت زمان بیشتری به‌صورت ممتد روشن بماند، ویژگی‌ای که برای مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها مهم است. از سویی دیگر نوع Ferrari حداکثر جریان هوا و حداقل ارتعاش را تولید می‌کند. این دو عوامل به ترتیب سزعت خشک شدن موها را افزایش می‌دهد و نگه‌داشتن سشوار را در حین خشک کردن موها آسان می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. سشوار BABV1BE از فناوری تولید یون نیز بهره می‌گیرد که با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به سریع‌‌تر خشک شدن موها کمک می‌کند. همچنین جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد. با استفاده از سری متمرکز کننده به راحتی می‌توان موها را صاف کرد. همچینین طول 2.8 متری سیم و حلقه‌ی آویختن، استفاده از آن را برای مصرف‌کنندگان آسان می‌نماید.
در پایان می‌توان اشاره کرد اگر آرایشگران به دنبال یک سشوار با موتور قوی و امکانات متنوع هستند، BABV1BE می‌تواند نیازهای آنان را مرتفع کند.

نقاط قوت

  • موتور فوق العاده قدرتمند Ferrari AC
  • فناوری تولید یون
  • سرعت بالای پرتاب باد
  • قابلیت تنظیم دستگاه در 12 حالت سرعت و دما
  • تقویت کننده توربو
  • ساخت ایتالیا
کالا های مرتبط